کسب و کار فروش و بازاریابی

چارچوب ارزش‌های رقابتی – Competing Values Framework

51-Competing-Values-Framework

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چارچوب ارزش‌های رقابتی – Competing Values Framework”

چارچوب ارزش‌های رقابتی – Competing Values Framework

اسلاید 1: چارچوب ارزش‌هاي رقابتیCompeting Values FrameworkMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانچارچوب ارزشهاي رقابتینوعمدلمراحل استفادهبازنگریموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: این مدل برای سنجش و ارزیابی میزان اثربخشی سازمانی ارائه شده است. این مدل پس از تجزیه و تحلیل آماری لیستی از شاخص‌های اثرگذاری سازمان به وجود آمد. درنتیجه فرآیند تجزیه و تحلیل دو بعد اساسی از مفهوم اثربخشی کشف شد. بعد اول مربوط به تمرکز سازمانی است که از بخش تمرکز داخلی تا تمرکز خارجی برای هدف بدست آوردن توسعه و بهتر بودن ادامه دارد. بعد دوم اولویت سازمانی برای ساختار سازمان است که از ساختار پایدار همراه با کنترل تا ساختار منعطف کشیده می‌شود. ترکیب این دو با یکدیگر چهارحالت را به وجود می‌آورد. هر ربع از این چهارچوب یکی از چهار مدل اصلی در مدیریت و تئوری سازمان محسوب می‌شود. مدل روابط انسانی ترکیبی از انعطاف‌پذیری و تمرکز داخلی است.مدل سیستم‌های باز تاکیدی بر انعطاف‌پذیری و تمرکز بیرونی است. مدل هدف منطقی بر کنترل و تمرکز بر خارج اشاره دارد. مدل فرآیند داخلی بر کنترل و تمرکز داخلی تاکید دارد. از این مدل همچنین برای سازماندهی ادبیات رهبری در مدیریت نیز استفاده شد که در طی آن 8 دسته رفتار رهبری استخراج شد. کوئین بیان می‌کند که مدیران موثر می‌توانند چندین نقش از این نقش‌های 8 گانه رهبری را بازی کنند و از آنان انتظار می‌رود که با توجه به شرایط به طور همزمان این نقش‌ها را پیش ببرند تا سازمان از ابعاد مختلف به تعادل برسد. چارچوب ارزش‌های رقابتی را می‌توان در زمینه‌ی سازمانی استفاده کرد. می‌توان آن را به عنوان یک ابزار استراتژیک برای توسعه برنامه‌های نظارت و مدیریت استفاده کرد. همچنین می‌تواند برای کمک به سازمان تشخیص فرهنگهای موجود و موردنظر مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، می‌توان آن را یک ابزار برای بررسی شکاف سازمانی دانست. ممکن است از آن به عنوان یک ابزار آموزشی برای مدیران و یا برای کمک به تفسیر و درک توابع مختلف سازمانی و فرآیندهای مرتبط با آن نیز استفاده کرد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبط آنالیز شکافGap Analysis ارزش های رقابتی (اثربخشی سازمان ها) Competing values of organizational مزایاجامع‌بودن و کاربردی بودن مدل سهولت استفاده از مدلکاربردهاچارچوب ارزش‌های رقابتی را می‌توان در زمینه‌های سازمانی مورد استفاده قرار داد. از این چارچوب می‌توان به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه‌ی برنامه‌های نظارتی و مدیریتی استفاده کرد. همچنین می‌توان در جهت کمک به سازمان‌ها در تجزیه‌ی فرهنگ‌های موجود و مطلوبشان از این چارچوب استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان از این ابزار به جهت ارزیابی گپ‌های سازمانی مورد استفاده قرار داد. نقش دیگر آن استفاده از این چارچوب به عنوان یک ابزار تدریس برای مدیران یا کمک به تفسیر و فهم نقشها و فرآیندهای سازمانی می‌باشد. کاربرد دیگر آن کمک به اعضای سازمانی جهت درک بهتر تشابه‌ها و تفاوت‌های نقش‌های مدیریتی رهبری است.معایبهمه‌ی سازمان‌ها و کسب‌وکارها را نمی‌توان در این مدل جای داد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان