جذاب و کاربردی در ارائه، نحوه ارائه‌

آیا BiteAble آسان‌ترین ابزار ساخت ویدئوی جهان است؟

۲۰ آبان ۱۳۹۷

محتوای ویدئویی متحرک برای بازاریابی یا برای تبلیغ آنلاین گستره‌ی وسیعی از محصولات به‌شدت محبوب شده است. محتوای ویدئویی به یکی از پرفروش‌ترین رسانه‌ها برای روایت داستان، نمایش دادن ایده و غیره تبدیل‌شده است. زمانی فرایند ساخت ویدئوهای متحرک آنلاین بسیار دشوار بود و نیازمند گرافیک و مهارت‌های فنی بسیار بود. امروزه با استفاده از …

محتوای ویدئویی متحرک برای بازاریابی یا برای تبلیغ آنلاین گستره‌ی وسیعی از محصولات به‌شدت محبوب شده است. محتوای ویدئویی به یکی از پرفروش‌ترین رسانه‌ها برای روایت داستان، نمایش دادن ایده و غیره تبدیل‌شده است.

زمانی فرایند ساخت ویدئوهای متحرک آنلاین بسیار دشوار بود و نیازمند گرافیک و مهارت‌های فنی بسیار بود. امروزه با استفاده از تکنولوژی فضای ابر روایت داستان و به اشتراک گذاری ایده‌ها به‌صورت تعاملی برای همه ساده‌شده است. زمانی بود که ساخت محتوای ویدئوی بسیار دشوار و نیازمند مهارت‌های فنی بسیار بود. با BiteAble ممکن است یک ویدئوساز ساده برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی کافی باشد.

بخش ۱. BiteAble چیست؟

BiteAble برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی، ویدئوهای توضیحی، اینفوگرافیک، قالب‌های پیش‌ساخته و انیمیشن به‌خوبی عمل می‌کند. این برنامه‌یکی از ساده‌ترین ابزارهای ساخت ویدئو در جهان است و مجموعه‌ی وسیعی از صحنه‌های پیش‌ساخته و امکانات بیشتر برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

می‌توانید به‌سادگی متن اضافه کنید تا داستانتان را روایت کنید و انیمیشن‌ها را تغییر دهید. قالب‌های پیش‌ساخته‌ی ساده‌ای در دسترس هستند اما این‌ها برای انتخاب یک صحنه و خلق داستانی طی زمان می‌توانند قدرتمند باشند. درنهایت فرایند روایت داستان به چیزی تبدیل‌شده است که انجامش طی زمان ساده است.

مزایای اصلی BiteAble:
  • به‌عنوان ابزاری با کاربری ساده، می‌توانید خط سیر کشیدن و رها کردن ساده‌ای برای همه‌ی ویدئوهایتان استفاده کنید
  • این برنامه بر اساس قالب‌های پیش‌ساخته کار می‌کند و ضمایم زیبایی دارد که قابل اضافه کردن به هر صحنه هستند
  • صدها صحنه‌ی تصویری به‌صورت لایو اکشن، قلم‌های متحرک و ابزارهای بیشتر در مجموعه برنامه‌ها یافت می‌شوند
  • با مجموعه موسیقی‌های بسیار باکیفیت، می‌توانید موسیقی متن مخصوصی برای هر ویدئو تعیین کنید.
  • انیمیشن‌ها و ویدئوهای دارای کیفیت حرفه‌ای می‌توانند این برنامه را به ابزاری فوق‌العاده برای تولید محتوای ویدئویی استثنایی تبدیل کنند.
#۱. آیا BiteAble رایگان است؟

محتوای ویدئویی

BiteAble ابزاری رایگان است و می‌توانید برخی از ویدئوهای متحرک خود را به اشتراک بگذارید تا به امکانات جدید دسترسی پیدا کنید. برخی از امکانات موجود حذف واترمارک، بیش از ۸۵۰۰۰ کلیپ ویدئویی اضافه، خصوصی‌سازی ویدئو، آپلود کردن ویدئوها و فیلم‌های بلند و غیره هستند.

#۲. آیا BiteAble امن است؟

به‌عنوان ابزاری آنلاین، نیاز به دانلود و نصب هیچ نرم‌افزاری نیست و خود برنامه خطری برای کامپیوتر شما ندارد. عملکرد اصلی این ابزار واردکردن و خارج کردن فایل‌هایی که برای ارائه‌تان نیاز دارید است.

بخش ۲. BiteAble چگونه کار می‌کند؟
صحنه‌ای انتخاب کنید

می‌توانید با جستجو در مجموعه‌ای ممتاز از محتوا و انتخاب قالبی که می‌خواهید استفاده کنید در BiteAble ویدئویی بسازید. هر قالب صحنه‌ای ۳ تا ۵ ثانیه‌ای دارد و می‌توانید فونت، مدت‌زمان و محتوای نوشته را بر اساس قالب‌های موجود ویرایش کنید.

می‌توانید از میان سبک‌هایی که گستره‌ی انیمیشن تا گِل، تا تصاویر بایگانی‌شده و اینفوگرافیک را دربرمی گیرد انتخاب کنید. هر سبک تعدادی صحنه‌های پیش‌ساخته دارد که می‌توانید به‌تناسب فیلمتان از آن‌ها استفاده کنید.

ویرایش رنگ‌ها

می‌توانید نقشه‌ی رنگی از میان گستره‌ی تم‌های از پیش تعریف‌شده‌ی متعدد انتخاب کنید یا حتی رنگ‌های مخصوص خودتان را بر اساس ایده‌های برتر خودتان اضافه کنید.

اضافه کردن متن

گام آخر انتخاب صدا برای ویدئوتان است. BiteAble تعدادی فایل های صوتی ارائه می‌کند که ممکن است برای گستره‌ی احساسی که برای ویدئوتان لازم دارید مناسب باشد.

بخش۳. جایگزین های BiteAble
  1. بهترین جایگزین BiteAble: Doodly (ویندوز/مک)

این برنامه ای است که مرتباً به صدر فهرست‌های ویدئوهای موردعلاقه راه می‌یابد چراکه با استفاده از آن می‌توانید به‌سادگی با اندکی دانش انیمیشنی، محتوای ویدئویی خلق کنید. اگر بتوانید صحنه‌ها را بکشید و رها کنید، می‌توانید انیمیشن‌های قدرتمند تخته سفید، ویدئوهای توضیحی و غیره بسازید.

این برنامه می‌تواند برای ساخت تبلیغات، صفحات اینترنتی تجاری و غیره بسیار مفید باشد و شامل گستره‌ی وسیعی از محتواهایی مانند تصاویر، صداها و انیمیشن‌ها در دسترس شما می‌باشد.

  1. برنامه‌ی دوم: Animaker

محتوای ویدئویی

پلتفرم Animaker به شما اجازه می‌دهد نشانه‌ها و مناظر را اضافه کنید و بعد بر اساس نیازهایتان آن‌ها را متحرک کنید. گزینه‌ی export به برنامه‌ریزی برای صحنه‌های بعدی ویدئوتان را ساده می‌کند و می‌توانید روایتی قدرتمند برای محتوایتان خلق کنید.

مزیت بزرگ استفاده از چنین ابزاری این است که تنها چند دقیقه برای ساختن ویدئویی باکیفیت کافی است. می‌توانید تصاویر و انیمیشن‌های خودتان را اضافه کنید و تنوع گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی موجود است. همچنین می‌توانید نقاط آغاز و پایان هر منظره را در خط زمانی مشخص کنید. این ابزاری تعاملی است که در هر زمان بیش از یک نفر می‌تواند با آن کار کند. همچنین امکاناتی دارد که می‌توانند فرایند کلی ساخت ویدئو را سرعت بخشد. همچنین مجموعه‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای برای کسب‌وکارها در Animaker موجود است.

  1. Easy Sketch Pro 3

این ابزار یکی از ساده‌ترین نرم‌افزارهای تخته سفید در بازار است و به یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدارس و تاجران تبدیل‌شده است. درحالی‌که در حال حاضر ۵۵۰۰۰ کاربر از امکانات این برنامه لذت می‌برند، یکی از آسان کاربردترین‌ها در نوع خود است و به‌عنوان خریدی یک‌باره می‌توانید طی تنها چند دقیقه با ابزار ویدئو سازی ارزان شروع به کارکنید.

جمع‌بندی

Biteableگزینه‌ای فوق‌العاده است که می‌توانید برای ویرایش صحنه‌ها، اضافه کردن جلوه‌های گرافیکی و قالب‌ها و تولید ویدئوهای باکیفیت استفاده کنید. مجموعه‌ی کلی عالی است و انواع مختلفی از قطعات صوتی و گزینه‌های شخصی وجود دارد که می‌توانید به‌تناسب نیازتان به کار ببرید.

تنها مشکل واقعی در استفاده از این گزینه ‌این است که دست‌کاری ویدئوهای موجود در آن هنگامی‌که تلاش دارید تغییرات بیشتر اعمال کنید، می‌تواند دشوار باشد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که صحنه‌های نوشته‌هایی اضافه کنید و جابجایی صحنه‌های پیش‌ساخته هستند بنابراین نمی‌توان آن‌ها را تغییر داد یا اثری بر آن‌ها گذاشت.

Powtoon  گزینه‌های پیشرفته‌تری برای ساخت تصویر و ایجاد بوم تخته سفید دارد. اما نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی Powtoon  یکی از گران‌قیمت‌ترین گزینه‌های موجود در فهرست است.

BiteAble گزینه‌ای رضایت‌بخش است که می‌توانید برای ساخت ویدئوهای زیبا در چند دقیقه استفاده کنید. نسخه‌ی رایگان به شما اجازه‌ی به اشتراک گذاری و جای گذاری هر تعداد ویدئو که بخواهید می‌دهد. تنها مشکل این است که اجازه‌ی دانلود آن‌ها را نخواهید داشت. حتماً BiteAble را بررسی کنید و از آن برای تمرین کردن مهارتتان و تدوین ویدئو استفاده کنید.

 

0 دیدگاه برای “آیا BiteAble آسان‌ترین ابزار ساخت ویدئوی جهان است؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “آیا BiteAble آسان‌ترین ابزار ساخت ویدئوی جهان است؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

بیماری‌ها

کودکانی که در روستا زندگی می‌کنند ممکن است دسترسی آسانی به پزشک نداشته باشند — خاصه متخصص گوش با آزمایش‌های گران و پیچیده سنجش شنوایی. نتیجه این می‌شود که بسیاری از کودکان به علت عفونت گوش یا هر مشکل قابل پیشگیری و درمان دیگری شنوایی خود را از دست می‌دهند. به همین علت جراح گوش …

آموزش

سوگتا میترا در کنفرانس لیفت ۲۰۰۷، درباره‌ی پروژه‌ اش که سوراخ در دیوار نامیده می شود صحبت می کند. در این پروژه بچه های کوچک متوجه شدند که چگونه خودشان از کامپیوتر استفاده کنند– و بعد به بچه های دیگر یاد دادند. او می پرسد: بچه ها چه چیزهای دیگری می توانند به خودشان آموزش …

نحوه ساخت پاورپوینت

برای اینکه ارائه موفقی داشته باشیم مهم است که اسلایدهای تهیه شده به راحتی برای مخاطبان قابل خواندن باشد. یکی از روش‌های مرسوم شماره گذاری مطالب است که از طریق نقطه گذاری یا عدد گذاری صورت می‌گیرد. ایجاد یا اصلاح نقطه گذاری: ۱) مطالبی را که می‌خواهید نقطه گذاری شود یا نقطه گذاری آن‌ها اصلاح …