علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، کشاورزی و دامپروری، محیط زیست و زیست‌شناسی

کری فولر : حفاظت از یک دانه در هر فرصت، راهی است برای حفاظت از غذا در آینده

۹ آبان ۱۳۹۷

گونه های مختلف گندم، ذرت، و برنج که امروزه در دسترس اند با توجه به تغییر شرایط آب و هوا در آینده ممکن است قادر به بقاء نباشد. کری فولر در سخنرانی خود ما را به بانک جهانی بذر، که در کوههای یخی در نروژ ساخته شده می برد، مکانی که انواع مختلفی از غلات …

گونه های مختلف گندم، ذرت، و برنج که امروزه در دسترس اند با توجه به تغییر شرایط آب و هوا در آینده ممکن است قادر به بقاء نباشد. کری فولر در سخنرانی خود ما را به بانک جهانی بذر، که در کوههای یخی در نروژ ساخته شده می برد، مکانی که انواع مختلفی از غلات خوراکی را برای حوادث غیر مترقبه در آینده در خود ذخیره کرده.

0 دیدگاه برای “کری فولر : حفاظت از یک دانه در هر فرصت، راهی است برای حفاظت از غذا در آینده”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “کری فولر : حفاظت از یک دانه در هر فرصت، راهی است برای حفاظت از غذا در آینده” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم انسانی و علوم اجتماعی

چه می‌شود اگر بتوانیم صنعت ماهیگیری را حفظ کنیم وهمزمان از اقیانوس نیز محافظت کنیم؟ انریک سالا، اکولوژیست دریایی، طرح جسورانه خود برای حراست از دریاهای آزاد را با ما درمیان می‌گذارد — برخی از آخرین مناطق بکر بر روی زمین که در محدوده قدرت هیچ کشور واحدی قرار ندارند — از طریق ایجاد یک …

سبک زندگی

همه ما باعث تغییر در زندگی کسی شدیم — معمولا” بدون اینکه به آن واقف باشیم. در این سخنرانی بامزه، “درو دادلی”از همگی ما می خواهد که رهبری را بعنوان کاری روزانه در جهت بهبود زندگی یکدیگر ارج بگذاریم.

سایر

جان میدا،‏ متخصص انستیتوی رسانه ای دانشگاه ‏MIT‏ با ترکیبی از تکنولوژی و هنر سر و کار دارد،‏ که می تواند گاه بسیار پیچیده باشد.‏ در این سخنرانی او درباره ی ساده کردن چیز ها تا حد پایه صحبت می کند.