علوم انسانی و علوم اجتماعی رسانه و شبکه‌های اجتماعی

نقش رسانه های الکترونیک در مدیریت شهری

naghshe_resanehaye_electronic_dar_modiriyate_shahri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش رسانه های الکترونیک در مدیریت شهری”

نقش رسانه های الکترونیک در مدیریت شهری

اسلاید 1: نقش رسانه های الکترونیک در مدیریت شهریدکتر حمید ضیایی پرورجشنواره پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهریتهران ، 4 اسفند 1388سالن همایش های برج میلاد

اسلاید 2: www.reporter.ir2انواع ژورنالیسم1- رسانه های مکتوب printed Media2- رسانه های الکترونیک : رادیو و تلویزیون یا نسخه PDF روزنامه روی وب3- رسانه های دیجیتال : نسخه صفر ویک رسانه الکترونیک HTML و تکست4- رسانه سایبر : نسخه مستقل و داینامیک و تعاملی

اسلاید 3: www.reporter.ir3انواع رسانه های الکترونیک1- تکست (متن ثابت ، متن هاي قابل انتقال ، لينك )2- عکس (عكس هاي مستقل و منفرد ، مجموعه اي از عكس هاي اسلايد شده ، گالري )3- گرافیک (ثابت و فيكس شده ، قابل انتقال متحرك ، لينك )4- صوت ( زنده ، يك صوت تكرار شونده ، صوت هاي غير تكرار شونده )5- تصویر ( تصاویر ویدئویی ، فیلمها )6- تعامل کاربر ( فرمهای ورودی ، ورودیهای ایمیل ،بحث ، چت ، فروم ، انتشارات )

اسلاید 4: www.reporter.ir4اشکال رسانه های الکترونیکنسخه اینترنتی روزنامه هاروزنامه های اینترنتیخبرگزاری های اینترنتیروزنتهاوب سایتهای خبریوبلاگهابلاگ نیوزها و خبرخوانهای اینترنتیNews.parseek.comآنلاین ژورنالیسم - جام جم آنلاین ، همشهری آنلاین

اسلاید 5: www.reporter.ir5مشخصات و ویژگی های رسانه های الکترونیکاستفاده از مولتی مدیاسرعت به روز رسانیتوزیع افقی اطلاعات تمرکز زداییقابلیت دسترسیفقدان محدودیت انتشار

اسلاید 6: www.reporter.ir6مشخصات و ویژگی های رسانه های الکترونیکفقدان سلسله مراتبعدم سانسورداشتن قابلیت تعاملیاستناد و هایپر لینک شدن ( فرامتن )تازه بودن دائمی شخصى شدن

اسلاید 7: www.reporter.ir7مشخصات و ویژگی های رسانه های الکترونیکنزديك بودن و بى‏واسطه‏گى - چيزى شبيه به‏ارتباط چهره به‏چهرهآزادى از زمان و مكان

اسلاید 8: برخی از مصادیق رسانه های الکترونیکوب سایتوبلاگایمیلخبرنامه الکترونیکپادکستموبایلشبکه های اجتماعی

اسلاید 9: وبلاگتعریفویژگی هاپیشینهتعدادوضعیت ایرانرسانه بودن وبلاگکاربرد در روابط عمومی و مدیریت شهری

اسلاید 10: www.reporter.ir10رسانه بودن وبلاگویژگی رسانه چیست ؟ اطلاع رسانیتفریح و سرگرمینقدتعامل و ارتباطانتقال اطلاعات و دانشتکنیک و تکنولوژیوبلاگ چه ویژگی هایی دارد ؟اطلاع رسانیتفریح و سرگرمینقد بی رحمانه و انتقادتعاملی بودنمولتی مدیاوبلاگ رسانه است به معنی مدیومرسانه جایگزین در برابر رسانه های جریان اصلی

اسلاید 11: کاربرد وبلاگ در روابط عمومی دیجیتال11کاربرد وبلاگ در روابط عمومیتحقیق و توسعه ( 13تحقیق برای مرکز رسانه ها ، موسسه تحقیقاتی تهران ، دانشگاه آزاد ، کتاب چالش های اینترنت و وبلاگ در ایران )وبلاگ سازمانیتبلیغ و اطلاع رسانیرویکرد تعاملی با مخاطب – مشتریافکار سنجی و نظر سنجی ( کامنت خوانی )رتبه در موتورهای جستجورابطه بین وبلاگ و سایت سازمانی

اسلاید 12: کاربرد وبلاگ در روابط عمومی دیجیتال12استفاده از وبلاگ در تحلیل محتوا در روابط عمومییکی از بهترین راههای اطلاع از افکار عمومی و بهره گیری از جریانات سپهر وبلاگها ، تحلیل محتوای آنها استبولتن های منظم دوره ای تحلیل محتوای وبلاگها تهیه کنیدبریده مطالب وبلاگها در باره موضوعات کاری سازمان را به بخش های ذیربط منعکس کنیدوبلاگ نویس ها بهترین و ارزان ترین بازرسان نامحسوس سازمان در تمام بخش ها هستندوبلاگ ها جنبه نظارتی دارند ، از وبلاگهای همکاران حتی اگر انتقادی و افشا گرانه هستند حمایت کنید نه شکایت !

اسلاید 13: کاربرد وبلاگ در روابط عمومی دیجیتال13وبلاگ های سازمانیVision :هر سازمان می تواند یک وبلاگ داشته باشدوبلاگ های سازمانی می تواند نسخه رایگان یا حرفه ای در کنار سایت سازمانی باشدوبلاگها مهمترین ابزار اطلاع رسانی انجمن های مدنی و NGO ها هستند ( نگاه کنید به صفحه اول پرشین بلاگ )احزاب و وبلاگهاوبلاگ زیر نظر روابط عمومی

اسلاید 14: کاربرد وبلاگ در روابط عمومی دیجیتال14مقایسه کارکردهای وبلاگ و سایت در روابط عمومی دیجیتال وبلاگ تعاملی تر استوبلاگ امکان کامنت داردوبلاگ صمیمانه تر استوبلاگ غیر رسمی استوبلاگ نویسندگان متعدد داردوبلاگ هایپر لینک داردحرفهای مخاطبان در وبلاگ منتشر می شودلینکهای ورودی و خروجی وبلاگ بیشتر استجایی در سپهر وبلاگها برای سازمان ایجاد می شودوبلاگ انتقادی ، بی رحم و بدون ملاحظه است

اسلاید 15: فهرست موضوعی وبلاگها (بلاگفا) اخبار و رسانه ها (8361) هنر و ادبیات (37127) رایانه و اینترنت (20234) علم و فن آوری (20270) تجارت و اقتصاد (7861) اندیشه و مذهب (14217) فوتو بلاگ (2865) وبلاگ و وبلاگ نویسی (5017) فرهنگ و تاریخ (2200) جامعه و سیاست (8262) ورزش (6849) سرگرمی و طنز (14232) شخصی (52594) خانواده و زندگی (3101) سفر و توریسم (1130) فارسی زبان در دیگر کشورها (1099)

اسلاید 16: کاربرد وبلاگ در روابط عمومی دیجیتال16جشنواره یا مسابقه وبلاگی در حوزه ماموریت سازمان وبلاگ نیاز به متولی ندارداز طریق وبلاگها ، استعدادها را شناسایی کنیدبه بهترین وبلاگها در حوزه کاری خود جایزه بدهیدبین وبلاگها در حوزه کاری خود مسابقه و جشنواره برگزارکنیدوبلاگ نویسان با استعداد را در سازمان جذب کنیداز بلاگرهای قوی برای اداره و به روز رسانی وبلاگ سازمان استفاده کنیدجشنواره وبلاگها ( ایران 20دوره ، رادیو آلمان 2 دوره ، گاردین چند دوره )

اسلاید 17: جشنواره وبلاگ نویسی گروه مجلات همشهری گروه مجلات همشهری با هدف دریافت دیدگاه های مخاطبان خود به خصوص کاربران اینترنت و وبلاگستان فارسی، جشنواره وبلاگ نویسی با عنوان "مجلات همشهری از دریچه وب" برگزار کرده است.این جشنواره از مطالبی که درباره گروه مجلات همشهری و یا یکی از نشریات آن نوشته می‌شود تشکیل شده است. این مطالب می‌تواند شامل نقد، نظر، پیشنهاد، توصیف، ویژگی‌های ممتاز، کمبودها، مطالب برتر و یا هر مطلب مرتبط دیگری باشد. به مطالب برتر جوایز نفیس و ویژه‌ای اعطا خواهد شد.http://festival.hamshahrimags.com/

اسلاید 18: www.reporter.ir18وبلاگ و محيط زندگیفقط بر روي بلاگ سرويس پرشين بلاگ 434 وبلاگ در زمينه طبيعت و محيط زيست وجود داردبر روی بلاگ سرویس بلاگفا در بخش خانواده و زندگی 592 وبلاگ ثبت شده است

اسلاید 19: www.reporter.ir19نگاه استراتژيك به شهروندشهردار تهران اعلام كرده نگاه شهرداري به تهران ، به جاي نگاه كالبدي ، نگاه مدني و شهروندي است يعني توجه به حقوق شهروندان . بنابر اين از اين زاويه توجه به وبلاگهاي شهروندان به منزله توجه به نظرات و ديدگاههاي آنان در فضاي سايبر است

اسلاید 20: www.reporter.ir20شهروند الكترونيكيوبلاگ نويسي و حمايت شهرداري از آن تمريني براي شهروندان براي گذار از مرحله شهروندي سنتي به شهروندي الكترونيكي استآموزش های شهروند الکترونیکی را می توان از طریق شبکه وبلاگها به مردم ارایه داد مثلا فواید و کاربردهای خرید الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی ، بهره برداری از وب سایتهای دولتی و خدمات آنلاین ، انجام امور اداری از طریق اینترنت و دهها سرویس دیگر

اسلاید 21: www.reporter.ir21Citizen journalaistبا رشد تکنولوژی اطلاعات و عمومی شدن ابزارهایی نظیر موبایلهای دوربین دار هر شهروند بالقوه یک ژورنالیست استبرخی از این شهروندان با انعکاس جلوه هایی مستند از زندگی شهری بر روی وبلاگ شخصی شان منعکس کننده فرهنگ شهری تهران در سطح ملی وبین المللی هستند

اسلاید 22: www.reporter.ir22وبلاگ و ترافيكبخش زیادی از محتوای وبلاگهای اجتماعی در باره مسایل ترافیکی و حمل و نقل شهری استحوادث و خاطرات درون تاکسی ها و اتوبوسها با جزییات تمام در وبلاگها ثبت می شودوبلاگ تاکسی من توسط یک راننده تاکسی نوشته می شود

اسلاید 23: www.reporter.ir23وبلاگ و توريسموبلاگهای شهری می توانند تولید کننده اطلاعات و محتوای مفید شامل عکس ، خبر ، مقاله ، خاطره از نقاط دیدنی ، سیاحتی و تفریحی شهرها باشند ( ایران گردی ) با هدایت منطقی این محتواها و بازانتشار آنها به زبان انگلیسی حتی می توان جاذبه های ایران را به دنیا معرفی کرد ( جهان گردی )

اسلاید 24: www.reporter.ir24وبلاگ و هويت شهريوبلاگها توانایی ایجاد و تقویت هویت شهری را دارندتقریبا به نام هر شهر ایران چندین وبلاگ باز شده است که حاوی اطلاعات مفید تاریخی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی راجع به آن شهر است

اسلاید 25: www.reporter.ir25وبلاگ و نظارت بر سيستم شهرداريوبلاگها بی رحمانه انتقاد می کنند زیرا با کسی تعارف ندارند وبلاگها بازرسان بی جیره و مواجب سیستمهای اداری از جمله شهرداری اند

اسلاید 26: www.reporter.ir26وبلاگ و زندگي اجتماعي و شهرياطلاع‌رساني و آموزش شهروندان تهراني در حوزه امور فرهنگي، هنري و حقوق شهروندي به عنوان یکی از ماموریتهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از طریق وبلاگها امکان پذیر است بررسی ریشه های رفتارهای ناهنجار اجتماعی برخی شهروندان از طریق محتوای وبلاگها

اسلاید 27: www.reporter.ir27وبلاگ و اخلاق شهرونديبا توجه به شعار تهران شهر اخلاق

اسلاید 28: www.reporter.ir28وبلاگ و تاريخ شفاهي تهرانپروژه تاریخ شفاهی مردم لندن

اسلاید 29: www.reporter.ir29وبلاگها و نهادهاي مدني شهريوبلاگ انجمن حمايت از حيوانات http://urbanization.blogfa.comhttp://www.iranspca.comوبلاگ انجمن حمايت از گربه ها http://cats.mihanblog.comhttp://www.persiancats.irوبلاگهای گروههای مذهبی و یا اجتماعی یا جوانان

اسلاید 30: www.reporter.ir30موضوعاتي كه وبلاگهاي شهري به آن پرداخته اند1- زلزله در تهران2- متروي تهران3- آلودگي هوا4- فضاي سبز5- حمل و نقل شهري6- آپارتمان نشيني7- مزاحمتهاي خياباني8- نمادهاي شهري9- بافت فرسوده

اسلاید 31: www.reporter.ir31موضوعاتي كه وبلاگهاي شهري به آن پرداخته اندمعماري شهري و طراحي محيطيخريد و فروش ، بازار و تجارتسد معبرورزشتفريح و سرگرميزباله و نظافت شهري

اسلاید 32: تعطیلی سامانه http://www.emahalleh.comهر محله تهران صاحب يك وبلاگ شدسايت www.emahalleh.com توسط معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران (اداره كل فرهنگي) جهت راه اندازي و مديريت وبلاگهاي محلات آغاز به كار نموده است اين وبلاگ ها گروهي بوده و ساكنين محلات پايتخت در آن به انتشار مطالب خود در خصوص محلات مي پردازند. اداره اين مجموعه زير نظر جمعي از كارشناسان حوزه IT و امور فرهنگي انجام مي‌پذيرد. اين مجموعه جهت راه‌اندازي وبلاگ هاي محلات از فضاي بلاگفا براي انجام فعاليت هاي خود استفاده مي نمايد. جالب است بدانيد اكنون براي هر محله تهران يك وبلاگ وجود دارد كه افراد مقيم هر محله مي توانند با دريافت شناسه و كلمه عبور در آن وبلاگ مطلب بنويسند . كساني كه با فضاي وبلاگستان فارسي آشنايي دارند مي دانند مديريت چنين پروژه اي تا چه حد سخت و دقيق است . به هر حال فكر مي كنم اين نوع طرح ها محصول بينش ديجيتالي حاكم بر مديريت شهري تهران است . از ياد نبايد برد راه اندازي سيستم هايي نظير 110 ( و مشابه آن سيستم 137 ) ماحصل همين بينش بوده است .

اسلاید 33: شبكه هاي اجتماعي 30 ويژگي

اسلاید 34: نسل اول وب : ( 1990 تا 2000)ايميلوب سايتموتورهاي جستجويلو پيج هادايركتوري هاچت رومها ( ياهو )

اسلاید 35: نسل دوم وب : ( 2000 تا 2009) شبكه هاي اجتماعي يا رسانه هاي اجتماعيوبلاگها ( داخلي و خارجي ، نرم افزارهاي بلاگ نويسي )ميكروبلاگها ( توئيتر ، فرند فيدز )شبكه هاي دوست يابي ( اوركات )شبكه هاي اجتماعي ( فيس بوك ، ماي اسپيس ، دليشز، كلوب ، گوگل ويو )ويكي ها ( ويكي پديا ، ويكي مديا )سايت هاي اشتراك گذاري ( فليكر ، يوتيوب ، كلام تي وي )پيام رسانها ( ياهو مسنجر ، گوگل تاك )تالارهاي گفتگو ( انواع فرومهاي عمومي و تخصصي )گروه هاي ايميلي ( ياهو و گوكل )خبرخوانها ( انواع فيدها ، گوگل ريدر ، نيوز پارسيك )پادكستها ( پادكست ، ودكست )لينكدوني هاي عمومي ( بالاترين ، ديگ )

اسلاید 36: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيهويت : هويت در شبكه هاي اجتماعي به سمت واقعي تر شدن پيش مي رود چون هيچ كس مايل نيست فرد ناشناس را به ليست دوستان خودش اضافه كند ، شما در ليست دوستانتان در فيس بوك با افراد واقعي طرف هستيد . اما مثلا در عصر وبلاگها اين مساله تا حد زيادي قابل پنهان كردن بود

اسلاید 37: به اشتراك گذاري و يادگيري : افراد علاقمند هستند هر چه سريعتر اطلاعات يا محتوايي را كه توليد كرده اند به اشتراك بگذارند . اين محتوا ممكن است خبر ، فيلم ، عكس يا مقاله يا طنز يا ديدگاه شخصي يا تجربيات آنها باشد ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعي

اسلاید 38: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيبسيج كنندگي و سازماندهي : شبكه هاي اجتماعي قدرت بسيج كنندگي دارند يعني مي توانند افراد را در يك زمان و يا مكان در محيط واقعي گرد هم آورند ، يا در محيط مجازي به كمپين بپردازند . طرح شبکه های اجتماعی خود جوش و خود مختار بی شمار و گسترده در سطح جامعه را باید از بدیع ترین اقدامات او دانست که می تواند تجربه و رویکردی نو در تشکیلات و سازماندهی در ایران معاصر محسوب شود.

اسلاید 39: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيدوستي : تعميق دوستي ها بين جنس مخالف ، بين همكلاسي ها ، همكاران ، هم عقيده ها ، دوستي با دوستان دوستان .

اسلاید 40: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعياعتماد : قابليت اعتماد به شبكه هاي اجتماعي بيش از وب سايتها است چون اطلاعات ، فيلتر نشده و خام منتقل مي شود ، قدرت اعتماد به شاخص بودن يا مشهور بودن فرد توليد كننده اطلاعات بستگي دارد .

اسلاید 41: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيحلقه هاي مخاطبان : به جاي مخاطبان انبوه ، حلقه هايي كوچك و بزرگ از مخاطبان شكل مي گيرد.اين حلقه ها در جاهايي با يكديگر همپوشاني دارد . تاثير گذاري هر شبكه بر هر حلقه به تناسب تخصصي بودن يا گرايش خاص آن شبكه است

اسلاید 42: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيقدرت كندو سازي : قابيلت لينك دهي ، ترك بك ، دنبال كردن ، علايق مشترك يعني كندوسازي

اسلاید 43: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعياستناد و تعميم : فيلم ، عكس ،صدا و متون اصلي رسانه ها ، قابليت استناد و تعميم را بالا برده است . شنيدن كي بود مانند ديدن ؟

اسلاید 44: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيچند رسانه اي : استفاده از چند رسانه اي ها در شبكه هاي اجتماعي ، قابليت جديدي است كه قدرت اين نوع رسانه ها را بالا برده است . فيلم ، صوت ، عكس ، انيميشن ، متن و گرافيك و لينك .

اسلاید 45: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيادغام فناوري ها : شبكه هاي اجتماعي محصول ادغام فناوري هاي جديد وب 2 هستند ،آژاكس ، XML ، HTTPS، RSS،

اسلاید 46: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيپرستيژ : امروزه افراد ، مجريان تلويزيون ، اساتيد دانشگاه ، دانشجويان ، روزنامه نگاران ، سياستمداران و هنرمندان به جاي آدرس ايميل يا وب سايت يا وبلاگ ، شناسه فيس بوك خود را اعلام مي كنند . حتي برنامه هاي تلويزيوني نيز آدرس فيس بوك دارند .

اسلاید 47: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيگپ : شبكه ها قابليت گپ يا همان چت كردن را با خود به همراه دارند .

اسلاید 48: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعينقد بي رحمانه : شبكه هاي اجتماعي فضاي تعاملي جسورترين آدم هايي است كه سرشان درد مي كنند و فعاليت در اين شبكه ها را نوعي فعاليت مدني و حتي مبارزه مدني مي دانند . لذا از نقد بي رحمانه حاكميت ، سياستمداران ؛ رسانه هاي رسمي ابايي ندارند . به همين جهت زبان آنها متفاوت با ساير رسانه ها به نظر مي رسد .

اسلاید 49: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيدنبال كردن ودنبال شدن : فالو شدن و فالو كردن افراد امري لذت بخش است . شما نيز دوست داريد دنبال شويد .شخصي نگاري يا روزنگاري در وبلاگها بر همين اساس اتفاق افتاده است . مانند توئيتر

اسلاید 50: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيباز انتشار : در محيط شبكه ها به خصوص سايتهاي لينكدوني ، خبرها پالايش و انتخاب شده و باز انتشار مي شوند .

اسلاید 51: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيخرد جمعي : همه چيز را همگان دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده اند : حكيم بزرگمهر . اما در عصر شبكه ها همكان در حال زاده شدن است . گرايش عمومي را مي شود از اين فضاها سنجيد . شبكه هاي اجتماعي بهترين فضاي افكار سنجي هستنند .

اسلاید 52: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيجهاني بودن ( مترجم گوگل) : حذف مرزهاي زباني مهمتريم اتفاقي است كه در فضاي جديد وب اتفاق افتاده است .

اسلاید 53: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيسرگرمي : سرگرمي ، ظنر ، خنده ، شوخي ، سركار گذاشتن ، سوتي و گاف گرفتن ، كارهاي مونتاژي و فتوشاپي كردن ، دست انداختن سياستمداران ، معما طرح كردن از ويژگي هاي اين شبكه ها است .

اسلاید 54: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيسفارشي شدن : هرزه گردي و ولگردي در فضاي وب در حال حذف شدن است . شما محتوا را سفارش مي دهيد . با استفاده از فيد ها ، خروجي ها و ريدرهاي آنلاين و آفلاين .

اسلاید 55: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيجستجو شدن : از طريق تركيب موتورهاي جستجو با بسياري از شبكه ها شما مي توانيد در اين فضاها همزمان جستجو كنيد و جستو شويد .

اسلاید 56: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعياطلاع رساني و خبر رساني : رسانه هاي شهروندي ، خبرنگاران شهروند . از سونامي تا رخدادهاي انتخاباتي تهران

اسلاید 57: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعي رسانه نسل جوان : نو بودن ، خلاق بودن و ابتكاري بودن باعث جذب جوانها به اين پديده شده است

اسلاید 58: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيرسانه جايگزين : نقش رسانه هاي جايگزين را ايفا مي كنند در مقابل رسانه هاي جريان اصلي

اسلاید 59: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيتركيب با موبايل : اغلب اين فناوري ها يا نسخه موبايل دارند ، يا با استفاده از موبايل قابل انتشار و دسترسي هستند . مستندات محتوايي اين رسانه ها نيز توسط موبايل توليد مي شود

اسلاید 60: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيشفاف شدن بيش از گذشته : درون خانه هاي شيشه اي زندگي مي كنند از كوچكترين رخدادهاي همديگر مطلع مي شوند .

اسلاید 61: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيابتكار و خلاقيت : نوآوري در ذات شبكه ها است . ارتباطات افقي ، پيشنهادات خلاقه ، طوفانهاي مكرر فكري در اين محيط ها اتفاق مي افتد .

اسلاید 62: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيساختار دمكراتيك : مانند بالاترين ، ويكي پديا ، گوگل زمين ، وبلاگها ، فرومها و همه برابرند.

اسلاید 63: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيقدرت سرمايه اجتماعي : فوکوياما : وجود مجموعه معيني از ارزش هاي غير رسمي دانست که در ميان اعضاي گروه مشترک بوده و همکاري را در ميان آنها بهبود مي بخشد

اسلاید 64: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعي تحرك اجتماعي : جنبش های اجتماعی با تحرک یا تجمع گروه هایی از افراد متولد می‌شوند. این تحرک (mobility ) از یک سو به معنای جابجایی جمعیت است و از سوی دیگر به معنای سرعت یافتن ایده ها، ارتباطات و تماس ها است. در این شرایط افرادی که کمتر محتمل بود با همدیگر ارتباط داشته باشند یا پیوندی بین آن ها به وجود آید، فرصت آن را خواهند یافت تا یکدیگر را همیابی کند. تحرک جغرافیایی یا جابجایی جمعیت امکان فرا تر رفتن از محیط سنتی و قرار گرفتن در شرایط جدیدی را مهیا خواهد کرد که ظرفیت های افراد را افزایش خواهد داد.

اسلاید 65: ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعيارتباطات غير رسمي : خارج از نهادهاي رسمي آموزشي ، رسانه اي ، حكومتي و سياسي .

اسلاید 66: کاربرد شبکه های اجتماعی در مدیریت شهری1- رصد و سنجش افکار عمومی2- نظر سنجی و تحلیل محتوای شبکه ها3- اطلاع یابی از مشکلات اجتماعی4- انتشار شبکه ای اطلاعات و اخبار5- مستند سازی رخدادها با تکنیک های جدید6- استفاده از فناوری های شبکه سازی در وب سایتهای سازمانی7- توجه به کاربر برای تولید محتوای در پایگاه های اطلاع رسانی سازمانی شهرداری

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید