فیلم ارائه‌های جذاب، موسیقی، هنر

نابغه ۱۱ ساله موسیقی مدرسه قدیمی جاز را اجرا می کند

۸ مهر ۱۳۹۷

جویی الکساندر از قطعات قدیمی پدرش اجرای برجسته ای را ارائه می دهد، او سبکی مدرن از جاز پیانو که به احتمال زیاد شما انتظار ندارید که از یک تازه نوجوان بشنوید را اجرا می کنید. به اجرای بسیار خاص کلاسیک تلونیوس مانک از نوجوان یازده ساله که حاضرین TED را دلشاد کرد، گوش فرا …

جویی الکساندر از قطعات قدیمی پدرش اجرای برجسته ای را ارائه می دهد، او سبکی مدرن از جاز پیانو که به احتمال زیاد شما انتظار ندارید که از یک تازه نوجوان بشنوید را اجرا می کنید. به اجرای بسیار خاص کلاسیک تلونیوس مانک از نوجوان یازده ساله که حاضرین TED را دلشاد کرد، گوش فرا دهید.

0 دیدگاه برای “نابغه ۱۱ ساله موسیقی مدرسه قدیمی جاز را اجرا می کند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “نابغه ۱۱ ساله موسیقی مدرسه قدیمی جاز را اجرا می کند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

الهیات، دین و معنویت

یاکوبز – نویسنده، فیلسوف، طنزپرداز و خبرنگار – در آخرین کنفرانس EG در مورد یک سال زندگی اش که وقف اطاعت مو به مو از دستورات انجیل کرده، صحبت کرده است.

سیاست و قانون‌گذاری

سامانتا پاور داستان قهرمان پیچیده ای را تعریف می کند، سرجیو ویرا دمیلو. این دیپلمات سازمان ملل، بر روی خط نازک اخلاقی راه می رفت، در بحرانها با بدترین دیکتاتورهای جهان برای کمک به مردم مذاکره می کرد. این داستانی است شگفت انگیز در مورد فردی آتشین مزاج.

تکنولوژی

اجازه دهید اعتراف کنیم: عکس های هوایی هواپیماهای بدون سرنشین و پهپاد کمی وحشتناک هستند و آنها با مشکلات قانونی و ایمنی بزرگی مواجه اند. اما عکس های هوایی می تواند شیوه ای قدرتمند برای گفتن حقیقت در مورد جهان باشند: برای مقیاسی از یک تظاهرات، گسترش نشت نفت، حیات وحش پنهان در یک دلتا. …