کسب و کار مدیریت و رهبری

چابکی سبد پروژه‌ها – Portfolio Agility

140-Portfolio-Agility

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چابکی سبد پروژه‌ها – Portfolio Agility”

چابکی سبد پروژه‌ها – Portfolio Agility

اسلاید 1: چابکی سبد پروژه‌هاPortfolio AgilityMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانچابکی سبد پروژه‌هانوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: چابکی سبد پروژه‌ها، توانایی شرکت یا ظرفیتی است که به سرعت و بطور موثر انتقال منابع مانند پول نقد، استعداد و مدیریت را خارج از واحدها انجام داده تا سازمان را جذابتر نماید. قابلیت‌های سازمانی خاص بمنظور رسیدن به چابکی سبد شامل موارد زیر است: پروژه‌های متنوع از واحدهای کسب و کار گروه توانمند و قابل انتقال از مدیران مدیریت متمرکز، استعداد شرکتی و وجوه نقد فرایندهای حرفه‌ای برای کاهش سرمایه‌گذاری و یا فروش واحدها چابکی، توانایی یک سازمان در شرایط آشفته برای تغییر حالت موجود در انطباق سریع و موفق با وضع مطلوب می‌باشد. چابکی تناقضی با داشتن ثبات در سازمان ندارد، بلکه ثبات لازمه اساسی برای داشتن چابکی است. یک شرکت برای چابکی به دو عامل مهم نیاز دارد: 1- قابلیت پویایی که همان توانایی واکنش سریع و مناسب نسبت به تغییرات 2- داشتن یک پلت‌فرم ثابت و پایدار که به عنوان ستون اصلی سازمان است که پشتیبانی لازم را برای تغییرات در قسمت‌هایی که نیاز است ایجاد کرده اما خود تغییری نمی‌کند. معمولا کسب‌وکارها در موقع تشکیل بسیار چابک بوده و هنوز به ساختارهای پایدار مورد نیاز خود نرسیده‌اند، به‌گونه‌ای که در اثر تغییرات حتی ممکن است نسبت به ماهیت اصلی خود نیز منحرف گردند. از این رو داشتن یک ساختار پایدار برای پشتیبانی از تغییرات مهم است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبط جذب سازمانی Organizational Absorptionحذف محدود Divestiture مزایااز مزیت های چابک بودن میتوان به این مورد اشاره کرد که تغییر‌های کوچک و ریز بر روی ویژگی‌های اصلی سازمان و شرکت ما تاثیر نمی‌گذارند. از طرفی در شرایط بحرانی در صورت چابک بودن مشکلات و مسائل با تغییرات سریع حل شده و شرکت دچار مشکلات اساسی نمی‌شود.کاربردهاچابک بودن در سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ از ابتدای شروع به کار آنها الزامی است , چون تمامی شرکت‌ها ممکن است دچار شرایط بحرانی ناگهانی شده و ملزم شوند که تغییراتی با سرعت و اثر زیاد در سازمان خود ایجاد کنند.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان