اخبار و سایر

پاورپوینت‌های پولی؛ رایگان در ppt.ir !

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

با جستجویی ساده در اینترنت می‌توانیم سایت‌هایی را پیدا کنیم که با سوء استفاده از پاورپوینت‌هایی که دیگران ساخته‌اند و به رایگان در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، این فایل‌های ارائه را می‌فروشند! از آنجایی که بسیاری از این فایل‌ها به صورت رایگان (از سوی سازنده) در دسترس مردم قرار گرفته اقدام این سایت‌ها مصداق بارز …

با جستجویی ساده در اینترنت می‌توانیم سایت‌هایی را پیدا کنیم که با سوء استفاده از پاورپوینت‌هایی که دیگران ساخته‌اند و به رایگان در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، این فایل‌های ارائه را می‌فروشند! از آنجایی که بسیاری از این فایل‌ها به صورت رایگان (از سوی سازنده) در دسترس مردم قرار گرفته اقدام این سایت‌ها مصداق بارز سوء استفاده از عدم آگاهی بسیاری از مردم است.
ppt.ir به مردم توصیه می‌کند که پیش از پرداخت هر هزینه‌ای برای خرید پاورپوینت، در اینترنت و سایر سایت‌ها (خصوصا سایت ppt.ir) اقدام به تهیه نمودن آن فایل نمایند. لازم به ذکر است که سایت ppt.ir بسیاری از فایل‌های ارائه‌ای را که مخاطبان به صورت رایگان در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، گردآوری کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. در زیر، ۳ نمونه از فروش پاورپوینت‌ها در سایت‌های دیگر که ppt.ir آن‌ها را به رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده، نمایش داده شده است.

۱) پاورپوینت اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی
لینک مشاهده و دانلود رایگان این پاورپوینت در ppt.ir :  کلیک کنید.

پاورپوینت

تصویری از صفحه فروش پاورپوینت رایگان اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی

۲) پاورپوینت اجزاء فرعی پمپ ها
لینک مشاهده و دانلود رایگان این پاورپوینت در ppt.ir :  کلیک کنید.

پاورپوینت

تصویری از صفحه فروش پاورپوینت رایگان اجزاء فرعی پمپ ها

۳) پاورپوینت کمبود ازت و مولیبدن در گیاهان
لینک مشاهده و دانلود رایگان این پاورپوینت در ppt.ir :  کلیک کنید.

 پاورپوینت

تصویری از صفحه فروش پاورپوینت رایگان کمبود ازت و مولیبدن در گیاهان

نکته ۱: اگر کسی پاورپوینت خود را در ppt.ir مشاهده کرد و رضایتی برای انتشار (رایگان) آن نداشت، از طریق تماس با ppt.ir می‌تواند این موضوع را بیان کند تا پاورپوینت به صورت غیر رایگان به اسم صاحب پاورپوینت در سایت ثبت شود یا آنکه از سایت حذف شود. پاورپوینت‌های سایت توسط مخاطبان در سایت قرار گرفت است و ppt.ir تنها پلتفرم اشتراک‌گذاری این فایل‌ها است.
نکته ۲: ممکن است بعضی از مخاطبان سایت ppt.ir به اشتباه پاورپوینت‌های دیگران را در سایت ppt.ir منتشر نمایند. از آنجایی که ppt.ir یک پلتفرم است، این اقدام ارتباطی به مجموعه‌ی سایت و این پلتفرم ندارد، چرا که بر خلاف سایر سایت‌های فروش پاورپوینت، خود مجموعه ppt.ir از فروش این فایل‌ها نفع مادی کسب نمی‌کند و خود، اقدام به فروش پاورپوینت‌های دیگران نمی‌کند. شما با جستجوی بیشتر احتمالا می‌توانید پاورپوینت‌هایی رایگان با محتوای مشابه پاورپوینت غیر رایگان را در سایت پیدا کنید.
اگر نظر یا پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید.

2 دیدگاه برای “پاورپوینت‌های پولی؛ رایگان در ppt.ir !”

  1. arshiya

    با ارز پوزش هیچ کدام از امکانات شما برای من باز نمی شود لطفا راهنمایی کنید

    • admin

      با سلام
      شما با ثبت‌نام در وبسایت می‌توانید از تمام امکانات سایت استفاده کنید

افزودن دیدگاه

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

از اولین باری که شروع به گرفتن عکس از زیر آبها شدیم، بشر بدنبال ماهی مرکب غول آسا (آرکی تئوتیس) بوده است. اما حیوان شکارچی دست نیافتنی اعماق دریا هیچوقت در معرض دید دوربین قرار نگرفت. ادیت ویدر، اقیانوس شناس و نوآفرین، درک اصلی و کار گروهی که منجر به گرفتن فیلم از ماهی مرکب …

فیلم ارائه‌های جذاب

اُرسِس وِرلی دیدگاه خود را درباره ی شکلی منظم تر از هنر، از طریق تجزیه ی مولفه های آثار نقاشی استادان هنر معاصر و طبقه بندی آن ها از نظر رنگ و اندازه، توضیح می دهد.

فیلم ارائه‌های جذاب

سی. کی. ویلیامز شاعر، شعرهایش را در TED 2001 می‌خواند. با رنگ‌آمیزی صحنه‌هایی از خشم‌های دوران کودکی، عشق‌های زمان دانشگاه، همسایه‌های عجیب و غریب، و مرگ جوانی چالش‌های بی‌همتای زندگی را به یادمان می‌آورد.