علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

خود ، اعتماد به نفس ، عزت نفس ، خودکارآمدی

khod-kar-aamdi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خود ، اعتماد به نفس ، عزت نفس ، خودکارآمدی”

خود ، اعتماد به نفس ، عزت نفس ، خودکارآمدی

اسلاید 1: به نام خداموضوع : خود ، اعتماد به نفس ، عزت نفس ، خودکارآمدی

اسلاید 2: خود پنداره

اسلاید 3: هر فرد در ذهن خود، تصویرى از خویشتن دارد; به عبارت دیگر، ارزشیابى کلى فرد از شخصیت خویش را «خودپنداره» یا «خودانگاره» مى نامند. این ارزشیابى ناشى از ارزشیابى هاى ذهنى است که معمولا از ویژگى هاى رفتارى خود به عمل مى آوریم. در نتیجه، خودپندارى ممکن است مثبت یا منفى باشد.

اسلاید 4: مفهوم «خود» نخستین بار به وسیله لکى (Leckey) مطرح شد.به نظر او، رفتار آدمى تظاهر و انگیزه اى است که هدف آن ثبات خود در اوضاع ناپایدار مى باشد.به طور خلاصه، مى توان گفت: خودپندارى، چارچوبى شناختى است که به واسطه آن به سازمان بندى آنچه درباره خویش مى دانیم، مى پردازیم و اطلاعاتى را که به خود مربوط مى شوند، بر پایه آن پردازش مى کنیم.

اسلاید 5: شخصیت مجموعه منظّم، متکامل و نسبتاً ثابت خصایص و رفتارهاى بدنى، عقلى و اجتماعى فرد است که او را از دیگران متمایز مى سازد و موجب ناسازگارى او با محیط ـ به ویژه محیط اجتماعى مى شود.به باور اندیشمندان، قسمت عمده ویژگى هاى شخصیتى، منش و خصوصیات رفتارى هر فرد، به تصویرى که از خود در ذهن دارد ـ یعنى انگاره وى ـ بستگى دارد.

اسلاید 6: اگر ثروتمند نیستى مهم نیست، بسیارى از مردم ثروتمند نیستند، اگر سالم نیستى، هستند افرادى که با معلولیت و بیمارى زندگى مى کنند ، اگر زیبا نیستى، برخورد درست با زشتى نیز وجود دارد، اگر جوان نیستى همه با چهره پیرى مواجه مى شوند، اگر تحصیلات عالى ندارى، با کمى سواد نیز مى توان زندگى کرد، اگر قدرت سیاسى و مقام ندارى، مشاغل مهم متعلّق به معدودى از انسان ها هستند، اما اگر تصور درستى از خود ندارى، برو بمیر که هیچ ندارى! ( گوته )

اسلاید 7: تصورى که شخص از وحدت و یکپارچگى وجود خویشتن دارد،مجموعه خصایصى که با خود در ارتباط است و استنباط هایى که از مشاهده خود در بسیارى از موقعیت ها به عمل آورده است ، بیانگر مفهوم «خود» است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید