afat-hai-zaban

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هدیه درس۱۱افت های زبان”

هدیه درس۱۱افت های زبان

اسلاید 1: آفت های زباندرس 11

اسلاید 2: توانایی سخن گفتن یکی از مهم ترین نعمت های خداوند به انسان است.انسان با استفاده از مهارت سخن گفتن با دیگران ارتباط برقرار می کند،مشورت می کند،خواسته هایش را بیان می کند و ... اما گاهی انسان با استفاده از این توانایی موجب رنجش دیگران از خود می شود!در واقع سخن گفتن شخصیت درونی انسان را آشکار می سازد؛همانطور که حضرت علی (ع) می فرماید: هنگامی که سخن می گویید شناخته می شوید؛زیرا انسان زیر زبان خود پنهان است.

اسلاید 3: فعالیت کلاسیبه نظر شما، نعمت سخن گفتن چه تاثیری در زندگی انسان در دنیا و جهان آخرت دارد؟ استفاده درست از این نعمت میتواند باعث سعادت دنیوی و اخروی گردد و استفاده نادرست از این نعمت موجب رنج و عذاب اخروی و دنیوی انسان میگردد. آیا همه از نعمت سخن گفتن به درستی استفاده می کنند؟ خیر،بعضی از انسان ها از زبان خود برای ازار دیگران و انجام گناه استفاده می کنند وارزش این نعمت الهی را نمی دانند

اسلاید 4: نمونه هایی از آفت زبان: 1) دروغ گفتن2) غیبت کردن 3) ناسزا گفتن

اسلاید 5: درسال پیش دانستیم که دروغگویی علاوه بر اینکه عذاب الهی را در روز قیامت در پی دارد،در همین دنیا نیز سبب از بین رفتن اعتماد دیگران نسبت به فرد و تنهایی او می شود.دروغگو یا می خواهد به وسیله دروغ چیزی را به دست آورد یا قصد دارد خودش را از مشکلی رهایی بخشد.نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که گاهی افراد بدون آنکه خودشان متوجه شوند دروغ می گویند؛مثلا به دلیل علاقه ای که به فرد دیگری دارند،در تعریف از او زیاده روی می کنند،یا به سبب دشمنی که با کسی دارند،از سر دشمنی و کینه دروغ می گویند،در تمامی این موارد افراد با دروغ خود را در معرض گناهان فراوانی قرار می دهند.دروغ گفتن

اسلاید 6: دروغ گفتن نتایج دروغ گفتن: 1.عذاب الهی در روز قیامت 2.از بین رفتن اعتماد دیگران نسبت به فرد دروغگو و تنهایی او 3.نابودی ایمان و محرومیت از هدایت الهی 4.تضعیف حافظه انسان؛به قول مشهور: «دروغگو کم حافظه است» 5.موجب فقر و تنگدستی می شود! سخنی از امام حسن عسکری(ع) درباره دروغ: زشتی ها همگی در خانه ای جمع شده اند که کلید آن دروغ است.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید