صفحه 1:
صفحه 2:
بسم اللّه الرحمن الرحیم
صفحه 3:
[۳ Oe peepee Leer)
7 Ie 00 هر بش و Pr ee a
بررسى اجمالى تاريخ آموزش و يرورش نشان) مى رهر له ارْ زهان تاسيس رارالفنون و ايهار وزارت
7 ۲ ce 5 Aan
CAT A el ee tel LO CY ae eh
PCO ELC eee OIA ROLE ROT NO AC ere
aa BY Ro CY ELEN SOLSTICE ae ener
POPS ay اك OLE
صفحه 4:
مشکلات و راهنمای تعلیماتی
ا ا ا ا ل
۳
۲ تصور به امطلاح آهار (فرانسه) بورن یلی دیگر از مقٌللات مهم معلمان راهنما به شمار می رور.
1 TEM Od ae RC ATES ا OMe land
۴- ب هکارگیری اصطلاهاتی چون( راهپیما),( پاه نما (پاسوس اراره),( فضول باشی),( مامور حضور غیاب)و
ا 103301000
ه- تفاوت مِشْملير بين معلمان راهئما از نظر تربه و ميزان تعصيلات ريكر از مسّللات أنهاست
صفحه 5:
ey 0 ا ا ل د
ل PRN) ECC RECS Serer] ewe CMCC
rN OWS TC DE Sr RN ONS
PTE TON ane ae OU EL eT ae prey ae
CoN CS RED SIRE OCRE RCE TEL CHET OS RED OIC CONES a
شرة
صفحه 6:
يرداختجى در ترجمه مقاله اى از سر جيوانى براى يبود ل PE
جنين مینویسد:
Ey ا ار ا 0
9 و ۳ ۳ ۳ 7 6 ۳
روش نکردن این مطلب مسئله اقترار را در راهنمایی تعلیماتی مطر حگرره ومعتقر است برای رسیزن به این
ee ۳[ سم
1010111-97
صفحه 7:
سرجیوانی خط مشی 2 كار راهنمايى تعليماتى زا يكى از
منابع ينجكانه زير مى داند:
| One WON Pe hoes)
كك بل وظای ياسفلو با 0
Beer ا STI
bs ee
و 05 شر و شسفعیت راههایت-علیمانی 9
0000 ا EO 21 CO) STIS ae
«او در مررسه فراهم م ىكئر باسخ بكوينر و به صورتمطلوريفتل ركنثر
صفحه 8:
اقترار فنىمنطقئ ازْ معلمانانتظر همىرو ركه با تومه به اه كه مقيقتاسعاسافمل -3
«نشانرهنر
اقترار هرفداى et Da WY CSTR TO هرفه اوبنا شور از معلمان -4
انتظار هرو ركه به اشترالمساعيو قاعرم ط و اصولبزيرفته شره عرفه و تفسصرورونى
۳
«اقترار افلاقیاز معلمانانتظار میرور به تعهراسو وایستلیهایمشت رپ اس وینر -5
صفحه 9:
ee Teer et ع ete Saeed)
۳
Pa mC ae
روانشنافتی -۲
سا- فئى - منطقى استوار است
صفحه 10:
FT 3) cs ۲ Ape ai? wre
زمائ ىله تدريس ب ككار فررى مهسوب مى شور. سه هنيع اقتدار بالا در اولویت فواهثر بور الر قرار
Par) ۳ ۳ ۳ ae
با که ترریس امری جمعی ممسوب شور بایر اقترار حرفه ای و اقترار افلاقی نیروی معرکه راهنمایی
تعلیماتی تشّليل رهر
صفحه 11:
ویژگی های نظارت و راهنمایی تعلیماتی جدید
7 ا nd
راهنمايى تعليماتى جديد عنوان مى كند:
Coe de at cl Rad
ب 21
۹ 3 5 وی ری 0
ial ال hee ee الل ۱۳
صفحه 12:
تجربه تدریس
بسيارى از انريشمنران, مشّللات راهنما هاى تعليماتى را ثاتوائى در ايجار رابطه موثر يا
رک 5
معلمان و مریران زلر PL
صفحه 13:
eC eee ea تا
درس هايى را كه راهنماهاى تعليماتى در دوره هاى أموزشى و دانشكاهى براى أمادكى در انجام وظايف مهم بايد
بگذرانند به شرح زیر مطرح کرده است:
۱
ad tae ريزى «رسى و تثورى هاى آن
۲ تاریخ آموزش و پرورش
۴- تفقیق در تعلیع و تربیت
ne)
صفحه 14: