کسب و کار اقتصاد و مالی

گزیده ای از پیش نویس استراتژی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

gozideiy_az_pishnevise_esterategy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزیده ای از پیش نویس استراتژی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت”

گزیده ای از پیش نویس استراتژی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

اسلاید 1: 1گزیده‌ای از پیش‌نویس استراتژیسازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

اسلاید 2: 2اهداف اصلی (اساسی) سازمانتامین، حفظ و ارتقای سطح سلامتی کارکنان صنعت نفت و خانواده تحت تکفل آنانایجاد رضایتمندی در کارکنان و خانواده تحت تکفل آنانتامین منافع مدیران صنعت به عنوان سهامداران اصلی سازمانحفظ محیط زیست و جلوگیری از تاثیرات مخرب صنعت بر آب، خاک و هوا

اسلاید 3: 3دیدگاهما میخواهیم در سطح کشور و منطقه به عنوان سازمانی پیشرو در تامین و ارایه خدمات کیفی و کمی بهداشتی و درمانی بخصوص در عرصه طب صنعتی، بهداشت حرفه‌ای، درمانهای نوین پیشرفته و حفظ محیط زیست شناخته شویم.

اسلاید 4: 4تدوین بیانیه ماموریتمشتریان:کارکنان صنعت نفت و خانواده تحت تکفل آنان {؟ مدیران صنعت، صنعت، }محصول:تامین خدمات بهداشتی، تشخیصی، و درمانیجغرافیای رقابت:سرتاسر کشور و منطقه هدف غایی:تامین منافع مدیران صنعت از طریق تامین سلامت و افزایش بهره‌وری کارکنان {؟ افزایش رضایتمندی کارکنان و خانواده تحت تکفل آنان}

اسلاید 5: 5تدوین بیانیه ماموریت (2)مزیتهای رقابتی:حمایت صنعت نفتشناخت از مجموعه صنعت و وزارت نفتامکانات وسیع و گسترده در سطح کشورکارکنان و مدیران با تجربهحضور در مناطقی از کشور که رقابت وجود ندارد و یا رقیب قوی نیست

اسلاید 6: 6تدوین بیانیه ماموریت (3)کانون توجه:نمای سازمان: برای جامعه (پیشرو بودن در تامین و ارایه خدمات بهداشتی، درمانی و توجه به حفظ محیط زیست)؛ برای مدیران صنعت (جلوگیری از ضایعات نیروی انسانی و ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری)؛ و برای کارکنان (حساس نسبت به تامین، حفظ، و ارتقای سلامتی آنان و ایجاد رضایتمندی )نیروی انسانی: رضایتمندی و غرور در عضوی از سازمان بودنتکنولوژی: استفاده بروز از پیشرفتهای علم پزشکی و سایر علوم در زمینه روشها و تجهیزات مدرن پزشکی برای تشخیص و درمان

اسلاید 7: 7تدوین بیانیه ماموریت (4)ارزشها، اعتقادات، و الزامات اخلاقی:توجه و احترام به حقوق کارکنان صنعت و بیماران برای برخورداری از سلامت جسم و روحرعایت کامل اخلاق پزشکیرعایت مفاد سوگندنامه بقراطالتزام به اجرای سیاستهای دولت و وزارت محترم نفتاعتقاد راسخ به لزوم حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار جوامع انسانی

اسلاید 8: 8ماموریتسازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از آغاز حرکت چرخهای عظیم این صنعت در کشور وظیفه تامین، حفظ و ارتقای سلامتی کارکنان شریف صنعت و خانواده محترم آنان را در گستره پهناور کشور و اقصا نقاط دورافتاده این مرز و بوم بعهده داشته است و تلاش نموده با جلوگیری از بروز ضایعات جسمی و روحی، درمان آلام و ایجاد رضایتمندی، بهره‌وری کارکنان را ارتقا بخشد.

اسلاید 9: 9ماموریت2سازمان با بهره‌مندی از کارکنان با تجربه و کادر مدیریتی با سابقه و قوی خود و با توجه به شناختی که طی بیش از نیم قرن از شرایط خاص صنعت بدست آورده در تلاش است با حمایتهای مجموعه صنعت نفت که همیشه از آن بهره‌مند بوده است کلیه امکانات گسترده خود در سطح کشور را بکار گیرد و با تامین و ارایه خدمات کیفی و کمی بهداشتی و درمانی برای کارکنان زحمتکش صنعت، خانواده محترم آنان و سایر مشتریان سازمان چه در داخل کشور و چه در سطح منطقه، موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورده و زمینه تامین منافع مدیران صنعت در حیطه نیروی انسانی حاصل گردد.

اسلاید 10: 10ماموریت3سازمان با بهره‌گیری از پیشرفتهای نوین در علوم پزشکی و تکنولوژیهای مرتبط و با تکیه بر پزشکان و کارکنان باتجربه خود، به عنوان یک سازمان مشتری‌مدار، تلاش مینماید با حضوری پررنگ و قوی بخصوص در زمینه درمانهای نوین پیشرفته، خدمات طب صنعتی، بهداشت حرفه‌ای، و حفظ محیط زیست جایگاهی رفیع در جامعه پزشکی و صنعت بدست آورد و موجبات افتخار کارکنان خود و صنعت نفت را فراهم آورد.

اسلاید 11: 11ماموریت 4در این راه سازمان اعتقاد راسخ دارد موفقیت در گرو توجه و احترام به حقوق کارکنان صنعت و بیماران، توجه کامل به اخلاق پزشکی و رعایت مفاد سوگندنامه بقراط، التزام به اجرای سیاستهای دولت و وزارت محترم نفت، و لزوم حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار جوامع انسانی میباشد.

اسلاید 12: 12آشنایی مختصر با سازمانسازمان متشکل از ستاد و 20 منطقه بهداشتی و درمانی در سطح کشور میباشد. جمعیت تحت پوشش سازمان بالغ بر نیم میلیون نفر است. علاوه بر آن در چندین منطقه محروم ساکنین بومی نیز در عمل از مراکز بهداشتی و درمانی سازمان سرویس میگیرند.سازمان دارای 9 بیمارستان در سطح کشور میباشد که بزرگترین آنها بیمارستان مرکزی نفت در تهران با 333 تخت و بیمارستان بزرگ اهواز با 284 تخت میباشند.علاوه بر بیمارستانها، سازمان در سطح کشور دارای 18 پلی‌کلینیک، 64 مرکز درمانی خانواده، 40 مرکز طب صنعتی، 61 مرکز پزشکیاری، و 20 مرکز پزشکیاری سیار میباشد.

اسلاید 13: 13آشنایی مختصر با سازمان 2هزینه سازمان در سال 1381: 665 میلیارد ریالمراکز صنعتی تحت پوشش شامل 12 پالایشگاه، 13 مجتمع پتروشیمی، و 90 مرکز پزشکیاری میباشد.آمار کارکنان

اسلاید 14: 14وضعیت کارکنان در سازمان

اسلاید 15: 15آشنایی مختصر با سازمان 3هزینه تمام شده خدمات در سطح سازمان به دلایل زیر بالا میباشد. با این دلیل سازمان در قیمت خدمات از مزیت رقابتی خوبی برخوردار نمیباشد.هزینه متوسط حقوق و دستمزد کارکنانعدم وجود فرهنگ مدیریت هزینه در سطح سازمان

اسلاید 16: 16تهدیدهاعوامل اقتصادیمحدودیتهای بودجه در وزارت نفتحقوق و دستمزد بالا در میان کارکنان سازمانعوامل اجتماعی، فرهنگی، و مردمینظام پرداخت روزمزدی در میان کارکنان سازمانانتظارات و توقعات بالا از جانب مدیران صنعت و جمعیت تحت پوششعوامل مربوط به رقیبهاافزایش نیروی انسانی در خدمات بهداشتی و درمانی بخصوص پزشکانوجود مراکز درمانی با کیفیت بالا در سطح شهرهای بزرگ بخصوص تهران

اسلاید 17: 17تهدیدها 2عوامل حکومتی، قانونی، سیاسیبرنامه سوم توسعه، سیاستها‌ی دولت، و وزارت نفتسیاستهای وزارت نفت ناشی از التزام به اخذ گواهیهای استاندارد جهانی وابستگی مالی و مقرراتی به وزارت نفتوابستگی سازمان به برخی از خدماتی که از سوی شرکتهای وابسته به نفت ارایه میگردداستقلال شرکتهای اصلی و فرعی وزارت نفت و در نتیجه عدم التزام به پیروی از سیاستهای وزارت نفت در زمینه بهداشت و درمانجریانات سیاسی و جناحیعوامل تکنولوژیکپیشرفت سریع دانش و تکنولوژی پزشکی

اسلاید 18: 18فرصتهاعوامل اقتصادیافزایش هزینه‌های درمانی و لزوم اجرای سیاستهایی چون طرح ارجاع بیماران در مسیر سطوح درمانی و پزشک خانوادهامکان جلب حمایت مالی صنعت از سازمان در مواقع بحرانیعوامل اجتماعی، فرهنگی، و مردمیتوجه به امر پیشگیری در مقابل درمان و احساس نیاز به طرحهایی چون پزشک خانوادهالتزام شرکتهای اصلی و فرعی وزارت نفت برای ارتقای بهداشت حرفه‌ای در صنایع خود و توجه به مسائل زیست محیطیحمایت بخشهایی از مجموعه صنعت نفت از سازمانمانوس بودن مدیران و کارکنان با سازمان، مدیران، و خدمات بهداشتی و درمانی آن

اسلاید 19: 19فرصتها 2عوامل مربوط به رقیبهاوجود مشتریان غیروابسته به وزارت نفت (شرکتها و کشتیهای خارجی و داخلی) در منطقه جنوب و خلیج فارسلزوم ارایه خدمات در نقاط دورافتاده عملیاتیلزوم پوشش اجتناب‌ناپذیر ساکنین بومی در مناطق محروم و فاقد امکانات درمانی مناسبعوامل حکومتی، قانونی، سیاسیانتظارات و توقعات بالا از جانب مدیران صنعت و جمعیت تحت پوششجریانات سیاسی و جناحیعوامل تکنولوژیک

اسلاید 20: 20نقاط قوتعوامل مدیریتیمدیران و مسئولین باتجربهوجود امکانات رفاهی و تفریحی به نسبت خوب در مجموعه صنعت برای نیروی انسانیقدرت عمل نسبی در تصمیم‌گیری به عنوان یک سازمان مستقلتعلق جناحی و سیاسی مدیران سازمانعوامل مربوط به بازارحضور در قلب کلیه مراکز صنعتی در صنایع نفت (گاز، پتروشیمی، و پالایش و پخش)امکانات خوب و در بعضی موارد منحصر به فرد بهداشتی و درمانی در مناطق جنوب و عملیاتیسابقه طولانی خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان صنعت و افراد تحت تکفل آنانعوامل مالی

اسلاید 21: 21نقاط قوت 2عوامل مربوط به خدمات وجود پزشکان و متخصصین ماهر و امکان جذب بهترین پزشکان و متخصصینامکانات وسیع بهداشتی و درمانی گسترده در سطح کشور و مناطق دورافتاده عملیاتیتحقیق و توسعهامکان تامین تجهیزات و امکانات پیشرفته پزشکی سیستمهای اطلاعات مدیریتوجود سازمان رسمی برای سیستم اطلاعات مدیریت

اسلاید 22: 22نقاط ضعفعوامل مدیریتیعدم وجود مدیریت استراتژیک (تدوین، اجرا، و ارزیابی) در سطح سازمانانقیاد و محدودیت حاکم بر دستگاههای دولتی در زمینه تشریفات و مقررات اداری و مالی، مدیریت نیروی انسانی و سایر منابع سازمانیعدم آشنایی مدیران و مسئولین با مفاهیم و علوم جدید مدیریتنهادینه نبودن تفکر سیستمی و یکپارچگی سازمانیمدیریت ضعیف در بخشهایی از تشکیلات سازمان در مناطقعدم استفاده از مشاوران با تجربه و آگاه در بخشهایی از مدیریت در سطوح بالاعدم آشنایی مدیران بخش طب صنعتی و بهداشت به مفاهیم جدید بهداشت، ایمنی، و حفظ محیط زیستبهره‌وری پایین در بخش عمده‌ای از نیروی انسانیوجود روابط حاکم بر ضوابط در بخشی از روابط سازمانیعدم مستندسازی سیستمها و روشهای اداری و مالی فرهنگ سازمانی ناسازگار با مدیریت هزینهتعلق سیاسی و جناحی مدیران

اسلاید 23: 23نقاط ضعف 2عوامل مربوط به بازارعوامل مالیبهای بالای تمام شده خدماتکسری بودجهعوامل مربوط به خدمات امکانات فرسوده بهداشتی و درمانی در بخشی از تشکیلات سازمانتحقیق و توسعهعدم وجود آموزشهای حین خدمت به علت انگیزه ضعیف کارکنان و عدم التزام آنان به این امرعدم آگاهی مسئولین و کارشناسان و عدم رواج پژوهش در عملیات در مجموعه سازمانسیستمهای اطلاعات مدیریتعدم وجود سیستمهای مکانیزه و سیستم اطلاعات مدیریت کارآمد

اسلاید 24: 24اهداف بلند مدتدر اختیار گرفتن 80 درصد سهم خدمات بهداشتی و درمانی در کل صنعت نفت طی سه سال آیندهدر اختیار گرفتن 100٪ سهم خدمات طب صنعتی و بهداشت در کل مراکز صنعتی در وزارت نفت طی سه سال آیندهرشد نسبت درآمد به کل هزینه‌ها حداقل به میزان 25٪ سالیانه طی سه سال آیندهکنترل افزایش سرانه هزینه‌های خدمات بهداشتی و درمانی به میزان کمتر از 10٪ سالیانه

اسلاید 25: 25استراتژی ممکن: یکپارچه‌سازی رو به عقبتربیت نیروی انسانی در زمینه بهداشت و درمانخریداری و یا تملک شرکتهای دارویی و یا شرکتهای سازنده تجهیزات پزشکیواردات دارو و تجهیزات پزشکیساخت و ساز فضاهای بهداشتی و درمانی

اسلاید 26: 26استراتژی ممکن: یکپارچه‌سازی رو به جلو---

اسلاید 27: 27استراتژی ممکن: یکپارچه‌سازی افقیتملک مراکز بهداشتی، تشخیصی و درمانی

اسلاید 28: 28استراتژی ممکن: رسوخ در بازارارایه خدمات بهداشتی و درمانی برای افراد شرکتهای فعال در منطقه، پیمانکاران، ساکنین محلی ارایه خدمات به شرکتهای خارجی در محدوده جفرافیایی فعلی بخصوص در جنوب و خلیج فارسارایه خدمات به افراد آزاد در مراکز درمانی بخصوص بیمارستانها با استفاده از ظرفیتهای خالی

اسلاید 29: 29استراتژی ممکن: توسعه محصولارایه خدمات جدید بهداشتی و درمانیارایه خدمات پشرفته با فن‌آوری جدید در پزشکیاستفاده از تکنولوژی مدرنبهینه‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات بهینه‌سازی خدمات فوریتهای پزشکیارایه خدمات پزشکی از راه دور

اسلاید 30: 30استراتژی ممکن: توسعه بازارگسترش محدوده جغرافیایی خدمات در مناطق محروم و دورافتاده به خارج از مناطق عملیاتی

اسلاید 31: 31استراتژی ممکن: تنوع‌گرایی همگون---

اسلاید 32: 32استراتژی ممکن: تنوع‌گرایی ناهمگونارایه خدمات ایمنی کار و حفاظت محیط زیست

اسلاید 33: 33استراتژی ممکن: تنوع‌گرایی افقیورود به صنایع بیمه خدمات درمانیارایه خدمات ممیزی استانداردهای جهانی تولید و حفظ محیط زیست

اسلاید 34: 34استراتژی ممکن: مشارکتقرارداد همکاری با شرکتهای فعال در زمینه ایمنی و حفاظت محیط زیست

اسلاید 35: 35استراتژی ممکن: کاهشانقباض در زمینه خدماتی که سازمان مزیت رقابتی ندارد مانند خدمات درمانی در شهرهای بزرگ که امکانات درمانی خوب وجود داردکاهش نیروی انسانی در بخش پشتیبانیکاهش امکانات و استفاده از خدمات درمان غیرمستقیم در شهرها و مناطقی که ارزش اقتصادی و یا اهمیت استراتژیک ندارند

اسلاید 36: 36استراتژی ممکن: واگذاریاجاره دادن واحدهای تشخیصی و درمانی

اسلاید 37: 37استراتژی ممکن: انحلالتعطیل نمودن مراکز درمانی در شهرها و مناطقی که امکانات مناسب درمانی موجود میباشد

اسلاید 38: 38تحلیل استراتژی یکپارچه‌سازی رو به عقبکمبودی در نیروی انسانی در بهداشت و درمان وجود ندارد و ورود به کار تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی نیز به دلیل انحصاری بودن نسبی آن و حاشیه سود کم به صلاح نمیباشددر اساسنامه سازمان این قبیل فعالیتها پیش‌بینی نشدهسازمان منابعی برای اختصاص به این قبیل فعالیتها در اختیار ندارددر مجموع این دسته از استراتژیها برای سازمان مفید به نظر نمی‌آیند.

اسلاید 39: 39تحلیل استراتژی یکپارچه‌سازی رو به جلو---

اسلاید 40: 40تحلیل استراتژی یکپارچه‌سازی افقیزمانی که سازمان باید پوشش جغرافیایی خود را افزایش دهد و یا کیفیت و یا کمیت خدمات را افزایش دهد مطرح میباشند.از ایجاد مراکز بهتر است به این دلیل که با این حرکت رقبا نیز حذف میشونداین استراتژیها مطرح میباشند

اسلاید 41: 41تحلیل استراتژی رسوخ در بازاربا افزایش پوشش خدمات برای شرکتهای فعال در منطقه، شرکتهای خارجی و افراد آزاد در حقیقت ظرفیتهای خالی مراکز بهداشتی و درمانی به بهترین وجه مورد استفاده قرار میگیرد و موجب افزایش درآمد میگردد.این استراتژی موجبات حذف زمینه فعالیت رقبا را نیز فراهم میسازد.از استراتژیهای بسیار مطرح میباشد

اسلاید 42: 42تحلیل استراتژی توسعه محصولبهای تمام شده خدمات در سازمان بالا میباشد در نتیجه انتخاب این دسته از استراتژیها میتواند بدون ایجاد مزیت رقابتی باشدولی رویکرد به این دسته از استراتژیها برای مناطق و فعالیتهایی که به دلیل اهمیت استراتژیک هزینه‌ها مزیت رقابتی مهم قلمداد نمیگردند و کیفیت از درجه اهمیت بالاتری برخوردار میباشد میتواند موفقیت‌آمیز باشد.از جمله استراتژیهایی هستند که از اهمیت بالا برخوردارند

اسلاید 43: 43تحلیل استراتژی توسعه بازارامکان گسترش خدمات در مناطق محروم وجود دارد و تا زمانیکه امکان قیمت‌گذاری آزاد روی خدمات وجود ندارد و سازمان باید از تعرفه‌های دولتی پیروی نماید فعالیت مقرون به صرفه‌ای به نظر نمیرسد چون بهای تمام شده خدمات در سازمان بالاست

اسلاید 44: 44تحلیل استراتژی تنوع‌گرایی همگون---

اسلاید 45: 45تحلیل استراتژی تنوع‌گرایی ناهمگونبدلیل نیاز همزمان در صنایع به فعالیتهای ایمنی و حفاظت محیط زیست (HSE) در کنار فعالیتهای مربوط به بهداشت، انتخاب این استراتژی از اهمیت بالایی برخوردار است و مشتریان فعلی را برای فعالیتهایی جدید نیز حفظ مینماید.با انتخاب این استراتژی زمینه حضور رقبا نیز از بین میرودرویکرد ادغام یافته برای هر سه دسته فعالیت، موجب اثربخشی هم‌افزا در فعالیتها میگردداز مهمترین استراتژیهای مطرح میباشد

اسلاید 46: 46تحلیل استراتژی تنوع‌گرایی افقیورود به صنایع بیمه کاهش فعالیت غیراقتصادی خدمات درمانی در شهرهایی که سازمان مزیت رقابتی ندارد را به همراه داردورود به صنایع بیمه خدمات درمانی منابع سازمانی را برای فعالیتهایی که بهای تمام شده خدمات مزیت حیاتی قلمداد نمیگردد رها میسازدخدمات ممیزی استانداردهای جهانی مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی میباشد و بازار به نسبت تضمین شده میباشدجلوی پیدایش رقبا را نیز میگیرد

اسلاید 47: 47تحلیل استراتژی مشارکتارزش آن در ورود به فعالیتها و صنایعی است که با فعالیتهای جاری سنخیت ندارد و در حداقل زمان میسر میگرددسازمان از تجارب و سوابق این چنین شرکتها برخوردار میگرددخطر آن باز شدن پای این چنین شرکتها به صنایع نفت و احتمال بروز رقابت شدید با سازمان میباشد

اسلاید 48: 48تحلیل استراتژی کاهشکاهش فعالیت غیراقتصادی خدمات درمانی در شهرهایی که سازمان مزیت رقابتی ندارد جلوی ضرر بیشتر را میگیردمنابع سازمانی برای فعالیتهایی که بهای تمام شده خدمات مزیت حیاتی قلمداد نمیگردد رها میشود

اسلاید 49: 49تحلیل استراتژی واگذاریاز بار فعالیت واحدهایی که ارزش اقتصادی ندارد کاسته میگردد و زمینه صرفه‌جویی و کاهش در سایر منابع سازمانی همچون نیروی انسانی را نیز فراهم میسازد.

اسلاید 50: 50تحلیل استراتژی انحلالکاهش فعالیت غیراقتصادی خدمات درمانی در شهرهایی که سازمان مزیت رقابتی ندارد جلوی ضرر بیشتر را میگیردمنابع سازمانی برای فعالیتهایی که بهای تمام شده خدمات مزیت حیاتی قلمداد نمیگردد رها میشود

اسلاید 51: 51استراتژی‌های مطرح در سازمان

اسلاید 52: 52

اسلاید 53: 53

اسلاید 54: 54وضعیت ستارهواحد مورد نظر در يك صنعت با رشد بالا سهم قابل توجهي دارد.بهترين فرصت‌ها براي رشد و سو‌دآوري بلندمدت فراهم است.براي حفظ وضعيت برتر به سرمايه‌گذاري قابل توجهي نياز استاستراتژي‌هاي يكپارچه‌سازي، تمركز و مشاركت قابل توصيه است

اسلاید 55: 55وضعیت گاو شیردهسهم بازار بالا در يك صنعت با رشد كماين صنايع قادر به ايجاد قدرت نقدينگي هستنداين نقدينگي مي‌تواند براي ساير اهداف سازمان استفاده شودحفظ وضعيت موجود تا هر زمان كه ممكن باشد سياست كلي استتوسعه محصول و تنوع گرايي همگن استراتژي هاي مورد نظر براي حفظ وضع موجود استاگر موقعيت قوي از دست رفت استراتژي‌هاي واگذاري يا انحلال مورد توصيه قرار دارد.

اسلاید 56: 56وضعیت علامت سوالواحد مورد نظر دريك صنعت با رشد بالا سهم كمي دارد.سهم بازار بيشتر به نقدينگي زيادي نياز دارددر حال حاضر توليد نقدينگي اين واحدها كم استبايد در مورد تقويت (استراتژي‌هاي تمركز) و يا رهاسازي تصميم‌گيري شود

اسلاید 57: 57وضعیت سگسهم بازار كم در يك بازار كم و يا بي‌رشدوضعيت ضعيف داخلي و خارجيبايد در مورد استراتژي‌هاي كاهش، واگذاري يا انحلال تصميم گرفت

اسلاید 58: 58وضعیت طب صنعتی و بهداشت: ستارهتوجه صنعت معطوف به خدمات HSE شده استرشد چندان قابل توجه نیست (نزدیک به وضعیت گاو شیرده)سرمایه‌گذاری نیاز دارد تا رشد خدمات بیشتر و وضعیت ستاره تحکیم گردد در غیرآنصورت خطر وضعیت گاو شیرده وجود خواهد داشت که با از دست دادن سهم بازار (خطر پیش‌رو) به وضعیت سگ مبتلا خواهد شد

اسلاید 59: 59وضعیت خدمات درمانی تخصصی: ستارهدر حال حاضر در وضعیت خوبی است ولی با رقابت شدیدی که وجود دارد در کنار کاستیهای سیستم سرعت از دست دادن سهم بازار زیاد است و با توجه به خصوصیات صنعت (تخصصی و پیچیده و پرهزینه) رشد خدمات نیز یا وجود نخواهد داشت و یا منفی میباشد (خطر وضعیت سگ)

اسلاید 60: 60وضعیت خدمات درمانی عمومی: سگنه سهم قابل توجه از بازار وجود دارد و نه رشد خدمتسیاستهای کاهش، واگذاری و انحلال مطرح میباشد

اسلاید 61: 61

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید