mafahime_khalaghiat_c1p3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم خلاقیت”

مفاهیم خلاقیت

اسلاید 1: مفاهیم خلاقیت

اسلاید 2: داستانی واقعی به نقل از ارنست راترفوردفیزیکدان، رییس وقت آکادمی سلطنتی انگلیس و برنده جایزه نوبل شیمیدر سال 1908داستانی از یک فیزیکدان

اسلاید 3: یک نخ به انتهای فشارسنج می بندیم، از بالای ساختمان، فشارسنج را آرام آرام پایین می دهیم تا به خیابان برسد، طول نخ مساوی ارتفاع ساختمان است!راه حل با استفاده از دانش فیزیک: فشارسنج را از بالای ساختمان به پایین می اندازیم و زمان افتادن آن را اندازه می گیریم، با استفاده از فرمول h=½at² و قرار دادن g به جای a، ارتفاع ساختمان بدست می آید!چگونه ارتفاع یک ساختمان را با یک فشار سنج اندازه بگیریم؟

اسلاید 4: فشارسنج را در یک روز آفتابی بیرون می بریم، با اندازه گیری طول فشارسنج، طول سایه فشارسنج و طول سایه ساختمان، ارتفاع ساختمان با استفاده از یک تناسب ساده بدست می آید!یک روش ساده و مستقیم: فشارسنج را در دست بگیرید، از خیابان شروع کنید و از پله ها بالا بروید. هنگام بالارفتن، در هر طبقه فشارسنج را کنار دیوار گذاشته و روی دیوار تا سقف نشانه هایی به ارتفاع طول فشارسنج بگذارید. وقتی به پشت بام رسیدید، ارتفاع ساختمان برابر است با تعداد نشانه های گذاشته شده ضربدر طول فشارسنج!چگونه ارتفاع یک ساختمان را با یک فشار سنج اندازه بگیریم؟ (راه حل های دیگر)

اسلاید 5: یک روش پیچیده تر: فشارسنج را به یک نخ ببندید و آنرا مانند پاندول نوسان بدهید، با استفاده از دوره نوسانات پاندول، شتاب جاذبه را در خیابان و در بالای ساختمان اندازه بگیرید. با استفاده از اختلاف این دو شتاب قاعدتاً باید بتوان ارتفاع ساختمان را محاسبه کرد.روش جایگزین: فشارسنج را به یک نخ بلند ببندید. به بالای ساختمان بروید و فشارسنج را آنقدر پایین بفرستید تا درست بالای خیابان آویزان بماند. آن را مانند پاندول به نوسان درآورید و با اندازه گیری دوره نوسان آن می توانید ارتفاع ساختمان را محاسبه کنید.روشی از جنس دیگر: به طبقه همکف بروید و نگهبان ساختمان را پیدا کنید. فشارسنج را به او نشان بدهید و بگویید: «هی آقا! این یک فشارسنج نو و سالم است و چیز ارزان قیمتی هم نیست! اگر ارتفاع ساختمان را به من بگویی، آن را به تو می دهم!» و او ارتفاع ساختمان را به شما خواهد گفت!

اسلاید 6: نیلز بور، فیزیکدان و همکار ارنست راترفوردمبدع مدل اتمی بور از پایه گذاران نظریه کوانتومرییس انستیتو فیزیک تئوری کپنهاگبرنده جایزه نوبل فیزیک در سال 1922او که بود؟

اسلاید 7:

اسلاید 8: تعاریف، موانع، منابع و راهکارهابخش اول - خلاقیت

اسلاید 9: عصر کارایی دهه های 1950 و 1960عصر کیفیت دهه های 1970 و 1980عصر انعطاف پذیری دهه های 1980 و 1990اکنون عصر خلاقیت و نوآوری فناوری حاصل خلاقیت بشری است . خلاقیت creativity

اسلاید 10: توانايي ايجاد ايده هاي جديد داراي ارزش براي مشتريتعریف خلاقیت از دیدگاه سازمان های امروزی

اسلاید 11: خلاقیت عبارتست از بکارگیری توانایی ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید خلاقیت هم به محیط و هم به افراد بستگی دارد .تعریف خلاقیت

اسلاید 12: یعنی ایده جدیدی است که به واقعیت تبدیل شده است . مثل چرخ، ماشین زیراکس، موتوربخاراختراع invention

اسلاید 13: ایجاد کسب و کار جدید با استفاده از مواد یا قطعات جدید ، ارائه فرآیندهای جدید ، ایجاد بازارهای جدید و یا بکارگیری تشکل های سازمانی جدید می باشد . نوآوری عبارتست از عملی و کاربردی ساختن افکار و اندیشه های نوینی که ناشی از خلاقیت استفرآیند اخذ ایده خلاق وتبدیل آن به محصول ، خدمات وروشهای جدید عملیات است . (استپن رابینز – 1991)نوآوری innovation

اسلاید 14:

اسلاید 15: نیاز برای تغییر و نوآوری زمانی بوجود می آید که مدیران نسبت به عملکرد جاری سازمان ناراضی باشندنیاز

اسلاید 16: به معنی ارائه راه جدیدی برای اجرای کارهاست . این نظر یا ایده می تواند به صورت الگو ، طرح یا برنامه ای باشد که یک سازمان باید آنرا به اجرا درآورد یا ممکن است بصورت دستگاهی جدید ، محصولی تازه یا روشی جدید برای نظارت بر امور یا شیوه مدیریت بر سازمان باشد . نظر یا ایده

اسلاید 17: 1-جذب اطلاعات2-الهام3-آزمون4-پالايش5-عرضهفرآيند خلاقيت

اسلاید 18: 1- آمادگي :‌ شخص به نوع روابط بين پديده ها كه ذهن او را به خود مشغول كرده اند پي برده و به نقد و بررسي آن مي پردازد. 2- پختگي : شخص با گذار از مراحل قبلي به درك و شناخت عميق تري از روابط بين پديده ها مي رسد 3- روشنگری : شخص به پاسخ هاي ناگهاني دست پيدا مي كند 4- وارسي : فرد به بررسي بهترين ايده 5- اجرا : اجرای ايده هايي كه مورد تأييد واقع شده اندمراحل تفكر خلاق:

اسلاید 19:

اسلاید 20: آيا خلاقيت ارثي است يا اكتسابي؟آيا خلاقيت مترادف با هوش است يا با آن تفاوت دارد؟خلاقيت با پيشرفت تحصيلي و شخصيت فرد چه ارتباطي دارد؟خصوصيات افراد خلاق و خصوصيات كار خلاق كدام است؟ميان نبوغ و خلاقيت چه رابطه اي وجود دارد؟آيا مي توان از طريق آموزش، خلاقيت را پرورش داد؟روش هاي افزايش خلاقيت فردي و سازماني كدامند؟منظور از فضاي خلاقيت چيست؟سؤال های متداول

اسلاید 21: آموزش سنتی در جهت خلاف خلاقیتاستفاده از الگوهای غالبیفشارهای اجتماعی و ترس از ارزيابي بوسيله ديگرانچاره جوئی کوتاه مدتداشتن روحيه محافظه كارانه و تمایل به همرنگی با جامعهعادت كردن، مأنوس شدن و اطمینان به روشها و رويه هاي موجودشيفتگي تخصصي نا امیدی و دلسرد شدنترس از احمق جلوه كردن یا كمرويي و خجالتفقدان تمرکز ذهنیموانع خلاقیت فردی

اسلاید 22: وای نه! یک مشکل دیگر!این مشکل حل نمی شودمن خلاق نیستماین بچه گانه استمردم چه فکر می کنندمن هیچ کاری نمی توانم در رابطه با آن انجام دهماین مشکل و مساله به من مربوط نیست.اینها فرضیه است، اهل عمل باش!تفکر ضد خلاقیت

اسلاید 23: بزرگترين گناه با هوشها: به حساب نياوردن ديگرانمدل منطقي و فوري در هر موردسرعت انتقال بالا (زود به نتيجه ميرسند و جزييات را از دست مي دهند(نياز به هميشه حق داشتن و مقبول بودنترجيح كاربرد نقادانه هوش به كاربرد سازنده آنترجيح زيركي به حكمتهوش به عنوان مانع خلاقیت (تله هوشمندی)

اسلاید 24: انگيزش : براي به فعل درآوردن ايده هاي خود برانگيخته ميشوند؛شخصيت: ويژگيهاي شخصيتي مانند مصر بودن، مقاوم بودن در مقابل فشارهاي بيروني و داخلي و نيز مقاوم بودن در مقابل وسوسه همرنگ جماعت شدنمحيط: در داخل محيط‌هاي حمايتگر بيشتر امكان ظهور مي‌يابند عوامل موثر بر خلاقیت(استرنبرگ و اوهارا)

اسلاید 25: کنجکاو و خوش بیندر جستجوی حل مشکلآماده برای مبارزه طلبیدارای قدرت تخیلدارای توانایی به تعلیق گذاشتن داوریدیدن مشکلات به عنوان فرصتجالب دیدن مشکلاتبه مبارزه طلبیدن پیش فرض هادارای پشتکار و سخت کوشخصوصیات افراد خلاق

اسلاید 26:

اسلاید 27: دنیای امروز به قدری پیچیده، پویا و نامطمئن است که ما مجبوریم برای رشد، پیشرفت و حتّی بقا هر لحظه مشکل جدیدی را حل کنیم.ضرورت خلاقیت در سازمان

اسلاید 28: خلاقیت یعنی ارائه فكر و طرح نوین برای ارتقای كمیت یا كیفیت فعالیتهای سازمان :«مثلا افزایش بهره وری، افزایش تولیدات یا خدمات، كاهش هزینه ها، تولیدات یاخدمات از روش بهتر، تولیدات یا خدمات جدید و...» تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی

اسلاید 29: 1-افزایش رشد اقتصادی2- افزایش بهره وری3-ایجاد تکنولوژی ،کالاوخدمات جدید ضرورت خلاقیت

اسلاید 30: الف- خلاق ونو آورب- تقلید کنندهج- محافظه کار وسنتید- بی تفاوتتقسیم بندی سازمانها براساس میزان خلاقیت

اسلاید 31: خلاقیت با تفکر و یافتن نظرها، راهها و روشهای جدید و نوآوری در کاربرد آنها سرو کار دارد.در برنامه ریزی گاهی از صدها فکر جدید در تنظیم برنامه های مدیریتی استفاده می شود.ترویج خلاقیت یکی از بهترین راه های برون رفت از مشکلات و مواجه شدن با شرایط جدید در سازمان است.خلاقیت و ارائه پیشنهاد در سازمان

اسلاید 32: بهبود سازمانیبهبود مستمرتحولحل مسالهایجاد ارزش استفاده از فرصت های موجودآفرینش فرصت های جدیدآینده نگری و حرکت به سوی آیندهایجاد انگیزش در میان کارکنان و مدیرانکاربردهای تفکر خلاق در سازمان

اسلاید 33: محدود بودن طرق ارتباط با مدیرحاکمیت جو عدم تحمل اختلاف سلیقهتاکید بر افق زمانی کوتاه مدتتاکید بیش از حد بر ملزمات بوروکراتیکفشار كاري زیاد بر كاركناننظارت و مراقبتهاي آشكار و شدیدریسک ناپذیری (استقبال نكردن از آزمون و خطا)محافظه کاری و نفوذ افراد ذی نفع در حفظ وضع موجودموانع سازمانی خلاقیت

اسلاید 34: پاداشها نامناسبفشار كاري زیاد بر كاركناننظارت و مراقبتهاي آشكار و شدید

اسلاید 35: 1- به هر ايده تازه اي كه از طرف زير دستان به شما ارائه مي شود با ترديد و بدگماني نگاه كنيد2- بر اين پافشاري كنيد كه كاركناني كه براي اقدام به كاري، به تصويب شما نياز دارند، ابتدا به چندين طبقه ديگر از مديران مراجعه كرده و از آنها نيز تأييدیه بگيرند.3- از واحد هاي سازماني و افراد بخواهيد در مورد پيشنهادهاي يكديگر به بحث و مجادله پرداخته و آنها را مورد انتقاد قرار دهند. 4- انتقادات خود را آزادانه ابرازكنيد، اما از تحسين خودداري كنيدده فرمان ضد خلاقیت سازمانی (رزابت کانتر)

اسلاید 36: 5- براي منصرف كردن افراد از گزارش كردن اشكالات در حوزه كاري خود، با مشكلات به عنوان نشانه هاي عدم موفقيت آنها برخورد كنيد.6- بطور مكرر همه چيز را با دقت كنترل کنید7- در مورد تغيير در سياستها، محرمانه تصميم بگيريد و به صورت ناگهاني اعلام كنيد. 8- اطمينان حاصل كنيد هر نوع تقاضا براي دريافت اطلاعات كاملاً دليل داشته باشد و اطلاعات مزبور به راحتي توزيع نشود. 9- تحت عنوان واگذاري اختيار و مشاركت، مسئوليت تشخيص كنار گذاردن و يا جابجا كردن افراد را به سطح مديريت پايين تر واگذار كنيد.10- مهم تر از همه، فراموش نكنيد كه شما مقامات بالاتر، بايد از همه نكات مهم درباره این ابتکار مطلع شويد.ده فرمان ضد خلاقیت سازمانی (ادامه)

اسلاید 37: تكنولوژي مربوط به ايده ارائه شده به حد كافي توسعه داده نشده باشد.بازاري براي آن ايده موجود نباشد.پتانسيل و توان ايده توسط مديريت تشحيص داده نشده باشد.ايده هاي قديمي مسلط باشند و در مقابل ايده هاي جديد مقاومت وجود داشته باشد.منابع لازم در دسترس نبوده يا تخصيص منابع لازم داده نشده باشد.همكاري و مشاركت و ارتباطات ضعيف و كم باشد.عوامل تأخیر در توسعه خلاقیت و نوآوری

اسلاید 38: تغییر در عاداتتغییر در نگاهتغییر در رفتارتغییر در تفکرتغییر در خودچاره چیست؟

اسلاید 39: يك سئوال از چند تن از خلاق ترين رهبران امروزي پرسيده شده است :مهمترين اقدامات شما براي تشويق خلاقیت در سازمان چه بوده است ؟

اسلاید 40: تنها وقتي خلاقيت به اعتبار رهبري مجهز باشند، به صورت بخشي كارآمد , در فعاليتهاي روزمره ظهور مي يابد . خلاقیت را بصورت يك هنجار درآوريد .

اسلاید 41: خود محوري را كنار گذاريد .كمك به افراد براي گسترش افق ديدشان به افراد بقبولانيد كه بهترين روش را اتخاذ نكرده اند

اسلاید 42: اين تغيير براي بسياري از افراد و بويژه سازمانهاي سلسله مراتبي تنش زاست .اما در كل افراد هنگامي راضي ترند كه برپيامدهاي مثبت ناشي از تعيين اهداف بلند پروازانه وحذف موانع برسر راه نيل به آنها تمركزنمايند تا اينكه نگران مسائل سازمان دهي مجدد باشند افراد را جابجا كنيد. سازماندهي افراد را مكرراً تغيير دهيد .

اسلاید 43: حداكثر تلاش براي حصول اطمينان از اينكه افراد از شكست نترسند . خلاقیت را زماني تشويق كنيد كه وضع شركت خوب است . از شكست نترسيد

اسلاید 44: افراد بيروني را به خدمت گيريد استخدام افرادي كه آموخته هاي خود را در محيطهاي پويا و مشتري محور با روشهاي سنتي بكار نبردند .

اسلاید 45: به افراد نشان داديم راه هاي مختلفي براي خلاقیت وجود دارد راه خود را جدا كنيد

اسلاید 46: فرهنگي را توسعه دهيد كه در آن هيچ فكري بد تلقي نشود . ضرب الاجل هاي زماني و كمبود بودجه (پول زياد هم براي تفكر خلاق مضر است) باعث مي شود افراد در توسعه محصولات موفق و عرضه سريع آنها به بازار متمركز شود . ايده هاي خود را رها سازيد

اسلاید 47: با ذهنيت منفي مبارزه كنيد خلاقیت مانند ورزش حرفه اي است استخدام افراد باهوش

اسلاید 48: صبر و اشتياق را در هم آميزيد

اسلاید 49: زرنگ تر از مشتريان باشيد قواعد بازي را عوض كنيد بنحوي كه به بهترين راه دست يابيد

اسلاید 50: تا مي توانيد آزمايش كنيد رويكرد تجربي نسبت به تحقيق و توسعه

اسلاید 51: جر و بحث را متوقف كنيد ايجاد ساختار و محيطي كه رقابت داخلي را از بين ببرد و اين كار با از بين بردن تعهد افراد به واحد ها انجام مي شود . از آنجايي كه اعضاي تيم هيچ تعهدي به گروههاي خاص ندارند نظرات خود را آزادانه مطرح مي كنند و كل سازمان منتفع مي شود .

اسلاید 52: 1- رقابت كامل و فشرده2- فرهنگبرپایه یك فرهنگ خوب ، اتلاف وقت گناه محسوب می شود. بدیهی است درچنین بستر مناسبی جهت رقابت، خلاقیت یا سازمانهای پویا بهتر شكل می‌گیرد. 3- دسترسی به مدیران : سازمانهای خلاق بر این اعتقاد هستند كه دانش در سطح سازمان پراكنده شده است و مدیران به راحتی می توانند افكار و نظرات دیگران رامستقیم دریافت كنند. ویژگی سازمانهای خلاق

اسلاید 53: 4- احترام به افراد5- ارائه خدمات مردمی و جلب رضایت مردم 6- كارگروهی در این نوع سازمانها و درنتیجه برخورداری آنها ازامنیت شغلی7- استقبال مدیران از عامل تغییر:

اسلاید 54: 9- بسط وگسترش نظرات جدید10-رعایت کرامت انسانی و احترام به افراد11- فرهنگ ارتقای بهره وری 12-مدیران همیشه در صحنه13- توجه تمام و کمال به مشتریها (ژاپنی: به واحد شکایات واحد کنترل کیفیت رایگان مي گويند، زیرا بايستي پول بدهیم تا عیبمان را بگویند بلکه بطور رایگان به ما می گویند . )14-امکان گردش شغلی15- فرهنگ کار تیمی 16- فرهنگ خود ارزیابی و خود کنترلی

اسلاید 55:

اسلاید 56: 1– اطلاعات و تجارب خود را در موقعيت هاي مختلف گسترش دهيم. 2 – از ديگران سؤال هايي را بپرسيم كه پاسخ هاي متعدد داشته باشد. 3 – اگر سؤال هاي غيرمعمولي از سوي ديگران مطرح مي شود، سعي كنيم تا با همكاري خودشان پاسخ هاي جديد و نو را كشف كنيم. 4 – رفتارها و الگوهاي افراد خلاق مثل ابوعلي سينا، دكتر حسابي و ... را سرمشق زندگي قرار دهيم. 5 – از فنون ويژه تفكر خلاق مانند «بارش فكري» به خوبي استفاده نماييم. 6 –يادداشت برداری 7 – هر فكر جديدي كه به ذهن ما مي رسد، بنويسيم 8- مسافرت، بازديد از موزه ها، رفتن به مكانهاي تفريحي و فرهنگيچگونه تفكر خلاق را در خود و ديگران پرورش دهيم ؟

اسلاید 57: ایجاد همسویی بین اهداف فردی و اهداف سازمانی نظام آموزشی مستمر و همگانی ترویج کار تیمی و ارتباطاتتمرکز روی فرایندها و ترویج تفکر سيستميكریسک پذیری و فرصت تلقی کردن اشتباهات  ترویج خود ارزیابی کاهش تقسیم کار و دادن حد آزادی عمل به کارکنانتمرکز روی مشتریتحمل راهها و پیشنهادات غیر عملیتحمل تضادنقش مدیران در ایجاد سازمان خلاق

اسلاید 58: 1- فضاي خلاق 2-دادن وقت براي خلاقيت 3-برقراري سيستم پيشنهادات 4-ايجاد واحد مخصوص خلاقيت شرايط ايجاد خلاقيت و نوآوری

اسلاید 59: سازمان بايد در جستجوي اين گونــه فكرها باشد. سيستم.مديريت.استعداد (TALENT MANAGEMENT SYSTEM = TMS):مديران با بـه كارگيري اين ابزار مي توانند مهارتهاي كاركنان مستعد را به طرز صحيحي گسترش دهند. ممكن است شما باافراد مستعد زيادي برخورد كنيد كه در سازماني مشغول بكارند ولي نمي توانند نتايج قابل توجهي توليد كنند.1- فضاي خلاق

اسلاید 60: الف-كشف كردن استعدادهاب- جذب استعدادها ج- حفظ استعدادهاد– اداره ومديريت استعدادها عناصرTMS

اسلاید 61: آموزش و ...هزینه برای ایده های نواختصاص زمان برای خلق ایده های نو و.....2-دادن وقت براي خلاقيت

اسلاید 62: یكي از روشهاي ترغيب خلاقيت برقراري سيستم دريافت پيشنهادات است3-برقراري سيستم پيشنهادات

اسلاید 63: گاهي گروه خاصي از كاركنان براي نوآوري و خلاقيت استخدام مي شوند و در بعضي از سازمانها اين گروه را واحد تحقيق و توسعه مي نامند. اين گونه واحدها وقتشان را صرف يافتن ايده هاي جديد براي ارائه خدمات يا ساختن محصول، فناوري مي كنند.4-ايجاد واحد مخصوص خلاقيت

اسلاید 64: پیشنهادهای عملی برای افزایش خلاقیت

اسلاید 65: فکرها و اندیشه های نو از زودگذرترین چیزها هستند.که در طی چند لحظه به ذهن خطور می کنند و به سرعت فراموش می شوند. در حدود 25 درصد از اطلاعاتی که فرد از طریق مطالعه کردن یا شنیدن کسب می کند و برایش ارزش متوسطی دارد در 4 ساعت اول فراموش میکند. الف- یادداشت برداری

اسلاید 66: ساعات خاصی از شبانه روز قابل تعیین هستند که در آن ذهن آدمی بهتر می تواند به فعالیتهای خلاقانه بپردازد. باید بهترین زمان باروری ذهنی خود را تشخیص دهیم و این زمان را به اندیشیدن و خلاقیت اختصاص دهیم. مکان نیز نقش مؤثری در ایجاد تمرکز ب- انتخاب زمان و مکان مناسب

اسلاید 67: در پاسخ به سؤالات چرایی و چگونه ٬ چیزهایی مطرح می شود که در تقویت فراگرد خلاقیت مؤثر است ج- تقویت حس کنجکاوی و توان پرسش کردن

اسلاید 68: افکار انسان به هم ارتباط دارند و مجموعه ی به هم پیوسته ای را تشکیل میدهند.توجه به شباهتها و روابط موجود میان رخ دادها منجر به ظهور مفاهیم جدید میشود. د- استفاده از روابط میان افکار

اسلاید 69: گاهی از طریق تحلیل٬ ترکیب و تنظیم مجدد و نوین طرحها و افکار قبلی می توان به طرحها و فکرهایی جدید دست یافت. راههای گوناگون تغییر وضع موجود : 1- تجدید ترتیب 2- جایگزینی 3- افزودن یا کاستن 4- تغییر جهت دادن ه- تغییر شکل وضع موجود

اسلاید 70: انسان بعد از کار و فکر زیاد بر روی یک مساله بعد از مدتی دچار خستگی میشود. بهترین کار در این مواقع این است که به ذهن خودآگاه خود فراغت کافی داده شود. این زمان از فراگرد نوآوری را خواب بر روی مساله می نامند. 5- استمرار فعالیت ضمیر ناخودآگاه بر روی مساله

اسلاید 71: اکثر ابتکارات و نوآوری های افراد خلاق حاصل جرقه زدن یک فکرجدید در حالت غیر قابل انتظار بوده است. این امر به شرایط محیط و میزان توجه و دقت افراد به جهان پیرامون بستگی دارد. نمی توان با اعمال زور موجب ارائه طرحهای جدید شد. 6- در خشش ناگهانی یک فرد

اسلاید 72: انتخاب تکنیک مناسب از میان تکنیک های رایج خلاقیتکار گروهیرهبری جلسه برای رسیدن به نتایجشروع جلسه: قرار گرفتن در حالت (mood) خلاقیتطرح معماساخت کلمات، جملات، شعر و داستانتعبیر و تفسیر تصاویر و تابلوهای مبهم...جلسات خلاقیت در سازمان

اسلاید 73: مسأله: نقاط زیر را با چهار پاره خط مستقیم به هم وصل کنید بدون اینکه نوک قلم از روی کاغذ بلند شود.قرار گرفتن در حالت خلاقیت (!)

اسلاید 74: قرار گرفتن در حالت خلاقیت (!)1234

اسلاید 75: اگر این آقا چوب را رها کند چه اتفاقی می افتد؟سنجیدن شرایط مسأله

اسلاید 76: سنجیدن شرایط مسأله

اسلاید 77: طوفان مغزیدلفیشش کلاه تفکر........و بعد

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید