جذاب و کاربردی در ارائه

۲۳ منبع رایگان برای طراحی ارائه (۱)

۴ مهر ۱۳۹۷

شاید تا به‌ حال متوجه شده‌اید که تبدیل کردن ایده به ارائه آن طور که به نظر می‌آید کار ساده‌ای نیست. احتمالا ساعات بسیاری در وب سایت‌های مختلف به دنبال منبع برای طراحی ارائه گشته‌اید و مطمئنا ترجیح داده‌اید منابعتان رایگان باشد. گاهی اوقات شروع کردن یک ارائه‌ی جدید کار سختی است. سازماندهی افکار برای …

شاید تا به‌ حال متوجه شده‌اید که تبدیل کردن ایده به ارائه آن طور که به نظر می‌آید کار ساده‌ای نیست. احتمالا ساعات بسیاری در وب سایت‌های مختلف به دنبال منبع برای طراحی ارائه گشته‌اید و مطمئنا ترجیح داده‌اید منابعتان رایگان باشد.

گاهی اوقات شروع کردن یک ارائه‌ی جدید کار سختی است. سازماندهی افکار برای خلق طرحی جدید بسیار چالش برانگیز است. اگرکمبود زمان شما را در فشار گذاشته باشد یا همزمان درگیر چند پروژه باشید انجام این کار دشوارتر هم می‌شود.

اینجا، در ppt.ir می‌خواهیم با اشتراک گذاری وب سایت مورد علاقه‌ی‌ خود به شما کمک کنیم که خلاق­تر باشید. در این وب سایت­ها منابع طراحی ارائه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می­گیرد.این منابع شامل: قالبها، آیکون­ها، مجسمه ها، بُردارها و فونت­ها و…. هستند.

۱.Creative Market

در Creative Market داده­‌هایی مرتبط با طراحی وجود دارد که آن را طراحان مستقل از هم در سراسر دنیا به وجود آورده‌اند. Creative Market در واقع  بهشت طراحی است. شما می‌توانید هر گونه عکس، قالب، گرافیک، تِم و فونت منتخب را خریداری کنید. در این محیط قسمتی وجود دارد که شما می توانید از آنجا به طور رایگان خرید کنید. این قسمت برای تطمیع کردن شما برای پیوستن به Creative Market به وجود آمده است.

در اینجا می‌توانید چیزهای مورد نیازتان از آیکون‌ها گرفته تا اشکال، عکس­ها، فونت ها و بردارها را به منظور اضافه کردن و ترکیب کردن آنها تهیه کنید.

Creative-Market

۲.Free Design Resources

Free Design Resources در حقیقت سایتی است که به شما کمک می‌کند تا منابع رایگان و باکیفیت طراحی را پیدا کنید. شما می‌توانید از منابعی که اینجا لیست شده برای پروژه‌های شخصی یا تجاریِ خودتان یا مشتری‌هایتان استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید با ایجاد تغییرات جزئی در آنها، منابع را با پروژه‌های خود مطابق کنید.

با اینکه دادن لینک یا ارجاع ضروری نیست، اما بهتر است شما از لینک یا ارجاع استفاده کنید. به علت وجود چند  مجوزه بودن برخی منابع بهتر است یادداشت­های  که در پایین صفحه در قسمت توضحیات آمده است را مطالعه کنید.

۳.سایت creative tail

سایت creativetail.com یک انجمن تازه ساز برای طراحی جدید است. این سایت بهترین فایل­ها را از منابع مختلف جمع آوری کرده است. این فایل­ها دستچین شده‌ی طراحان هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. در صورت آماده بودن، فایل­ها به صورت منبعِ باز، منتشر می‌شوند و در دسترس شما برای مصارف خصوصی و تجاری قرار می‌گیرند. همه‌ی محصولات رایگان این سایت تحت مجوز بین المللی ۴.۰ قرار دارند.

از آیکون ها، اشکال، پس زمینه‌ها برای خلق اسلایدهای به یادماندنی استفاده کنید.

۴.سایت inscribe mag

Inscribe mag سایتی آنلاین با منابع کیفیت بالا ومقاله‌هایی برای طراحان و عکاسان است. این سایت مقالاتی تازه برای موضوعاتی مانند طراحی و توسعه‌ی وب، وردپرس، طراحی UX ، فتوشاپ، برنامه نویسی، طراحی گرافیک و موارد دیگر فراهم می‌کند.

اینجا شما می‌توانید منابعی برای فونت‌ها، آیکونها، قالب‌های وب، مدل­های آماده، منابع طراحی PSD، کیت های ul، پس زمینه‌ها، آموزش‌ها و موارد بیشتر پیدا کنید. بخش سرگرمی‌های خود را بررسی کنید.

۵.سایت CSSAuthor

CSS وبلاگ طراحی و توسعه برای طراحان و توسعه دهنگان است. آنها منابع طراحی PDS، مقالات، گردآوری‌ها و جدید ترین مدها و تکنیک را ارائه می دهد.

بیشتر منابع تحت مجوز بین المللی ۴.۰ قرار دارند.

CSS-author

۶.جوایز رایگان برای طراحان

این بخش را طراحان و مدیران عرصه‌­ی هنر ایجاد کرده‌­اند. دراین بخش آیکون­‌های رایگان، بافت‌ها، مدل‌ها و هرچیز مورد نیاز دیگر را می توان پیدا کرد.

شما هم می‌توانید از این سایت حمایت کرده واگر منابع مفیدی پیدا کردید به این سایت اهدا کنید.

۷.سایت GraphicBurger

این سایت در حقیقت بوفه‌ای برای منابع طراحی‌های با کیفیت است که به صورت رایگان با جامعه ارائه می دهند. شما می‌توانید فایل‌های PSD که طرفداران زیادی دارد را از سراسر جهان پیدا کنید.

شما اجازه دارید هر تعداد از منابع را که لازم دارید در پروژه‌های شخصی یا تجاری برای خودتان یا مشتری هایتان استفاده کنید.هیچ گونه ارجاع دادن یا استفاده از لینک ضروری نیست اما هرگونه ارجاعی از سوی شما قدردانی خواهد شد.

۸.سایت smashing magazine

این سایت رسانه‌ای بین المللی و آنلاین است که برای طراحان و توسعه دهندگان وب طراحی شده است. اگر تاکنون درباره‌ی آن نشنیده‌­اید بدانید که با یک چیز لذت بخش مواجه خواهید شد.

این نشریه‌ی معروف دارای یک بخش رایگان است. هر منبعی که در این سایت وجود دارد دارای بخش جزئیات است.

۹.سایت pixabay

این سایت انجمنی است که در آن ایجاد و به اشتراک گذاری ویدئوها و آیکون­ها و حق نسخه برداری رایگان است. همه­ی محتویات تحت Creative Commons CC0 منتشر می‌شوند. استفاده از این محتویات بدون درخواست اجازه یا درخواست اعتبار انجام می­شود و نیز استفاده از آنها برای مقاصد تجاری بلامانع است.

هرگونه کپی کردن، ایجاد تغییر، توزیع کردن و استفاده از آیکون‌ها حتی برای مقاصدی تجاری بلامانع است. استفاده از همه­ی اینها بدون درخواست اجازه یا درخواست اعتبار از هنرمندان صورت می گیرد. با این حال، محتوایی که نمایش داده شده ممکن است با علایم تجاری، تبلیغاتی یا حق حریم خصوصی محافظت شوند بنابراین مطمئن شوید که استثنائات را ملاحظه کرده­اید.

۱۰.سایت pexels

اگرخوره عکاسی هستید این سایت روحتان را جلا می‌دهد. همه­ی عکس­هایی که در این سایت هستند تحت مجوز cco (مخفف واژه ی creative commom zero) هستند. عکس­‌های موجود در سایت کاملا رایگان هستند. از این عکس­ها میتوان برای اهداف قانونی استفاده کرد.استفاده از این عکس‌­ها برای فعالیت­های خصوصی یا تجاری  بلامانع است. شما اجازه دارید که عکس­ها را تغییر دهید، آنها را کپی یا توزیع کنید بدون اینکه سایت از شما درخواست لینک منابع یا اجازه کند. بنابراین برای این سایت ارجاع لازم نیست.

تنها محدودیت موجود این است تنها در صورت ارائه‌ی رضایت نامه می­توانید افرادی که در نور نامناسب قراردارند را شناسایی کنید.همچنین شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای نشان داده شده (افراد، آرم ها،مالکیت خصوصی و…)متناسب با تقاضای شما باشد و هیچ حقی را نقض نکند.

Pexels

۱۱.سایت unsplash

این سایت هم یکی از سایت‌های محبوب ماست. این سایت  با افتخار مجموعه‌­ای بالغ بر بیش از ۲۰۰۰۰۰ عکس ازمجرب‌ترین عکاسان را با رزولوشن بالا ارائه می‌دهد. تمام عکس­هایی که در این سایت منتشر می‌شوند رایگان هستند. شما می‌توانید ازآنها برای اهداف تجاری وغیر تجاری استفاده کنید.

در این سایت نیازی به استفاده از اجازه نامه یا پرداخت اعتبار برای عکاسان نیست البته در صورت استفاده، از این کار شما قدردانی می‌شود. به سادگی و تنها با اضافه کردن نام و لینک به عکس­ها یا پروفایل آنها می‌توان آنها را معتبر ساخت.

۱۲.سایت stocksnap

مانند سایت unsplash تعداد زیادی آیکون به صورت رایگان در اختیار شما قرار می­دهد. هیچ یک از این آیکون­ها از مجموعه های پیشین انتخاب نمی­شوند.

همه ی عکس‌هایی که روی سایت قرار گرفته‌اند رایگان و تحت مجوزcco  هستند و نیازی به ارجاع ندارند.

سایت  pikwizard مشابه سایت stocksnap است؛ در واقع وب سایتی است که ذخایر عکاسی زیادی دارد. این سایت تحت مجوز کم هزینه‌تری قرار دارد.

0 دیدگاه برای “۲۳ منبع رایگان برای طراحی ارائه (۱)”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “۲۳ منبع رایگان برای طراحی ارائه (۱)” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

نحوه ساخت پاورپوینت

تو رفتگی‌ها به شما کمک می‌کند تا متن خود را سازمان یافته‌تر نشان دهید. سریع‌ترین راه برای ایجاد تو رفتگی در خطوط استفاده از کلید Tab است. راه جایگزین استفاده از دستور Indent است که به شما کمک می‌کند تورفتگی‌ها را کم یا زیاد کنید. ۱) برای ایجاد تو رفتگی با کلید Tab ابتدا مکان‌نما …

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

فعال اجتماعی و نویسنده، ایزابل آلنده در این سخنرانی در مورد زنان و آفریندندگی و روشنگری در مورد فمینیسم و البته در مورد اشتیاق صحبت می کند

فیلم ارائه‌های جذاب

رهبر ارکستر با واپسین چالش رهبری مواجه است: ایجاد هماهنگی کامل بدون به زبان آوردن حتی یک کلمه. در این بحث جذاب، ایتای تالگام سبکهای منحصر به فرد شش رهبر ارکستر بزرگ قرن بیستم را به عنوان درسی مهم برای همه رهبران تشریح میکند.