کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی

modiriate_barnamehaye_hemayati_dar_varzeshe_ghahremani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی”

مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی

اسلاید 1: Welcome to Sport Sponsorship Management

اسلاید 2: دکتر محمد احسانیاسماعیل شریفیان مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی

اسلاید 3: آغاز سخن چرا يك فرد حاضر است براي يك كفش ورزشي 150 دلار هزينه نمايد؟ چرا در برخي كشورها هزينه هاي ورزش و فعاليت بدني بخش قابل قبولي از سبد اقتصادي خانواده را به خود اختصاص ميدهد؟ چرا در برخی کشور ها صنعت ورزش ، دو برا بر صنعت خودروسازي و هفت برابر صنعت سينما ،رشد پیدا کرده است؟ چرا سي ثانيه تبليغات در زمان پخش مسابقات, سه ميليون دلار ارزش دارد؟ چرا فلوکس واگن 100 میلیون دلار به المپیک چین کمک می نماید؟

اسلاید 4: پيتر موريس (2005) چنين عنوان مي نمايد كه رويداد ها تنها به يك دليل اجرا مي شوندو آن دليل ، دلايل حاميان براي برگزاري رويداد است .

اسلاید 5:

اسلاید 6: جذب اسپانسر مالي ما آمادگي خود را براي پذيرش اسپانسر مالي از تمام نقاط كشور اعلام مي نماييم .تبليغ شركت يا كالاي شما در مسابقات رسمي و معتبر تكواندو استان و كل كشور در چهار رده سني خردسال و نونهال و نوجوان و جوان براي اطلاعات بيشتر با اين شماره ها تماس بگيريد09171781715 كارگر07723248199هيئت تكواندو شهرستان گناوه09173776850عربزاده

اسلاید 7: بدون حامی رویدادی نیست بدون روید اد انگیزه ای نیست بدون انگیزه فعالیتی نیست ضرورت

اسلاید 8: تاریخچهحامیان از قديم بوده اند ولی امروز نياز به آنها بيشتر احساس مي شود، چون هزينه ها و توقعات بيشتر شده است . اولين حمايت كننده گان پادشاهان بودند . - تفریح - بزرگ جلوه دادن خود - سخاوتمند جلوه دادن

اسلاید 9: ثروتمندان یونان باستان از جشنواره های ورزشی و هنری اشراف روم، از گلادیاتور ها 1852 راه آهن انگلستان1861، اسپرز و پوند اولین تور کریکت استرالیا1889 مانسين اولين حمايت كننده المپيك مدرن1898 از فوتبال

اسلاید 10: 1906 از بیسبال1934 از بیسبال 1961 از کریکت

اسلاید 11: حامیحامي فرد يا موسسه اي است كه مسئوليت يك فرد يا تيم را در يك دوره زماني مشخص تقبل مي نمايد. بديهي است كه در اينجا دامنه مسئوليت مي تواند بسيار متنوع باشد .

اسلاید 12: حمایتفقدان بحث در متون بازاریابی پايه بخشی ازعناصر تبلیغاتی بازاریابی حمایت در مقابل بخشش ها سر در گمی رایج بین مفاهیمی چون ، صدقه ، احسان ، پشتیبانی و کمکحمايت از رسانه ها در مقابل حمایت از رويدادمسابقات راگبی انگلیس ، هينز ، ITV ،شركت سونیحمایت به عنوان وسیله تبلیغات بازرگانی حمایت به عنوان یک ارتباط (پیوند)

اسلاید 13: حمایت ورزشی در کتاب های بازاریابی ورزشی محدوده وسیعی از دیدگاه های مربوط به حمایت مالیمولین: ترويج ، اصطلاحی پوششی است که حمایت مالی را نیز شامل می شود.اسکلاسبرگ :به عنوان روشی برای برنامه های بازاریابی وستر بیک: رابطه کاری بین حامي و طرف حمايت شونده تعریف شده است که متقابلاً حقوق و روابطی بیشتر نویسنده ها بر این عقیده اند که حمایت مالی ورزشی از منافع تجاری برخوردار است ولی ظا هراً هیچ تعریف مشترکی در مورد حمایت مالی از ورزش در بین آنها وجود ندارد.

اسلاید 14: تعریف کاملتر حمایت تعریف پاپ از حمایت مالی کاملتر از تعاریفی است که در بالا ذکر شده و به این صورت است : حمایت مالی یعنی فراهم سازی منابع (از جمله ، پول ، نیرو ، تجهیزات ) از طریق یک سازمان (حمایت کننده ) به طور مستقیم برای یک مرجع صاحب اختيار یا یک شخص (حمایت شونده ) با این هدف که حمایت شونده را قادر سازد تا فعالیت هایی را در ازای منافع تبلیغاتی حمایت کننده دنبال کند و بصورت اهداف مشترک بازاریابی یا رسانه ای بیان می شود.

اسلاید 15: حمایت مالی در ورزش قهرمانی ؟

اسلاید 16: دامنه برنامه های حمایتی در ورزش باشگاه ها ، شارپ --- باشگاه منچستر یونایتد تیم ها در سطوح مختلف ، جی . وی .سی --- تیم فوتبال آرسنال فعالیت های تفریحیرویدادهای ورزشی :پپسی کولا --- مسابقات دومیدانی (کریستال پالاس )ورزشکاران : آدیداس --- ایوان لندل بازیکن تنیس ورزشگا ه ها (حقوق نام گذاری) اماراتسازمان ها :شرکت سرمایه گذاری های رو به رشد --- اتحادیه ی بین المللی راگبی

اسلاید 17: گستره جغرافیایی حمایت های ورزشی

اسلاید 18: رشد حمایت از برنامه های ورزشی

اسلاید 19: دلایل افزايش برنامه های حمایتی در ورزش

اسلاید 20: بهبود مديريت برنامه های حمایتی محدودیت های قانونی برای تبلیغات برخی صنایع تاثیرات بیشتر برنامه های حمایتی جذابیت بیشتر و با صرفه بودن برنامه های حمایتی با صرفه بودن برنامه های حمایتیهزینه های بالای تبلیغاتافزایش رویداد ها و فعالیت های تفریحی

اسلاید 21: فوايد اثبات شده حمایت مالیپوشش خبری رسانه ای فوق العاده طول عمر بیشتر تاثیرات ارتباط عاعفی قوی تر با مخاطبانماندگاری و دوام بیشتر تاثیرات تبلیغاتیارتقاء وجهه و اعتبار اهداف دیگر

اسلاید 22: الف) فوایدی که ورزش برای حاميان به ارمغان مي آورد:تبلیغات تجاری فواید مالی تصویر و ذهنیت عمومی مطلوب از یک شرکت ارتباطات چند جانبه و اثربخش بازاريابي اعتبار و شهرت

اسلاید 23: ب) فوایدی که حاميان براي ورزش به ارمغان مي آورند:افزایش منابع مالی و مادی بالا رفتن استانداردها و کیفیت کارشأن و مقامترویج

اسلاید 24: چالشهايي كه حاميان با آنها روبه رو هستند ارزش کم مشكلات ارزشيابي ذهنیت عمومی بدتنها یک برنده

اسلاید 25: چالشهايي كه حوزه ورزش با آنها روبه رو مي باشد وابستگی به حمایت کننده شكاف در ورزش از بین بردن يا ناديده گرفتن عقيده ورزشكاران تبعيض بين ورزش مردان و زنان تغيير در قوانين ورزش ها مشخص نبودن نقش ها

اسلاید 26: 1342 پرسپولیس 1348 کارخانه ایران ناسیونال ، پیکان 1365 بنیاد مستضعفان نام تیم آزادی سازمان تربیت بدنی پیروزی

اسلاید 27:

اسلاید 28:

اسلاید 29: مدل پلكاني مدیریت برنامه های حمایتی

اسلاید 30: سیستم های مدیریت برنامه های حمایتینگهداريجذبتوسعه

اسلاید 31: گام اول : نقش و مسئوليت هاي حامیتامين كننده منابع مورد نياز فروشنده راهنما و مشاورفيلتر كردن يا تصفيه كننده برخي فعاليت هاقضاوت كننده كسب وكارانگيزانندهمذاكره كننده محافظ پيوند دهنده بخش هاي مديريت فوقاني

اسلاید 32: گام دوم : جذب حامیبرنامه ريزي براي جذب حاميان ، يك برنامه ريزي دراز مدت است. كه بسته به سطح فعاليت و ميزان نياز به استفاده از برنامه هاي حمايتي زمان آن تغيير مي نمايد. به طور مثال يكي از جامع ترين برنامه هايي كه تاكنون در زمينه جذب حاميان تدوين شده است مربوط به برگزاري بازي هاي المپيك چين در سال 2008 مي باشد. مراحلي كه در فرايند جذب حاميان، مي بايست به آنها توجه شود ، عبارتند از:1.ماموریت ، 2.تعیین سطوح پشتیبانی؛ 3.حقوق و مزایا، 4. فرایند فروش و 5. معیارهای اندازه گیری و ارزیابی

اسلاید 33: 1. ماموريت هر رويداد ، باشگاه ، تيم و يا حتي ورزشكار براي خود ماموريتي را تعريف مي نمايد ، در زمان جذب حاميان بايد توجه نمائيم كه تا چه اندازه حاميان مي توانند به تحقق اين ماموريت ما كمك نمايند . البته مشخص است كه اين موضوع براي حاميان نيز به همين شكل مطرح مي باشد كه فعاليت مورد حمايت، تا چه اندازه به اهداف آنها كمك مي نمايد. لذا تنظيم ماموريت و نگاه داشتن آن در چشم انداز برنامه هايمان ،از اهميت بسزايي برخوردار است.

اسلاید 34: 2. تعيين سطوح پشتيباني یک برنامه حمايتي از سه رده پشيباني می تواند تشكيل شود كه عبارتند از: همكاران ، حاميان و تامين كننده گان

اسلاید 35: همكاران جهانی المپيك در تمامي مسابقات المپيك در سرتاسر جهان كه قاعدتا همكار المپیك 2008 پكن نيز مي باشند. مانند: شركت هاي كوكا كولا ،پاناسونيك ، امگا ، مك دونالد ، كداك ، لنو وو ، سامسونگ ، ويزا و... (12 همكار جهاني)همكاران المپيك منحصر به مسابقات المپيك چين مانند: شركت هاي اديداس و سي ان سي و... (11 همكار كه بيشتر آنها شركت هاي چيني و ژاپني ميباشند)

اسلاید 36: حاميان مالي از المپيك2008 پكن: مانند: هاير و نه شركت ديگر( 10 حامي) تامين كننده گان انحصاري المپيك 2008 پكن مانند شركت رويال و سیزده تامين كننده ديگر (14 تامين كننده انحصاري)تامين كننده گان المپيك 2008 پكن مانند شركت كريستال و ده شركت ديگر (11 تامين كننده) براي هر رده معيار هايي براي نحوه كمك و حمايت وجود دارد.

اسلاید 37: 3. حقوق و مزايادر ادامه به برخي از اين موارد اشاره مي نمائيم . الف)استفاده از علائم و نشان هاي كميته ملي المپيك و تيم برگزاري المپيك چين براي مقاصد تجاري و تبليغاتي ب) معرفي محصولات و خدمات انحصاري در كاتالوگ هاي ويژهج) به دست آوردن فرصتها و موقعيت هاي استثنايي در بازي هاي المپيك مانند، اسكان ، بليط ، جايگاه در مراسم افتتاحيه و اختتاميه و مهمان نوازي از حاميان در دهكده المپيك

اسلاید 38: د) اختيار و حقوق برتر جهت انتخاب و استفاده از شبكه هاي تلوزيوني پوشش دهنده المپيك ،فضاها و تابلو هاي تبليغاتي در زمان برگزاري بازي هاه )شر كت در برنامه هاي كميته برگزاري المپيك براي موسسات حمايتي ومشاهده اطلاعات سازمان يافته و) بهره بردن از برنامه هاي كميته برگزاري المپيك كه جهت تقدير وتشكرازحاميان ترتيب داده مي شوند. ز)استفاده از برنامه هاي بازاريابي كميته برگزاري المپيك البته اين حقوق و مزايا درهررده با توجه به نوع و ميزان همكاري وحمايت از بازي هاي 2008 پكن متفاوت است.

اسلاید 39: 4. فرايند فروش فرايند فروش شامل سه بخش مجزا الف ) تكنيكهاي فروش ب) نحوه فروش ج) برنامه زماني فروش مي باشد . اطلاعات اين بخش به شما كمك مي نمايد كه چه روش هايي را مي توانيد براي ارتباط با مشتريان برنامه هاي حمايتي خود به كار ببريد ؟به عبارت ديگر ، چگونه مي خواهيد متاع خود را به حاميان عرضه نمائيد تا آنها حامي برنامه هاي شما شوند؟

اسلاید 40: الف) تكنيك هاي فروشفروش آزاد: آگهي جذب حامي (فروش)، به طور عمومي و اعلام تقاضا براي پذيرفتن برنامه هاي شما از طرف حاميان فروش انتخابي: دعوت نامه ها به تعدادي از شرکت های مستعد با نیازهای فنی خاص ،که موفقیت بازیها را مي توانند تضمین نمايند ، فرستاده می شود. فروش شخصي:مذاكرات رودررو با شركتهايي با محصولات مشخص انجام مي شود

اسلاید 41: ب ) نحوه فروش:تماس و برقراري ارتباط با پيشنهاد هاي جذاب دريافت تائيد و رضايت شركت هاي داوطلبارزيابي مدارك پيشنهاد دهنده گان بحث ومذاكره با شركتهاي واجد شرايط دريافت رسمي تقاضا ها براي حامي شدنطرح پيشنهاد ها در كميته ارزيابي به پيشنهاد هاموافقت با پيشنهاد هايي كه مدارك و اعتبار كافي دارند.

اسلاید 42: ج) برنامه زماني فروش:نظر به تفاوت ارزش مشارکت ها و حمايت ها در سطوح مختلف حمايتي (همكاران ، حاميان ، تامين كنندگان ) برنامه زمان بندي خاصي تنظيم مي گردد . به طور مثال در مورد المپيك چين ،اولويت زماني اول به همكاران المپيك (2004-2003) ، اولويت دوم زماني به حاميان(2005-2004) المپيك داده شد درحالي كه به تامين كنندگان بین سالهای 2007-2004 زمان داده شد.

اسلاید 43: 5.معيار هاي اندازه گيري و ارزشيابي :به طور كلي مي توان از معيار هاي زير براي انتخاب حاميان استفاده نمود.الف) اقتدار و قدرت جوابگوييب) كيفيت واطمينان از محصولات/ خدمات ج) ضمانت مالي وسرمايه گذاريد) علامت تجاري و پيونده) بازار يابي فعال

اسلاید 44: گام سوم : نگهداري حامي منطقي به نظر مي رسد كه حتي زمان تدوين اهداف و برنامه ريزي براي اجراي يك برنامه، حاميان حضور داشته باشند. حاميان زماني خود را نزديك و همدرد مشكلات افراد و تيم ها مي بينند كه از همان ابتدا در تدوين برنامه ها و استراتژي ها حضور داشته باشند. يك برنامه ايده آل براي نگهداري حاميان زماني اتفاق می افتد كه حاميان در تمامي مراحل اجراي يك برنامه نه تنها هم زبان بلكه هم گام ما باشند. Not only to talk the talk but also to walk the walk

اسلاید 45: گام چهارم: ارتباطات موثر بهترين روش بازنگري برنامه ، ملاقات هاي رو در رو است . اما اگر به دليل فاصله جغرافيايي ، امكان مذاكرات چهره به چهره ممكن نباشد مي توان از روش هاي ديگر ارتباطي همچون : كنفرانس تلفني یا كنفرانس ويديوئي در صورت لزوم استفاده كرد.

اسلاید 46: حاميان همواره مي خواهند در مورد برنامه هاي رويداد ، سهامداران و مشتريان بيشتر بدانند. به طور مثال شناسايي مشتريان رويداد ، مي تواند به حاميان كمك كند كه در تعميم كسب و كارشان براي مشتريان مورد نظر تلاش نمايند.

اسلاید 47: حال بايد چه كاري انجام داد . يكي از كار هاي مهم طرح سئوالات و پرسيدن آنها از تمامي ذينفعاني است كه در يك رويداد درگير هستند. حاميان ممكن است سئوالاتي كيفي داشته باشند . خيلي از اين سئوالات ارزشمند تر از پاسخ هايشان هستند چرا كه اين سئوالات باعث مي گردند كه افراد بيشتر فكر كنند و به گونه اي متفاوت عمل نمايند.

اسلاید 48: خطوط راهنما براي امتياز دهي

اسلاید 49: منحني ارزيابي كيفي از فرايند ها

اسلاید 50: گام پنجم :كميته فرماندهی كميته فرماندهي شامل نماينده مشتريان ، حامي يا حاميان، مالك يا مالكان و گاهي اوقات مدير رويداد مي باشد.

اسلاید 51: برخي از فعاليت هاي كميته فرماندهياطمينان از اين كه برون داد ها و نتايج رويداد تامين كننده منافع مالكان و ساير ذينفعان مي باشد.برقراري تعادل بين ناسازگاري بين اولويت ها و منابع موجودمهيا كردن راهنمايي هاي لازم براي تيم رويداد و ساير افرادي كه از بازدهي هاي رويداد بهره مي برند.

اسلاید 52: رسيدگي و توجه به افكار متعاليپرورش ارتباطات خارجي بين كميته هابازنگري ميزان پيشرفت رويدادبازنگري ميزان تبعيت فعاليت هاي رويداد در مقايسه با استانداردهاتصميم گيري و اجراي تصميمات

اسلاید 53: گام ششم : ارزشيابي فرهنگي اجراي هر رويداد، نيازمند يك سري تغييرات است. برخي از عواملي كه سبب مقاومت افراد مي گردند عبارتند از:فقدان يا كمبود دانش و انگيزهكمبود اراده و مطلوبيتمشخص نبودن اهدافارزش ها و عقايد متفاوت فقدان يا كمبود راهنمايي از جانب سطوح فوقاني مديريت

اسلاید 54: ارزيابي ريسك توسط حاميان خطر به وسيله هشت فاكتور بنيادي مورد ارزيابي قرار مي گيرد. انگيزه ، تعهد ، چشم انداز به اشتراك گذاشته شده ، فرهنگ ، خطوط و مسير ها ، ارتباطات ، برنامه ريزي و مهارت ها

اسلاید 55: ساختار اين ابزار به گونه اي است كه براي عوامل هشت گانه فوق الذكر سئوالاتي تنظيم شده است و پاسخ دهنده مي تواند در مقابل هر سئوال بر اساس نظر خود امتياز 5-1 را در نظر بگيرد . در اين پرسشنامه امتياز 5 براي زماني است كه شما با يك موضوع كاملا موافق هستيد.امتياز 4 براي زماني است كه شما با يك موضوع موافق هستيد.امتياز 3 براي زماني است كه شما نه موافق و نه مخالف هستيد.امتياز 2 براي زماني است كه شما با يك موضوع مخالف هستيد.امتياز 1 براي زماني است كه شما با يك موضوع كاملا مخالف هستيد.

اسلاید 56: محاسبه میزان مخاطرهنام عامل مورد ارزيابيمجموع امتيازاتعامل مورد ارزيابيتعداد متغير هايعاملامتياز محاسبه شده براي عاملانگيزه5تعهد7چشم انداز5فرهنگ6خطوط سازماني6ارتباطات5برنامه ريزي5مهارت 6مجموع *

اسلاید 57: مجموع امتيازات محاسبه شده در ستون آخر را كه با علامت ستاره در جدول مشخص شده است را در عدد 5/2 ضرب مي نمائيم . ملاك ارزيابي ما عدد ي است كه از جواب اين ضرب به دست آمده است.

اسلاید 58: عدد پاياني محاسبه شده در مرحله سوم :بين 40-20 باشد وضعيت كاملا مخاطره آميز است.بين عدد 70- 41 باشد وضعيت داراي مخاطره متوسطي است. بين عدد100- 71 باشد مخاطره كمي وجود دارد.

اسلاید 59: گام هفتم : بازخورد براي حاميانبرنامه بازخوردی باید شامل اهداف تعیین شده براي حامي ( ارتقاء اعتبار، پوشش رسانه اي، مهمان نوازی، فروش ، عرضه و...) و موسسه ورزشی ( تأمین مالی، کالا و خدمات، اطلاع رسانی عمومی، افزایش اعتبارو...) باشد. ارزیابی و پیرو آن بازخورد ،در طول مدت دوره حمايتي چندین بار صورت می گیرد.

اسلاید 60: پيتر موريس (2005) بر اساس يافته هاي تحقيقاتش اين چنين عنوان مي نمايد كه رويداد ها تنها به يك دليل اجرا مي شوند و آن دليل ، دلايل حاميان براي برگزاري رويداد است . حاميان حرفه اي در پي اين هستند كه از مالكان رويداد منافع حاصل از حمايتشان را بشنوند. بازخورد عامل حياتي براي اطمينان از ارتباطات باز و مستقيم است.

اسلاید 61: گام هشتم : توسعه حمايت1) اين يك واقعيت است كه هر رويداد يا برنامه نياز به يك يا چند حامي دارد. و جذب حاميان به ويژه براي رويداد هاي بزرگ ، از اهميت حياتي و اساسي برخوردار است.2) حاميان بايد عضوي از تيم مديريتي رويداد باشند . اين موضوع سبب افزايش كسب و كار و همراهي در تمامي مراحل اجرايي رويداد مي گردد. حاميان بايد بين 20-10 درصد از زمان را در تيم برگزاري رويداد و همراه مشتريان باشند.3)مسئوليت هاي كليدي حاميان بايد مشخص گردد.4)تعيين اندازه ها براي حاميان5) درك موقعيت فرهنگي مشتريان6) تشخيص اين موضوع كه برنامه حمايتي بايد پاسخي براي ميزان تعهد و لياقت و شايستگي حاميان فراهم آورد.

اسلاید 62: گام نهم : مشاوره1- آيا برنامه هاي كاربردي جذب ، نگهداري و توسعه به خوبی تنظیم شده بودند؟2- آيا برنامه هاي كاربردي جذب ، نگهداري و توسعه به خوبی اجرا شدند؟3- چگونه حاميان گام به گام با برنامه حركت مي كردند؟4- در برنامه هاي حمايتي آتی ، مهمترین تغییراتی که باید داده شوند ، کدامند؟

اسلاید 63: گام دهم : مدیریت دانشمستند سازی وقایع اتفاق افتاده ، نتایج ارزیابی ها ، تجارب و مشاهدات حین اجرای برنامه های حمایتی ، سبب تراکم سیستماتیک اطلاعات و دانش در این حوزه گردیده است

اسلاید 64: يك موسسه ورزشي آماتوري در كانادا (2007)كه توانسته است بيش از 60 درصد از منابع مالي و مادي خود را از طريق 12 حامي در سطح محلي و ملي تهيه نمايد. برنامه حمايتي خود را شامل مراحل معرفی کرده است:الف )بازنگري فرايند هاي برنامه هاي حمايتي قبليب) تهيه يك برنامه حمايتي استراتژيك شامل:

اسلاید 65: شناسايي و تعيين پتانسيل هاي حاميانتهيه و ارائه يك طرح پيشنهادي براي برنامه حمايتي به حاميان منتخب تنظيم يك برنامه اجرايي براي تحقق برنامه هاي حمايتي پس از پذيرش طرح پيشنهادي از طرف حاميانارزشيابي برنامه حمايتي.با به بکار گیری یافته های دانش ، مشاهدات و تجربیات است که هم اکنون (سال 2007) شاهد برنامه ریزی برنامه حمایتی برای المپیک لندن 2012 هستیم.

اسلاید 66: طرح پيشنهادي اوليه جهت ارائه به حاميان يكي از مهم ترين گام هايي كه در جذب و علاقه مند كردن حاميان به فعاليت شما تاثير بسزايي دارد ، تنظيم يك طرح پيشنهادي مناسب با اهداف ، نياز ها و علائق حاميان به گونه اي كه با اهداف و توانمندي ها شما نيز مطابقت داشته باشد.

اسلاید 67: الف) وجود یک منطق و معیار برای وارد شدن حامي به قرارداد حمايتي ، به گونه اي که منعکس کننده اهداف شرکت حامي می باشد، ب) توصیف مؤسسه يا فعاليت ورزشی اعم از سابقه فعاليت ، تنوع فعاليت ، پتانسيل ها بالفعل و بالقوه و... ج) نمودارهای گرافیکی و روانشناختی بینندگان و شرکت کنندگان در فعاليت شما ،د) فرصت های ویژه ای که حامیان می توانند به انها دست یابند(مثل: عضویت، فروش محصولات، مهمان نوازی، لیست مستقیم پست هاي الكترونيك ، پوشش برنامه های تلویزیونی و...

اسلاید 68: ه) طول مدت پيشنهادي دوره قرارداد ،و) میزان حمایت حامي از برنامه ها و فعاليت ورزشي ز) نوع حمايت پیشنهادی (مثلاً انحصاری)ح) تخمین خطرهای ممكن براي حامي.

اسلاید 69: ط )اگر مؤسسه ورزشي درحال اجرای برنامه حمايتي برای موردی خاص می باشد، بایستی فعالیت های کنونی ونتایج قبلی را با توجه به پوشش رسانه های گروهی، درآمدها و نمود ملی/ محلی به حامي ارائه دهد. ي )یک درخواست باید به شرح این نکته نیز بپردازد که یک برنامه حمايتي چگونه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

اسلاید 70: با تشکر از توجه شما

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید