گام های نوشتن برنامه بازاریابی
اسلاید 1: Marketing strategy
اسلاید 2:
اسلاید 3: Stp marketing
اسلاید 4: استراتژی stp??هر ارزش سازمان برای کدام مشتری فراهم شد؟؟بخشبندی Segmentationهدفگذاری Targetingموقعیتیابی PositioningSTP یک فرآیند متوالی است که در آن شرکت برای اولین بار کل بازار را بر اساس معیارهای خاص به گروههای مختلف تقسیم میکند، سپس یک یا چند گروه را بر اساس سودآوری و معیارهای دیگر برمیگزیند و درنهایت فضای مناسب برای محصول یا خدمات را در ذهن مصرفکنندگان ایجاد میکند.
اسلاید 5: مزایای STPرسیدگی بهتر به نیازها و خواستههای مشتریان:شما میتوانید با ارائهی طیف محدودی از محصولات و با استفاده از فرمهای مختلف، انگیزهبخشیها و فعالیتهای تبلیغاتی، نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کنیدارتقاء سطح خرید مشتریان:هنگامیکه کاربران به محصولات یک برند عادت کردند، شرکت میتواند محصولات جدید را عرضه کند، آنهم با این اطمینان که مشتریان به خرید خود ادامه میدهندجذب قدرت خرید از طریق تفکیک قیمت:باید گروههای خاصی از مشتریان را بیابیم که حاضرند برای محصولات ما، هزینهی بیشتری بپردازند. این بخشها را میتوان با تغییرات فرعی و جانبی محصول متمایز کردجذب گروههای جدید مشتریان:شرکتها میتوانند برای این مخاطبان خاص، محصولات جداگانهای تولید و آنها را به مشتریان انحصاری خود تبدیل کنند.
اسلاید 6: مزایای STPارتباطات هدفمند:ارتباطات هدفمند باعث میشود به معیارهایی که برای مشتریان هر بخش در اولویت قرار دارد، پی ببریم.افزایش نوآوری:شرکت نیازهای هر گروه از مشتریان را شناسایی کرده و پیرو آن محصولات را بهبود میدهد یا کلاً محصولات جدیدی تولید میکندافزایش سهم بازار:تقسیمبندی بازار، مبنای ایدهای است که به فرصتهای رشد منجر میشود. در بسیاری از موارد رشد شرکت همراه با افزایش سهم بازار خواهد بود.روابط پایدار با مشتری:مشتریان در طول زمان ترجیحات و الگوهای خود را تغییر میدهند. بااین وجودهمچنان از محصولات برند محبوب خود استفاده میکنند.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.