کسب و کار فروش و بازاریابی

مصرف‌کننده چندکاره – Multitasking Consumer

87-Multitasking-Consumer

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مصرف‌کننده چندکاره – Multitasking Consumer”

مصرف‌کننده چندکاره – Multitasking Consumer

اسلاید 1: مصرف‌کننده چندکارهMultitasking ConsumerMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمصرف‌کننده چندکارهنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: کاربران ممکن است ترجیح دهند چند کار به صورت همزمان انجام دهند، مثل استفاده همزمان از چند رسانه یا انجام دادن یک نیاز خاص و انجام کار دیگری به طور همزمان. به طور مثال تایپ کردن در یک آدرس وب و کسب اطلاعات بیشتر از یک مجله یا موارد مشابه دیگر .کاربران چندکاره افرادی هستند که به طور همزمان از بیش از یک رسانه استفاده می‌کنند. مفهوم رفتار چندوظیفه ای که در رفتار کاربران نقش دارد، منجربه توسعه و شکل‌گیری نوع جدید استفاده از رسانه‌های مختلف شده است، که از آن تحت عنوان کاربر چندکاره یاد می‌شود. هرشخصی که از رسانه‌های مختلف در یک زمان استفاده می‌کند( مثلا تلویزیون و اینترنت) در این گروه کاربران چندکاره قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، بخش عمده‌ای از کاربران، به ویژه افراد جوان که در کشورهای توسعه یافته زندگی می‌کنند، کاربر چندکاره محسوب می‌شوند. افزایش تعداد کاربران چندکارهتحقیقات اخیر از شرکت Nielsen ، نشان می‌دهد که تعداد این نوع کاربران در حال افزایش است. مشخصه‌های این نوع کاربران بازار جهانی و تبلیغاتی را تحت تاثیر قرار داده است. علاوه بر این افزایش تعداد کانال‌های رسانه ای نیز از مدت‌ها قبل بر روی برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی اثر گذار بوده است. همچنین در حال حاضر کاربران بیش از یک رسانه را در یک زمان معین دنبال می‌کنند. اثرات چندکاره بودن کاربراندر نگاه اول، این رفتار منجر به کاهش توجه مصرف‌کننده به رسانه‌های پیغام‌رسان می‌شود، چرا که این رسانه به صورت جدا از سایر رسانه‌هایی که فرد دنبال می‌کند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، مطالعات انجام شده از شرکت BIG تایید می‌کند که افراد به ندرت پیامی را تا انتها دنبال می‌کنند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطرفتار چندوظیفه‌ای Multitasking Behavior مزایاگاهی انجام چند کار به طور همزمان زمان ما را ذخیره می‌کند و بازده زمانی ما بالاتر می‌رود. کاربردهامصرف‌کننده چند‌کاربره در موارد مختلفی همچون کار کردن در یک سازمان و یا امور شخصی کاربرد دارد . مانند جواب دادن به تلفن حین نوشتن یا خواندن متن دیگری. معایبدو پیامد ویژه از این رفتار برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان وجود دارد. اولا باعث کاهش جذب از طریق تبلیغات می‌شود و ثانیا طراحی پیام‌های تاثیرگذار برای این گروه از کاربران سخت می‌شود.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان