مدیریت و رهبری

روابط محل کار Workplace relationships

Workplace-relationships

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روابط محل کار Workplace relationships”

روابط محل کار Workplace relationships

اسلاید 1: روابط محل کارWorkplace relationships

اسلاید 2: عنوانروابط محل کارنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: روابط محل کار، روابط بین فردی منحصربه‌فرد با پیامدهای مهمی برای افرادی در آن روابط و سازمان‌هایی که در آن روابط حیات و توسعه دارند، می‌باشد.از آنجا که کارگران در حال صرف به طور متوسط 50 ساعت در هفته در محل کار هستند، این ساعت کار طولانی در شکل‌گیری دوستی محل کار نقش دارد. احتمال دوستی در محل کار بیشتر از هر نوع ارتباط دیگری وجود دارد. این ارتباط‌ها می‌تواند هم مثبت و هم دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به ضرر و زیان باشد. دوستی به عنوان یک وابستگی متقابل داوطلبانه بین دو نفر در طول زمان که به منظور تسهیل اهداف اجتماعی-عاطفی از شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده و ممکن است شامل انواع و درجات مختلفی از همراهی، صمیمیت، محبت و کمک متقابل باشد تعریف می‌گردد. دوستی‌ای که در محل توسعه یابد به نام دوستی مخلوط می‌باشد. این نوع دوستی می‌تواند بر بهره‌وری کارکنان تاثیر مثبت داشته باشد.در محل کار فرد نمی‌تواند همکار خود را انتخاب کند اما آنها می‌توانند انتخاب کنند که با کدام یک از آن همکاران بطور دوستانه معاشرت نماید. این روابط از روابط محل کار منظم متمایز بوده و گذشته از نقشها و وظایف گسترش می‌یابد. دوستی محل کار توسط عوامل فردی و زمینه‌ای مانند وقایع زندگی، اجتماعی، وظایف مشترک، نزدیکی کار جسمانی، مشکلات مربوط به کار و زمان سستی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. دوستی محل کار به طور مستقیم به حوزه‌های مختلف دیگر مطالعه از جمله انسجام، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک خدمت مربوط می‌شود. انسجام درک شده از محیط کار نیز به طور مثبت به فرصت‌هایی برای دوستی در محل کار مربوط است. موفقیت حرفه‌ای و رضایت شغلی هر دو مربوط به کیفیت روابط محل کار هستند. وجود رابطه مثبت نیز بین رضایت شغلی و فرصت دوستی در محل کار وجود دارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطایجاد رضایت شغلی Creating Job Satisfactionتوانمندسازی کارکنان Empowerment Of Employees مدل تعهد کارکنان ( ایکس ) X Model Of Employee Engagementمزایادوستی محل کار به گروه‌های منسجم‌تر، کارکنان متعهد، رضایت بیشتر و بهره‌وری بیشتر، حصول به هدف بزرگتر، احساسات مثبت افزایش یافته در مورد سازمان که می‌تواند شغل‌های بد و خوب را بهتر کند منجر می‌شود و عاملی در جلوگیری از جابجایی شغلی و تمایل کارکنان به ترک شرکت می‌باشد.کاربردهابا برقراری روابط مناسب در محل کار می‌توان به طور مستقیم بر توانایی کارگر برای موفقیت تاثیر گذاشت.معایباگرچه دوستی محل کار تمایل به تاثیر مثبت در تولید کلی کارمندان و نگرش نسبت به شغل دارد اما آنها همچنین می‌توانند به رقابت، حسادت، شایعات، و انحراف از فعالیتهای مربوط به کار نیز منجر شوند.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان