motorhaye_amade

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “موتورهای آماده”

موتورهای آماده

اسلاید 1: موتورهای آماده: آری یا نه؟

اسلاید 2: هدف این سخنرانیوضعیت فعلی بازی های ایرانی از نظر موتور پایهوضعیت جهان و بازیهای برتر از نظر موتور پایهمزایا و معایب استفاده از موتور آماده یا نوشتن موتورموارد مهم و قابل توجه در تصمیم گیری استفاده از موتورهای آمادهمسیر اصلی و بلند مدت صنعت بازی و همسو شدن با آن

اسلاید 3: بازی های پیشین: عصر پهلوانان، شمشیر نادر، لطفعلی خان، پایان معصومیت، داستان جزیره، مدافعان کربلا و... کمتر از 10 درصد موتور نوشته اندبازی های تحت حمایت بنیاد (جدید): از 21 پروژه 12 پروژه موتور آماده و بقیه موتور خودشان است، یعنی 42 درصد موتور می نویسندبازی های تبیان: آمار دقیقی موجود نیست اما کمتر از 20 درصد موتور خودشان خواهد بودوضعیت کنونی ایران

اسلاید 4: آمار وضعیت جهانیآمار از سایت metacritic.com است که معدل امتیاز کلیه سایت های امتیاز دهی را محاسبه می کند.بازی های دارای امتیاز بالای 80 از سال 2007 تا 2010 بررسی شده اند (غیر از مواردی معدود)از 65 بازی 49 بازی موتور خودشان را دارند یعنی 75درصد موتور خودشان را نوشته اند (3 بازی از 4)

اسلاید 5: بررسی عمیقتر آمار جهانی (PC)توجه به نام موتورهای مورد استفاده (37/5درصد Unreal، 25 درصد Gamebryo) توجه به شرایط و سبک ویژه بازیهای موتور آمادهنحوه استفاده از موتور آماده و حدود آنروی کنسول ها اوضاع وخیم تر است

اسلاید 6: مقایسه دو راهکارمزایای موتور آماده: صرفه جویی در زمانصرفه جویی در هزینهصرفه جویی در منابع انسانیکاهش ریسکتضمین ضمنی کیفیت خروجیتخصص کمتر مورد نیاز

اسلاید 7: مقایسه دو راهکارمعایب موتورهای آماده (جهانی و محلی):وابستگی شدید (جهانی)انعطاف پذیری پایینتر (جهانی)فاجعه در صورتی که سورس آن نباشد (محلی)خطر تحریم و عدم امکان خرید (محلی)هزینه بالای خرید موتورهای مناسب (جهانی)عدم دسترسی به منابع و فروم ها (محلی)فاجعه در صورتی که قابلیت مورد نیاز را نداشته باشد (جهانی)عدم رشد فنی (جهانی)در جا زدن در سطح متوسط به پایین (بیشتر محلی)

اسلاید 8: موارد مورد توجه در انتخاب راهکارهدف شما از بازی سازیهدف شرکت (اقتصادی، شهرت، جهانی شدن)هدف پروژههدف و سیاست های حمایت کنندگان (بنیاد، تبیان و...)نوع و اندازه پروژهمحصول محوری یا دانش محوری

اسلاید 9: موارد مورد توجه در انتخاب راهکارتوانمندی های مجریسطح تخصص و تجربه (برنامه نویسی)ترکیب تیم برنامه نویسیمنابع مالیزمان پروژهمیزان ریسک قابل پذیرشموارد استفاده جنبی

اسلاید 10: اشتباهات متداولتولید گیم بزرگ مطابق آمار نیازمند نوشتن موتور استاستفاده از موتور آماده عجیب است نه نوشتن آندنبال بازی سازی ساده با چند کلیک و چند خط اسکریپت نباشیداستثناء ها ملاک تصمیم گیری نیستندجهانی فکر کنید، محلی عمل کنیدموتورهای ساده ما را به جایی نمی رسانندموتورهای کرک شده یا بدون سورس فاجعه هستنداستفاده از موتور آماده برای بلندمدت نیست فقط یک نوع مسکن کوتاه مدت است، موتور آماده افراد را تنبل میکنددانش محور باشید نه محصول محورنوشتن موتور اختراع دوباره چرخ نیستاز صنعت کپی شده مانند خودرو سازی و... ایرانی دوری کنیدنوشتن موتور ریسک بالایی دارداز تصمیمات سخت و حتی شکست نترسید

اسلاید 11: Take the red pill and start your in-house engine development, or take the blue pill and stick to the 3rdParty engines.

اسلاید 12: تهیه و تنظیم: سید علی سیداف سپهر تقدیسیان شرکت توچال

اسلاید 13: پایان

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید