صفحه 1:
۳ ‏ال‎ ‎0 ‏ا‎ ‎0 ENTE wer a?

صفحه 2:
در برنامةً آموزش 0 ا ل مهارت یعنی : و مثر نها مسئولیت

صفحه 3:
ا ا لت 0 أ مهارت همدلى اقل برقرارى رابطه مؤثر ( ارتباطات اجتماعى )

صفحه 4:

صفحه 5:
BREE

صفحه 6:
شلد می دانید : حدود 1,۶۰ [زسوء تفاهم ها و اختلاغات در محیط کار و شازتر , زارتترم از قوب گوش نکردن است . هرا که شر ترق تنژون موب میشود که بیش از نیمی از پیام . فده از دست برود .

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:

صفحه 11:
اهمیّت ارتباط

صفحه 12:

صفحه 13:
ل زمان اعتماد به نفس کاهش می یابد و منمرربه ‎PASONANAL yO Fe‏ در RV NWA WENT \ GW Aa} s))

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:
عناصر واجزاء ارتباط : ۱ ۱ ‎vt‏ 11

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:
فیلترهای متداول ارتباطیژ + فشار رانی ESO Tope SST YEN ‏دشواریهای سمعی‎ * ۱ pha ANN) Cie Pore ot yg loyy uy *

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:
‎Ted‏ لال سرسر ىكو شكررن «لايل زيارى د ‎7 ‏2 رفي 1 در زير اشاره هى شورن

صفحه 23:
روشهاى مؤثر براى كوش كردن فعال : * به فرد مقابل ذكاه كنيد * نشان دهيد كه به حرفه هاى او علاقه مند هستيد نير كلامى او را به شيوه اى ظريف تكرار كنيد با كفت ني كثماتى اورا به دن بیشتر در مورد موضوع تشویق کنید 3 رد مقابل نشان می دهید که کوش می کنید- سا سس س ۳ تا رد ار رك كلك » 0 زداده زار ریت را

صفحه 24:
۱ ۱ ke) eng ‏اختصاص زمان بیشتر به کوش دادن بج كردن‎ * | ‏و‎ es AL ews Rote Ty POG CPR Tel eC ar RC) 3 و ذهنی یا مشائل ديكر

صفحه 25:
هنكام صدبت كردن : دز ‎b‏ اظهار نظر کردن را دارد اسات او زا در نظر بكيريه 1 که 90 بكوئيد 3 بیان 15 ۰ نگاه كنيد

صفحه 26:

صفحه 27:
‎EN)‏ ل لت 3 ۹۱ ۱33 ‏ين هستيد و احساس مى كنيد مورد تهاج م ؤاقع شده ايد ء ‎LY UMW a) nee‏ ۱

صفحه 28:
۷ ‏ار‎ EY Ny ۱

صفحه 29:
ار | مقابل 9 ‎Sen oe‏ ات منفی خود. توضیح ان

صفحه 30:
۱ ادنناؤاده یر اه 9964© ۲ ال ‎Usaha NRE a‏ غاران بامفيوو دمن ‎GS 00‏ » نيان كنيد حثل« علاقه ‎Sb. ins alo‏ هستم ۰ (یرخشارم ‏ مجیورمم عسبالن هسته 9 دس ‎

صفحه 31:
| مدل ارتباطی اتهیل : ( 2۱۳1 !۱ ۳

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:

صفحه 35:

صفحه 36:

صفحه 37:

صفحه 38:

صفحه 39:

صفحه 40:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان