کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

برنامه ریزی و نظارت بر حمل و نقل کارکنان در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

amare_hamlo_naghle_karkonan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه ریزی و نظارت بر حمل و نقل کارکنان در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان”

برنامه ریزی و نظارت بر حمل و نقل کارکنان در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

اسلاید 1: شركت سهامي ذوب آهن اصفهانمعاونت منابع انساني و امور اجتماعيمديريت خدمات و امور اجتماعيبهار 1391برنامه ريزي و نظارت بر حمل و نقل كاركنان

اسلاید 2: قسمت برنامه ريزي و نظارت بر حمل و نقل كاركنان در پنج شاخه كلي ذيل وظيفه ارائه خدمات به پرسنل محترم شركت را برعهده دارد: ارائه خدمات اياب و ذهاب عمومي كاركنان از طريق خودروهاي جمعي.ارائه خدمات حمل و نقل عمومي تورها، جشنها و موارد فوق برنامه.ارائه خدمات حمل و نقل تخصصي و خدمات پشتيباني از طريق خودروهاي سواري و وانت.ارائه خدمات مسافرتي داخل و خارج از كشور به مامورين و مهمانان شركت.ارائه خدمات اسكان و پذيرائي در مهمانسراي تهران و نگهداري از مهمانسرا.

اسلاید 3: ارائه خدمات اياب و ذهاب عمومي كاركنان از طريق خودروهاي جمعي. ناوگان حمل و نقل عمومي شركت سهامي ذوب آهن اصفهان وظيفه خطير و حساس جابجائي بيش از 18500 نفر از كاركنان محترم شركت(رسمي و پيماني) را طي هشت مرحله در شبانه روز(پرسنل شيفت و جنرال شيفت) و با بكار گيري بيش از 420 دستگاه انواع اتوبوس و ميني بوس بر عهده دارد. اين مجموعه مفتخر به حمل پرسنل شركت از بيش از 2000 نقطه(ايستگاه) از 120 شهر و روستا در دو استان اصفهان و چهارمحال و بختياري بوده كه اين حجم عظيم از جابجائي در زماني محدود و با دقت و كيفيت بالا، اين مجموعه را به بزرگترين مجموعه حمل و نقل صنعتي كشور تبديل كرده است.

اسلاید 4: ارائه خدمات حمل و نقل عمومي تورها، جشنها و موارد فوق برنامه. ناوگان حمل و نقل عمومي شركت علاوه بر ارائه سرويسهاي اياب و ذهاب پرسنل محترم شركت از منزل به محل كار و بلعكس ، ارائه سرويسهاي حمل و نقل عمومي به تورها و جشنها و مراسم هاي مختلف برگزار شده از طرف شركت بوسيله خودروهاي جمعي ويژه و ارائه سرويس به مراسم نماز جمعه شهرستانهاي اطراف كارخانه را برعهده دارد.

اسلاید 5: ارائه خدمات حمل و نقل تخصصي وخدمات پشتيباني از طريق خودروهاي سواري و وانت.ناوگان حمل و نقل سبك شركت سهامي ذوب آهن اصفهان با بكارگيري 490 دستگاه انواع خودروهاي سواري با راننده و بدون راننده و 110 دستگاه انواع خودرو وانت علاوه بر جابجائي پرسنل محترم شركت در رده هاي كارشناسي و بالاتر، وظيفه خطير و حساس حمايت و پشتيباني از خط توليد و ارائه خدمات پشتيباني در سطح كارخانه و به واحدهاي صف و ستاد را برعهده دارد.

اسلاید 6: ارائه خدمات مسافرتي داخل و خارج از كشور به مامورين و مهمانان شركت. سرپرستي برنامه ريزي و نظارت بر حمل و نقل كاركنان علاوه بر انجام حمل و نقل سنگين و سبك عهده دار ارائه خدمات ترانسپورت هوائي، ريلي و زميني، اسكان و پذيرائي، اخذ ويزا، رواديد، مجوز كار و ... به پرسنل محترم كه به ماموريتهاي داخل و خارج از كشور اعزام مي گردند و همچنين ميهمانان و مدعوين داخلي و خارجي شركت سهامي ذوب آهن اصفهان مي باشد.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید