صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
و
م- از فرايند آموزشى در جامعه (كاه باشند
6- شخصيتى دوسه داشتنى داشته باشند
۵- در روابط انسانی از خود مهارت فوق العاده ای نشان دهند
صفحه 4:
۱- از قوه به فعل در آوردن نیروهای انسانی
ell سا
۲ ial
۳- توان رهبری
۴- ظرفیت لازم برای برقراری ارتباطات مطلوب
صفحه 5:
۳
و
۱- برنامه ریزی: که به وسیله آن وسایل و ابزاری. با هدف انجام مطلوب
عملیات آینده: پیش بینی و طرح ریزی می شوند
۲- سازماندهی؛ که هدف آن ت ر کیب و تخصیص افراد و منابع برای انجام
0
صفحه 6:
eet
Pa SOE DEE eS ear Peli by م
وظایف است
۱ Bye eer een g
فعاليت كاركتان اسك
2006 0 ا A ee)
شده اسك انجام هى شوند يا خير
صفحه 7:
ل ل ا ل ل ات
عمومی و دانشگاهی قابل قبولی داشته و دوره های خاصی در مدیریت
1
با اصول و موازين علمى مديريت و ضابطه ها روش هاى 7موزشى منطبق ٠
ئيست
fee RR SOE et eee eer Td
و عوامل محیطهای آموزشی صورت گیرد بنابراین مدیران
ی
صفحه 8:
ب) معلمان: امروزه متخصصان تعلیم و تربیت نقشهای بسیاری را برای
ae ۳ my
> Pee Sere reefer Sauces
خويش به دليل روش هاى ارتباطى موثرى كه به هنكام تدريس در كلاس ۱
كنك a
”!- مربى شخصيت , به خاطر هربى شخصيت بودنش مسئوليت همهم تربهيق
ورشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان را برعهده دارد
۱
محدود به تدریس در کلاس نمیکند
صفحه 9:
گرچه به دلیل و نقش معلمان هر ساله گروه زیادی داوطبان شفل
PRIN esr eh
زیادی اسم a Eccles FES) Aimee
وتاثير و كاراييهاى لازم راندارند ۱
all
=
صفحه 10:
۳
SO Cae me eas et sen Semis ebony
صفحه 11:
ed
0 Eanes.) Sven ale ne
El al aN lt Re el LS yd) ee
تا آنها با واقع بینی بیشتری درباره ی کودک خود قضاوت کنند.
. باشند.. GF 259 5. والدین شناخت Se cas ron : Coles Siem رابطه 6
١ A
به كفتهى راسخ ازقرون او #اميلادى تاآغازرنسانس هدف (نها در
درجه اول ارائه آموزش های دینی و مذهبی. پرورش معلمان مجرب و
تربیت مروجان روحانی بود
صفحه 12:
۱- فراهم کردن زمینه رشد و تعالی دانش ها
«- كمك بم «شجرووبمیوی روش لنجامسفاليت ها در جامعه
eae ا ا ا ل
۴- کمک به انجام خدمات در ارتباط با حرفه ها و شفل ها
+- كمكهاى فكرى در تعيين خط مشى ها برنامه ريزى ها
0
ا ل ل ال
صفحه 13: