افزونه (هزینه ی اضافی برای خدمات اضافی)
اسلاید 1: افزونههزینه ی اضافی برای خدمات اضافیwww.barkatventures.com
اسلاید 2: تامینکننده آلمانی قطعات خودروناتوانی در خدمت رسانی فراگیر به بازارارائه واحد کنترل الکترونیکی (ECU) سفارشی برای هر نوع خودروضرر شرکت از ارائه این قطعه برای تعداد سفارش محدود
اسلاید 3: تاسیس شرکت مهندسی بوش (BEG) با 10 نفر کارمند در 1999تولید سختافزار استاندارد و دریافت هزینه جداگانه برای سفارشیسازیحل مشکل سفارشهای کم شرکت و رسیدن به موفقیتی چشمگیردارای بیش از 1800 کارمند و کسب درآمد سالانه 200 میلیون یورو در سال 2013
اسلاید 4: افزونه چیست؟ارائه محصول یا خدمت اصلی با قیمت پایین و دریافت هزینه به ازای خدمات جانبیکرایه اصلیبار اضافی(15 کیلوگرم)(هزینه به ازای هر چمدان در هر مسیر پروازی: 20000)تجهیزات ورزشیصندلی اختصاصدادهشده(ویژه)جمعهزینه کارت اعتباری (2%)غذا و نوشیدنی داخل هواپیماجمع کل70000400003000035000175000350020000198500Ryanair
اسلاید 5: افزونه چیست؟
اسلاید 6: تاریخچه افزونهسابقه قدیمی استفاده از این مدلگسترش این مدل با توسعه صنعتیسازی و فراهم شدن امکان تولید محصولات ماژولاررشد این الگو در کسبوکارهای خدماتیاستفاده گسترده از این مدل در صنعت توریسم
اسلاید 7: مطالعه موردیشرکت خودروسازی آلمانیاستفاده از این مدل خصوصا برای خودروهای لوکسامکان انتخاب گزینههای موردعلاقه توسط مشتریان از بین صدها گزینه موجود برای یک بنز کلاس اسنیازمند صرف هزینهای معادل 50 درصد قیمت مدل استاندارد این خودروسودآوری بالا برای این شرکتها از طریق افزونههاشرکت آلمانی ارائهکننده نرمافزارهای مدیریت سازمانیارائه مجموعههای نرمافزاری استاندارد با قیمت مناسبتشویق مشتریان به خرید ویژگیهای اضافی مانند برنامه مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت چرخه عمر محصول و ...ارائه امکان انتخاب پیکربندی مطابق با نیاز مشتریانکسب درآمد از فروش محصول پایه و نیز فروش ویژگیهای اضافی موردنیاز مشتریسازنده بازیهای ویدئویی، کنسول بازی و نرمافزارتمرکز بر روی توسعه نرمافزاری بازیهای ویدئویی برای کنسولهای ثالثاستفاده از ویژگیهای اضافی درون بازیهای ویدئویی برای اولین بارامکان دانلود افزونههای بازی با نام DLCنفع مشتریان از انتخاب شخصی افزونهها و ایجاد منبع درآمد اضافی برای شرکت
اسلاید 8: افزونه، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...کارایی مناسب این مدل در حالت B2B و زمانی که چند تصمیمگیرنده مشارکت دارندامکان استفاده از این مدل برای کمک به معرفی و ورود فناوریها و لوازم خاص به بازارمناسب برای بازارهایی که در آنها الویتهای مشتریان بسیار با هم فرق میکنداستفاده از این مدل به صورت یک رویه معمول در صنایع خودروسازی
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.