کسب و کار اقتصاد و مالی

بیمه مسئولیت کارکنان و مدیران – Directors and Officers Liability Insurance

82-Directors-and-Officers-Liability-Insurance

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیمه مسئولیت کارکنان و مدیران – Directors and Officers Liability Insurance”

بیمه مسئولیت کارکنان و مدیران – Directors and Officers Liability Insurance

اسلاید 1: بیمه مسئولیت کارکنان و مدیرانDirectors and Officers Liability InsuranceMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانبیمه مسئولیت کارکنان و مدیراننوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: برخلاف بيمه مسئولیت عمومی، بیمهD&O ادعاهای ناشی از صدمات جسمی یا خسارات اموال را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. هر یک از انواع این بیمه (عمومی و D&O) معمولا آنچه را که دیگری پوشش می‌دهد، تحت پوشش قرار نخواهد داد. عادلانه است اگر بگوییم که در حالت کلی، بیمه D&O یک پوشش ویژه سوء مديريت است كه براي پرداخت دستمزدهاي عمومي مرتبط و هزینه‌های دادگاهی ناشی از خطرات تحت پوشش قرار نداشته باشند، تعداد مواردی که علیه موسسات غیرانتفاعی اقامه می‌شوند، بسیار محدود خواهد بود. علاوه بر این، ارگانهای غیرانتفاعی معمولا پیروز شده و مبلغی نیز به دست خواهند آورد. اما هزینه‌های قانونی در مراحل پیروزی، تصفیه با دفاع، می‌تواند بسیار سنگین باشد. بیمه‌نامه‌های معمول D&O خسارت‌های ناشی از «عملکرد اشتباه» را تحت پوشش قرار می‌دهد که به عنوان «هرگونه نقض وظیفه، غفلت، اشتباه، توضیح نادرست، توضیح مبهم و گمراه‌کننده، قصور یا سایر اعمالی که انجام شده یا به اشتباه اعمال شده باشد» تعریف می‌شود. برای مرور انواع آنچه شامل صدمات جسمی یا خسارت اموال نشده و ممکن است عامل طرح دعوی علیه یک سازمان شود. انواع مختلفی از بیمه‌های مسئولیت وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: بیمه شرایط A : پوشش یک سمت. بیمه شرایط B :پوشش یک ساید یا باز پرداخت شرکت. بیمه شرایط :Cپوشش یک طرف یا یک نهاد. پوشش اشتغال شیوه مسئولیت: محافظت مدیران، افسران، کارکنان و / یا شرکت در برابر ادعای مربوط به اشتغال. اکثر سیاست‌های D & O برای هزینه‌های دفاعی ارائه پوشش است. تقلب به طور کلی و معمول در یک سیاست D & O گنجانده نشده است. محرومیت‌های ممکن در این سیاست: نادرستی , بیمه در مقابل بیمه , مسئولیت حرفه‌ای, اعمال قبلی, قبل و یا در حال دادخواهی بودن.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبیمه جبران خسارت کارگرانWorkers’ Compensation Insurance مزایابا بیمه بخشی از مسئولیت‌ها و یا بخشی از نهاد و سازمان در یک موضوع خاص ما دیگر هزینه اضافی برای بیمه کامل سازمان نمی‌دهیم. همچنین با بیمه بودن مسئولیت‌ها, در صورت دچار مشکل شرکت یا سازمان دچار ضرر و زیان زیادی نمی‌شود.معایبانواع مختلف بیمه‌نامه‌های D&Oافراد گوناگونی را تحت پوشش قرار می‌دهد. محدودترین نوع بیمه‌نامه D&O تنها مدیران و کارکنان را تحت پوشش قرار داده و هیچ‌گونه پوششی برای ارگان‌ها تامین نمی‌کند. در مقابل بیمه‌نامه «گروهی» بیشترین میزان پوشش را ارائه می‌کند. به طور کلی این بیمه‌نامه کارکنان و مدیران، خود ارگان (برای مثال پوشش سازمانی)، کارمندان، متولیان، داوطلبان و اعضای کمیته را تحت پوشش قرار می‌دهد. پوشش گروهی می‌تواند در پاره‌ای از موارد دارایی‌های موسسه را نیز از طریق پیش‌پرداخت هزینه‌ها حمایت کند. همچنین در صورتی که موسسه ادعای خسارت کرده باشد، بیمه‌گذار را ملزم به انتصاب مشاوری شایسته می‌کند. این نوع بیمه‌نامه می‌تواند پوشش خوبی را برای افرادی فراهم کند که کارمند یا مدیر نیستند، ضمن اینکه می‌تواند برای علاقمندان نیز مشوقی جهت پشتیبانی از موسسه باشد. نکته قابل توجه در برخی از بیمه‌نامه‌ها به نظر می‌رسد که مدیران، کارکنان و خود موسسه تحت پوشش قرار خواهند گرفت، اما مطالعه‌ی دقیق بیمه‌نامه نشان خواهد داد که در بخشی که موسسه را تحت پوشش قرار می‌دهد، ذکر شده است که این بیمه‌نامه موسسه را تنها برای هرگونه هزینه‌ای که به منظور جبران غرامت مدیران و کارکنان ملزم به پرداخت آن شده باشد، تحت پوشش قرار خواهد داد. بنابراین چنین بیمه‌ای موسسه و هزینه‌های قانونی و دادگاهی که علیه موسسه اقامه دعوی شده باشد را جبران غرامت نخواهد کرد. نکته قابل توجه این است که مشخص کنیم بیمه‌نامه، پوشش گروهی را ارائه خواهد داد. چراکه کارگزاران و نمایندگان بیمه در این زمینه شفاف‌سازی نخواهند کرد.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان