کسب و کار

ایجاد، نگهداری و ارتقاء برند

khalgh_va_negahdariye_brand

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایجاد، نگهداری و ارتقاء برند”

ایجاد، نگهداری و ارتقاء برند

اسلاید 1: ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

اسلاید 2: مهندس اصغر خانمحمدیکارشناس ارشد مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهره وری)سر ممیز رسمی استاندارد های سیستمی Nimbus انگلستان و BRS آمریکاعضو انجمن متخصصین ایرانعضو انجمن بهره وری ایرانعضو انجمن بازاریابی و فروش آمریکا

اسلاید 3: برند چیست؟نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و نشانگر اهداف، برنامه ها و خط مشی های سازمان است.برند تمامی فعالیت های سازمان را در تمامی سطوح در بر می گیرد و نهایتاً در قالب یک مارک تجاری عرضه می گردد.همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل می گیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می گیرد.

اسلاید 4: نمونه هایی از برند

اسلاید 5: تفاوت میان برند و خدمات شرکتخدمات شرکت: آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتاً توسط پرسنل آن ارایه می گردد. برند: آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید.امکان پرداخت هزینه های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر تر توسط مشتریبرند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است. 

اسلاید 6: برند و ضرروت ایجاد آنافزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برندیاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکتافزایش مضاعف اعتبار سازمانتولید ثروت و درآمد بیشترمهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریانجلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشاننگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنیهدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان

اسلاید 7: نوآوری و برنددر شرایط اشباع بازارها، نوآوری می تواند تنها راه رشد کسب و کار باشد.برند های قدرتمند به نوآوری در سازمان ها هدف می بخشند. روح و جان کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت است.

اسلاید 8: ارزش برندمشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند.برند بر ارزش محصولات و خدمات می‌افزایند.این ارزش به مهم‌ترین عامل تحریک کننده‌ مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات، تبدیل می‌شود.مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند.

اسلاید 9: اهمیت نقش کارکنان شركت های خدماتی در ارتباط با برندکارکنان در واقع واسط و ارایه دهنده خدمات به مشتریان می باشنددیدگاه کارکنان و باور آن ها نسبت به کیفیت و مرغوبیت خدمات و نام و جایگاه برند سازمان، بسیار مهم و حیاتی است

اسلاید 10: اجزای برندهویت برندتصویر برندشخصیت برندبرند

اسلاید 11: ویژگی های یک برند تجاریرسانا بودن چیزی درباره فواید و ویژگی های کالاآسان بودن تلفظ و به خاطر سپردن نام تجاریشاخص و برجستهآسان بودن ترجمه نام تجاری به زبان های بیگانهقابلیت ثبت و حمایت قانونی

اسلاید 12: مدیریت برند تجاریمدیریت برند: کاربرد تکنیک های بازاریابی برای یک محصول ویژه ، خطوط تولید یا علامت تجاریشروع و به پایان رساندن مدیریت کل شرکت از طریق علامت تجاریمدیریت علامت تجاری با فهم معنی دقیق علامت تجاری شروع می شود.ایجاد یک تعهد به معنای تعریف یک علامت تجاری و حفظ تعهد به معنای مدیریت قابلیت های آن می باشد.

اسلاید 13: قیمت گذاری برندتعیین قیمت برندارزشگذاری نشان تجاریتخمین ارزش برندارزشگذاری نام تجاری

اسلاید 14: ساختار برند در شركت‌هاي مختلفمارك‌ گذاري سادهبرندها به خود متكي بوده و به ندرت به نام حمايتي توليد كننده نياز دارند.مارك‌ گذاري حمايتي برندها به وسيله يك هويت بزرگ‌تر حمايت مي‌شوند.مارك ‌گذاري يكپارچهبرند مادر مجازي بوده و از نام آن در تمامي محصولات شركت استفاده مي‌شود.

اسلاید 15: روش های ارزیابی برندبرندارزيابي برند برحسب هزينه‌هامدل رتبه‌بندي BRANDZ ارزيابي برند بر اساس بازار ارزيابي برند بر پايه درآمدمدل‌هاي ارزيابي با معيارهاي چندگانهارزيابي برند طبق هزينه‌هاي جايگزينيارزش برند يا ارزش مالي برند را مجموع درآمدهايي دانست كه انتظار مي‌رود برند براي سازمان به وجود آورد

اسلاید 16: معيار‌هاي تاثير‌گذار بر برندروند تغييرات سهم بازار برندروند تغييرات سهم برند در درآمدهاي نامشهود شركتوسعت منطقه جغرافيايي كه برند در آن فعاليت مي‌كند هزينه‌هاي ايجاد و توسعه برندميزان استحكام و قوت برندمعیار های تأثیر گذار

اسلاید 17: فرصت مناسب كسب و كار جهاني‌ايجاد همكاري‌هاي مشترك با برندهاي معتبر جهاني، بايد حساب ‌شده و همراه با دقت لازم در انتخاب شريك تجاري معتبر و شرايط بازار هدف باشد.

اسلاید 18: سه رویکرد رایج در طراحی برنددکوراسیونتمایز، عاملی برای جلوه بیش تر است.الحاقارزش‌های مربوط به آرم و سایر مفاهیم مورد نظر را به اسم، نشانه و هم‌چنین موضوعات مربوط به رویکرد قبلی اضافه می کند.Golemتبلیغات‌ با هویت انسانی و شخصیت پردازی همراه است.

اسلاید 19: مراحل انتخاب و طراحی برند۱۰ روش مختلف طراحی موفق یا ناکارآمد برای کسب درآمد:1. ارتباط طراحی آرم با سود دهی مستقیم2. طراحی متنی با تأثیر روانی3. کسب تجربه4. طراحی آرم‌هایی که خود معرف خود باشند5. ایجاد وسیله ای برای انتقال پیام

اسلاید 20: مراحل انتخاب و طراحی برند6. ایجاد یک جایگاه اجتماعی/ فرهنگی7. در نظر داشتن اهداف متعالی8. زندگی در دنیای خیال9. ایجاد یک ژیمناستیک عاطفی10. امکان خیال پردازی

اسلاید 21: اصغر خانمحمدیباتشکر از شما!

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید