مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید( مطابق با سرفصل های دانشگاه علمی کاربردی)
اسلاید 1: مدیریت نوآوری وتوسعه محصول مطابق با سر فصل های دانشگاه جامع علمی کاربردیمقطع کارشناسیاستاد:دکتر حسین نیک بینسال 1392
اسلاید 2: به نام خدا
اسلاید 3: قبل از شروع درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول جدید بایستی اشاره نمایم این درس از ترکیب دو درس مدیریت نوآوری (Innovation Management) و توسعه محصول جدید(New Product Development) تشکیل شده است که در این پاورپوینت با این دو اصطلاح آشنا خواهید شد .پس از طرح سر فصل درس مطابق با سر فصل دانشگاه جامع علمی کاربردی ابتدا در چندین جلسه به بحث توسعه محصول خواهیم پرداخت و سپس مبحث نوآوری و مدیریت نوآوری را آغاز خواهیم نمود .
اسلاید 4: سرفصل درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول بخش اول) اصول و مبانی نظری طراحی و تولید کالاها و خدمات جدید1-1ـ مقدمه ای بر نقش کالاها و خدمات در عصر جدید1-2- دانش چیست1-3- اقتصاد دانش محور1-4- تفاوت فن آوری و دانش1-5- تولید در سطوح جهانی و رقابت در عصر ارتباطات1-6- عصر جدید، عصر توسعه محصولات جدیدبخش دوم) تولید شراکتی2-1- بهبود هزینه قیمت از راه تولید شراکتی2-2- بهبود کیفیت، قیمت از راه مهندسی هم زمان2-3- چرخه طراحی کالا2-4- تولید آسان با مشارکت جهانی2-5- همکاری تحقیقات جهانی
اسلاید 5: سرفصل درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول بخش سوم) خلاقیت و نوآوری3-1- نقش خلاقیت و نوآوری در طراحی و توسعه محصولات جدید3-2- تئوریهای نوآوری3-3- استراتژی های نوآوری3-4- دلایل اقتصادی رویکرد نوآوری3-5- نشانه های سازمان های نوآور3-6- فن آوری های جدید و مدیریت نوآوری3-7- چالش های مدیریت نوآوریبخش چهارم) فرآیندهای کاربردی در طراحی و تولید محصول4-1- طراحی و توسعه کالاها و خدمات4-2- طراحی و انتخاب محصولات و خدمات4-3- مقایسه الگوهای توسعه محصول بخش پنجم) مطالعه موردی فرآیند طراحی و توسعه محصولات
اسلاید 6: منابع درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول
اسلاید 7: مدیریت نوآوری و توسعه محصول (بخش اول)اصول و مبانی نظری طراحی و تولید کالاها و خدمات جدید
اسلاید 8: بخش اول) اصول و مبانی نظری طراحی و تولید کالاها و خدمات جدید1-1ـ مقدمه ای بر نقش کالاها و خدمات در عصر جدیدتحولات پرشتاب دنیای اینترنت، هر روز با سرعتی کمنظیر مناسبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی جامعه بشری را با مسائل جدیدی مواجه میکند. کارشناسان و صاحبنظران بسیاری از حوزههای مختلف دانش درباره تحولات فضای مجازی دیدگاههایشان را بیان میکنند. آیندهاندیشی درباره اینکه مسیر این تحولات به کدامین سو خواهد بود یکی از مهمترین دغدغههای صاحبنظران و پژوهشگران است که از زوایای مختلف به آن توجه میشود.درباره آینده اینترنت دیدگاههای متفاوتی مطرح شده است. از جمله میتوان به نظرات یکی از دیدگاههای استراتژیستهای وب به نام جرما آویان (Jeremiah Owyang) اشاره کرد که دیدگاههایش را در قالب گروه آلتیمتر (Altimeter Group) منتشر میکند.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.