سایر آموزش

  نمودار جریان داده ها  (DFD)

DFD-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “  نمودار جریان داده ها  (DFD)”

  نمودار جریان داده ها  (DFD)

اسلاید 1:   نمودار جریان داده ها   (DFD)ارائه:

اسلاید 2:   نمودار جریان داده ها   (DFD)که شامل بخش های زیر است:1- کلیت سازمان 2- روابط داده ها   3- روابط ( که وارد جزئیات داده ها میشود و به صورت تفسیری سازمان ازنظر جریان داده ها تفسیر می کند).

اسلاید 3: تعریف (DFD)یکی از روش های اصلی برای تعریف و تجزیه و تحلیل سیستم های مبتنی بر داده ها است،منطق سیستم را به ما نشان میدهد(از لحاظ منطق موجودیت ها و این که اعضای سیستم چگونه با هم روابط ایجاد میکنند و چگونه تبادل اطلاعات میکنند).*تحلیل گرهای سیستم میتوانند با استفاده از  DFD یک تصویر گرافیکی ازجریان داده های سازمان را نشان دهند.*       DFD ها دارای 4 عنصر اساسی هستند و هر عنصر علامت خاص خود را دارند.

اسلاید 4:  عناصر DFD1- موجودیت ها                                    2- پردازش(فرایند)  3- انبار(مخزن ، بایگانی )داده ها            4- جریان داده­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ها.

اسلاید 5: موجودیت­­­­­­هامعمولآ خارجی هستند(بیرون از سازمان هستند،مثل مشتری،مثلا مشتری یک درخواست دارد و تمام فرایند­ها در سازمان نهایتآ به مشتری ختم می شود) افراد و سازمان­هاییکه بیرون از سازمان هستند و نشان دهنده ی منبع اولیه و دریافت کننده­ی نهایی داده­ها و اطلاعات هستند که معمولآ با یک اسم نام گذاری می شوند.موجودیت­ها فعل و حرف ربط و یک جمله نیستند.موجودیت­های خارجی می توانند یک مشتری،شخص،دانشجو،سازمان،شرکت(بانک) یک تآمین کننده (حسابدار) یا یک واحد دیگر در خود سازمان(بخش تکمیلی سفارش) یک واحد بیرونی(حسابداری،تولید،فروش) و یا یک سیستم فرعی تر(سیستم کنترل موجودی ) باشند.

اسلاید 6: پردازش(فرایند)1-میتوانند نشان دهنده ی کل سیستم باشند و با اسم یا صفت نشان داده میشوند(مثل نمودار محتوایی)2-میتوانند یک سیستم فرعی باشند و با اسم یا صفت نشان داده میشوند(سیستم حقوق دستمزد،پاداش، حضور و غیاب مربوط به سیستم اصلی منابع انسانی)3-میتوانند به صورت فعالیت­هایی که انجام میشوند باشند که به صورت فعل نشان داده میشوند.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید