naghde_filme_clash_of_Titans

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقد فیلم Clash of Titans”

نقد فیلم Clash of Titans

اسلاید 1: نقد فیلم Clash of Titansکاری هر چند ناچیز از سالار حاتمSalar_hatam2006@yahoo.com

اسلاید 2: تقدیم به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)

اسلاید 3: باز هم فیلم دیگری در هالیوود بر علیه ترکیب شکست ناپذیر اسلام و ایران بر پرده سینمای غرب ظاهر شده و بلافاصله با زیرنویس فارسی و با قیمتی بسیار ناچیز در کشور توزیع گردید.

اسلاید 4: تمامی این فیلم در راستای تخریب یکی از آیات قرآن مجید ساخته و پرداخته شده است.آیه ای که هدف از خلقت انسان را بیان می کند

اسلاید 5: ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدوندر این آیه بیان می شود که هدف اصلی از آفرینش انسان و اجنه تنها و تنها عبادت پروردگار استاما چرا؟

اسلاید 6: در اسلام بیان می شود که عبادت کردن و یا سرکشی بندگان هیچ سود و ضرری به حال خالق هستی ندارد، بلکه عبادت و سیله ای است برای افزایش معرفت و شایستگی مخلوقات برای رشد و تعالی معنوی

اسلاید 7: در ابتدای فیلم یک جعبه چوبی به آب می افتد که توسط پیرمردی ماهیگیر از آب گرفته می شود

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10: پس از باز شدن جعبه مشاهده می شود که کودکی به همراه مادرش در جعبه قرار دارد. مادر کودک مرده و پیرمرد کودک را به فرزندی می گیرد.

اسلاید 11:

اسلاید 12: تا اینجای کار کسی به مانند حضرت موسی درون یک جعبه چوبی از آب گرفته شد. موسی منجی بنی اسرائیل بود و به کمک خدا آنها را از شر فرعون خلاص کرد، این کودک نیز به مانند موسی منجی یک سرزمین می شود . اما اینبار مردم را از دست خدایان نجات می دهد.

اسلاید 13: در راستای فیلم تاکید شدیدی بر این مساله می شود که منشا تمام بدبختی ها و تیره روزی های مردم خدایان هستند. و در نهایت گفته می شود یکی باید در مقابل خدایان قد علم کرده و حکومت آنها را پایان دهد.

اسلاید 14: در این فیلم جملات زیر به وفور شنیده می شوند:Somebody should standSomebody should say enoughیکی باید در مقابل خدایان قد علم کند و به ظلم آنان پایان دهد

اسلاید 15: کودک رشد کرده و تبدیل به جوانی برومند می شود. در یک حادثه در حال غرق شدن در آب است که توسط یک تخته چوبی از آب نجات پیدا می کند.

اسلاید 16:

اسلاید 17: بر روی تخته علامت تک چشم مقدس شیطان پرستان که همان چشم شیطان است نقش بسته است..

اسلاید 18: منجی که قرار است انسانها را از دست خدایان نجات دهد همواره تحت حمایت شیطان است و توسط او حفاظت می شود.

اسلاید 19: سپس یک کشتی به او رسیده و او را از آب نجات می دهد. به علامت پرچم کشتی توجه کنید.

اسلاید 20: این کشتی متعلق به نیروهای نظامی یک شهر است. سربازان منجی را به شهر و به خدمت پادشاه می برند. به علامت روی سپرها توجه کنید (همان علامت پرچم).

اسلاید 21: به علامت پشت سر پادشاه توجه کنید

اسلاید 22: این نماد چیست که اینقدر مورد تاکید است ؟

اسلاید 23: با توجه به بخشی از انجیل که مکاشفات یوحنا نام دارد، شیطان پرستان اعتقاد داند که عدد 666 منصوب به شیطان است.این عدد را به صورتهای گوناگونی نشان می دهند که در اسلاید بعد اشاره می شود

اسلاید 24: نمایش عدد 666

اسلاید 25: نمایش عدد 666

اسلاید 26: نمایش عدد 666شباهت را متوجه شدید ؟

اسلاید 27: نمایش عدد 666به نماد 666 یک سر مار اضافه شده. مار برای شیطان پرستان مقدس بوده و به اعتقاد آنان شیطان به صورت مار وارد بهشت شده و آدم و حوا را گول زد.

اسلاید 28: نمایش عدد 666

اسلاید 29: منجی به شهری رفته که حکومتی شیطانی در آن بر پا است. این شهر مورد آزار و اذیت خدایان است و منجی تصمیم می گیرد که برای نجات مردم مظلوم!!!!! شهر شیطانی به جنگ با خدایان برخیزد.

اسلاید 30: خدایان در آسمانها نشان داده می شوند. بر این مساله تاکید می کنند که به علت عبادت نکردن بشر ضعیف شده و در حال از دست دادن قدرت خود هستند

اسلاید 31: خدایان جهت تادیب بندگان و وادار کردن آنها به عبادت کردن، که منجر به کسب قدرت خدایان می شود !!!!! اژدهایی را جهت تخریب شهر مذکور بر می انگیزند

اسلاید 32:

اسلاید 33: منجی شهر شیطانی نیز جهت شکست اژدها با دوستان خود سفری را آغاز می کند.در میان راه شخصی از طرف خدایان مامور می شود که منجی را به قتل برساند.

اسلاید 34: همانطور که مشاهده می شود شخص مذکور بیشتر شبیه به هیولا است تا انسان!

اسلاید 35: به شمشیر او خوب دقت کنید. مانند ذوالفقار دو دمه است

اسلاید 36: به شمشیر او خوب دقت کنید. مانند ذوالفقار دو دمه است

اسلاید 37: این هیولا مدلی از حضرت علی (ع) است.موشه دایان از وزرای اسبق اسرائیل پس از شکست ارتش مصر در زمان جمال عبدالناصر هنگامی که به بیت المقدس وارد میشد نعره می زد:امروز یهود انتقام فتح خیبر را از مسلمانان گرفت !!!

اسلاید 38: فاتح خیبر که بود؟ علیشخصیت علی (ع) را اینگونه تخریب می کنند.

اسلاید 39: مدلی که از حضرت علی (ع) درست کرده اند پس از نبرد با منجی شهر شیطانی شکست خورده و به یک منطقه باستانی مخروبه وارد شده و در آنجا پنهان می شود. اما این منطقه مخروبه به کجا شباهت دارد؟

اسلاید 40: بسیاری از آثار باستانی تخت جمشید در این منطقه نشان داده می شود

اسلاید 41: سر مجسمه موجود در فیلم دقیقا مثل سر مجسمه هما در تخت جمشید که علامت ایران ایر است می باشد

اسلاید 42: فضای فیلمتخت جمشیدبه فرم پایه ستونها توجه کنید

اسلاید 43:

اسلاید 44: فضای فیلمتخت جمشید - دروازه مللبه مجسمه های با سر انسان و بدن گام دقت کنید

اسلاید 45: علی(ع) بنیانگذار چه تفکری است؟ تشیعمرکزیت و پناهگاه تشیع در دنیا کجاست؟ ایران

اسلاید 46: در ادامه فیلم، منجی شهر شیطانی با اجنه هم پیمان می شود تا با کمک یکدیگر بر خدایان غلبه یابند.

اسلاید 47: به رنگ آبی توجه کنید. یکی از 13 راز فراماسونرها جن آبی است.

اسلاید 48: در انتهای فیلم منجی با جدا کردن سر یک ساحره و استفاده از آن بر اژدهای خدایان پیروز شده و خدایان را شکست می دهد.

اسلاید 49: این سر پر از مار است و همانطور که اشاره شد مار برای شیطان پرستان مقدس است.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید