کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

بیانیه لنگرگاه امن – Safe Harbor Statement

22-Safe-Harbor-Statement

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیانیه لنگرگاه امن – Safe Harbor Statement”

بیانیه لنگرگاه امن – Safe Harbor Statement

اسلاید 1: بیانیه لنگرگاه امنSafe Harbor StatementMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانبیانیه لنگرگاه امننوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / برنامه ریزیموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: در قانون آمریکا بیانیه‌ی لنگرگاه امن بیانیه‌ای است که تنها به عنوان یک واقعیت تاریخی حفظ نشده است. این بیانیه به پیش‌بینی، برنامه‌ریزی یا استفاده از رویدادهای آینده به عنوان انتظارات یا احتمالات می‌پردازد، این بیانیه‌ها اغلب می‌تواند گمراه‌کننده باشند، و این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که آنها را به عنوان اظهارات واقعی در نظر بگیریم در حالیکه آنها در واقع حدس و گمان هستند. مطابق با قوانین ایالات متحده‌ی آمریکا کد 15 بخش 78u-5، یک بیانیه‌ی لنگرگاه امن می‌تواند دربرگیرنده‌ی عملکرد اقتصادی آینده مانند میزان درآمد، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی آینده، و یا استفاده از گزارش نوشته شده توسط منتقد خارجی باشد. لنگرگاه امن به یک اصل قانونی برای کاهش یا حذف برخی مسئولیت‌ها در شرایط خاص، تا زمانی که آن شرایط وجود دارد اشاره می‌کند. لنگرگاه امن تاکتیکی است که توسط شرکت‌هایی که در شرایط خاص و دشوار نمی‌خواهند از بین بروند، استفاده می‌شود. جایی که هدف به دست آوردن شرکت آنها می‌باشد, با کمتر جذاب نشان دادن شرکت خود این موضوع را کنترل می‌کنند. عبارت بندر امن در امور مالی، املاک و مستغلات و صنایع قانونی راه‌های مختلفی را نشان می‌دهد. بیانیه بندرگاه امن می‌تواند یک روش حسابداری نیز باشد که از مقررات قانونی یا مالیات اجتناب می‌کند. مفادهای لنگرگاه امن در تعداد قوانین و قراردادها نشان داده می‌شود. برای مثال تحت قوانین SEC مقررات لنگرگاه امن محافظت از مسئولیت مدیریت برای ایجاد پیش‌بینی‌های مالی است. به طور مشابه برای افراد و وب‌سایت‌ها, می‌توانند از لنگرگاه امن برای محافظت از خود در مقابل نقض قوانین حق تکثیر بر اساس نظرات در سمت چپ وب‌سایت برای محافظت از خود استفاده کنند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطگریزگاه مالیاتی Tax Havenمدیر ارشد مالی Chief Financial Officerمزایااستفاده از لنگرگاه امن می‌تواند سبب حفظ شرایط و حقوق خود شود.کاربردهادر اینجا چند نمونه فرضی از بیانیه لنگرگاه امن ارائه می‌شود:-شرکت X در نظر دارد که با ایجاد تسهیل جدیدی تا سال 2018 در آسیا، سهم بازار ما را افزایش دهد.- ارزش شرکت خود را پیش‌بینی می‌کنیم که برای چند سال آینده رو به افزایش است و منجر به افزایش سود سهام سهامداران می‌شود.- پیش‌بینی می‌کنیم که محصول ما منجر به انقلاب در صنعت سلامت خواهد شد و کیفیت سلامت میلیون‌ها بیمار را بهبود می‌بخشد. لنگرگاه امن تاکتیکی است که توسط شرکت‌هایی که در شرایط خاص و دشوار نمی‌خواهند از بین بروند، استفاده می‌شود.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان