کسب و کار فروش و بازاریابی

نظارت بر دارایی‌های نامشهود – Intangible Assets Monitor Sveiby

72-Intangible-Assets-Monitor-Sveiby

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظارت بر دارایی‌های نامشهود – Intangible Assets Monitor Sveiby”

نظارت بر دارایی‌های نامشهود – Intangible Assets Monitor Sveiby

اسلاید 1: نظارت بر دارایی‌های نامشهودIntangible Assets Monitor SveibyMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننظارت بر دارایی‌های نامشهودنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمدیریت دانش و اطلاعات / بازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: نظارت بر دارایی‌های نامشهود (IAM)روشی برای اندازه‌گیری این نوع از دارایی‌ها می‌باشد. این روش می‌تواند در یک سیستم مدیریت اطلاعات، یکپارچه شود. IAM بر شاخص‌هایی که تغییرات و جریان دانش را نشان داده، تمرکز دارد: - رشد - تجدید / نوآوری - بهره‌وری / بهره‌برداری - معیارهای ریسک / ثبات IAM خصوصا به شرکت‌هایی که دارایی‌های نامشهود قابل توجهی داشته، مربوط می‌شود. نظارت بر دارایی‌های نامشهود یک روش برای اندازه‌گیری دارایی‌های نامشهود و یک فرمت ارائه شده از شاخص‌های مربوطه برای اندازه‌گیری دارایی‌های نامشهود در یک متد ساده است. انتخاب شاخص‌ها بستگی به استراتژی شرکت دارند. از جمله دارایی‌های نامشهود بزرگ سازمان دانش است. نظارت بر دارایی‌های نامشهود را می‌تواند سیستم اطلاعات مدیریت یکپارچه شده باشد. نظارت‌های انجام شده در یک برگه کاغذ جا نمی‌گیرد, باید همراه با آن نظرات افراد باشد. فقط تعداد کمی از شاخص‌های پیشنهاد شده در این فصل باید انتخاب شود. مهمترین مناطق برای پوشش عبارتند از رشد, تجدید، بهره‌وری و ثبات. IAM یک نظریه جریان سهام، همان تئوری حسابداری سنتی است. هنگام استفاده از IAMباید دارایی‌های نامشهود به عنوان دارایی‌های واقعی در نظر گرفته شود. ساختار خارجی IAM شامل مشتریان ، تامین‌کنندگان و سایر ذینفعان خارجی , وانتخاب یکی از آنها به عنوان مشتری نهایی است که در اغلب شرکت‌های خصوصی این مورد مشتریان می‌باشد. سازمان دولتی از سایر ذینفعان مانند اعضای جامعه استفاده می‌کنند و بسیاری از شرکت‌ها, تامین‌کنندگان متحد با خود را انتخاب می‌کنند. نظارت بر دارایی‌ها را می‌توان برای طراحی یک سیستم مدیریت اطلاعات قوی و یا یک سیستم حساب رسمی مورد استفاده قرار داد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیر ارشد اطلاعاتChief Information Officer مزایاسازمانها با نظارت بر دارایی‌های نامشهود خود سازمان می‌تواند به خوبی از ظرفیت‌های خود استفاده کند.کاربردهاقابلیت استفاده در سیستم‌های مدیریت اطلاعات را دارد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان