مدیریت و رهبری

اشتراک‌گذاری داوطلبانه دانش voluntary Knowledge sharing

voluntary-Knowledge-sharing

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اشتراک‌گذاری داوطلبانه دانش voluntary Knowledge sharing”

اشتراک‌گذاری داوطلبانه دانش voluntary Knowledge sharing

اسلاید 1: اشتراک‌گذاری داوطلبانه دانشvoluntary Knowledge sharing

اسلاید 2: عنواناشتراک‌گذاری داوطلبانه دانشنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: دانش به منبع اصلی از تولید اقتصادی در شرکت های مدرن تبدیل شده است. توسط بسیاری از محققان، به عنوان تنها منبع مزیت رقابتی پایدار، مفهوم سازی شده است. بنابراین بسیاری از سازمان ها ساختار مجدد خود را برای به دست آوردن حداکثر مقدار از منابع دانش خود ایجاد نمودند. مدل، درک پویایی از به اشتراک گذاری دانش داوطلبانه توسط کارکنان در سازمان را ارائه می دهد.مدل در تجزیه و تحلیل تنگناهای جریان دانش در سازمان و توسعه استراتژی برای بهبود بهره برداری از دانش در سازمان ها مفید فایده می باشد. مدل پیشنهادی به اشتراک گذاری دانش توسط نمودار نمایش داده شده است. چهار نقش مهم با توجه به مدل که جریان دانش در سازمان نفوذ می کند، وجود دارد که عبارتند از :1. کانال های ارتباطی : مدل در کتاب، اسناد فنی، گزارش های تحقیقاتی، داده های پایه ای ، پورتال های اینترنتی، سمینارها، گروه های ذینفع و جوامع عمل به عنوان کانال هایی که انتقال دانش را تسهیل می کنند، قرار گرفته است. تمدن اولیه انسان قادر به انتقال دانش از نسلی به نسل دیگر بود چرا که آنها قادر به ایجاد یک زبان بودند. بعدا توسعه بهبود اسکریپت نوشته شده بر فرایند ایجاد شد، به طور مشابه در توسعه ریاضیات ادغام و افتراق قادر به انتقال مفاهیم بسیار پیچیده بود که پیش از این ممکن نبود. به طور مشابه سال های آینده ممکن است کانال های جدید برای انتقال دانش را ببینید. 2. نگرش فردی : مدل نگرش فردی را از نقطه نظر بدست آوری دانش جدید از دیگران در گروه و عبور ثانویه دانش به همکاران مشغول در گروه، مدنظر قرار داده است. احترام متقابل، برابری و نگرش غیر تبعیض آمیز در نظر گرفته برای به اشتراک گذاری دانش توسط افراد حیاتی می باشد. 3. نگرش گروه : تعامل افراد با یکدیگر بصورت یک گروه؛ افراد خوب به طور طبیعی به خوبی یک گروه منجر میشود اما نفوذ رهبر گروه و فرهنگ گروه تا حد زیادی تحت تاثیر تعامل گروه می باشد. سازمان های بزرگ گروه ها و زیر گروه ها دارند. این مدل پویایی گروه بسیار مهم را جهت افزایش به اشتراک گذاری دانش در نظر گرفته است. 4. خط مشی های سازمان : سیاست های سازمانی یک سازمان به سمت بهره وری بهتر و یا فاجعه در حرکت است. این فرمت و گسترشی از ارزش بوده که توسط مدیریت حفظ شده است. فرهنگ سازمانی از سیاست های پس از یک سازمان توسعه یافته و نقش مهمی برای ارتقاء و توسعه فعالیت های به اشتراک گذاری / نوآوری دانش در سازمان دارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت دانش کولیسون و پارسل Knowledge Management Collison Parcellزنجیره ارزش مدیریت دانش Knowledge Management Value Chainمزایاتحقیقات اخیر ثابت کرده است که مدیریت دانش بیشتر یک مسئله بر اساس فرهنگ است، به جای یک موضوع فنی. مشابه میهن پرستی یا عشق، میهن پرستی نمی تواند بطور مستقیم در یک کودک یا بزرگسال رشد کند اما فرهنگ برای ترویج احساسات توسعه یافته است. کاربردهامدل، چارچوبی برای تحلیل پویایی جریان دانش در مدیریت سازمان و هدایت مدیریت در بدست گرفتن طرح هایی جهت بهبود آن را فراهم می نماید. مدل، حامی و وکیل برای خرید و فروش عادلانه با کارکنان دانش بوده و در ارائه محیطی مشوق برای کارکنان دانش موفق می باشد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان