علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

تُنی پُرتر: ندایی برای مردها

۳ مهر ۱۳۹۷

در کنفرانس TEDWomen، تُنی پُرتر مردهای سراسر دنیا را احضار میکند: “مثل یک مرد” عمل نکنید. او داستانهای جالبی را از زندگی خود با ما درمیان میگذارد و به ما نشان میدهد که چگونه طرز فکری که خیلی از مردها و پسرهای نوجوان را شدیدا در بر گرفته است، میتواند آنها را بسوی بی احترامی، …

در کنفرانس TEDWomen، تُنی پُرتر مردهای سراسر دنیا را احضار میکند: “مثل یک مرد” عمل نکنید. او داستانهای جالبی را از زندگی خود با ما درمیان میگذارد و به ما نشان میدهد که چگونه طرز فکری که خیلی از مردها و پسرهای نوجوان را شدیدا در بر گرفته است، میتواند آنها را بسوی بی احترامی، بدرفتاری و تجاوز به زنها و همدیگر هدایت کند. راه حل او: خود را از چنگ “در چهارچوب مرد محصور شدن” رها ساز.

0 دیدگاه برای “تُنی پُرتر: ندایی برای مردها”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “تُنی پُرتر: ندایی برای مردها” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

نیل توروک، فیزیکدان، در هنگام دریافت جایزه TED از جوانان با استعداد آفریقایی صحبت می کند که از فرصت ها محروم بوده اند. با آزاد کردن و پروراندن پتانسیل خلاق این قاره می توانیم در آینده آفریقا تغییری ایجاد کنیم.

سایر

“رایوز” شاعر ، یک اریگامی شعری ۸ دقیقه ای ارائه می دهد، و در آن تاریخ را حول عجیب ترین ساعت -۴ صبح- به یک سری اتفاقات تا می زند.

الهیات، دین و معنویت

“جولیا سوینی (خدا گفت: «ها!») پانزده دقیقه اول نمایش یک نفره «بی خیال خدا شدن» را که در سال ۲۰۰۶ اجرا کرده بود دو مرتبه اجرا می کند. یک روز دو مبلغ مذهبی جوان از فرقه مورمن در خانه اش را می زنند، مکالمه با آنها چنان تاثیری بر او می گذارد که همه اعتقاداتش …