علوم انسانی و علوم اجتماعی

روش تحقیق پدیدارشناسی

thghigh_padirar_shenasi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۲ اسلاید فونت بکار رفته ایران سانس قابلیت تغییر رنگ قالب قالب اختصاصی انیمیشن اسلایدها ترنزیشن نوشته ها ویجت های زیبا توضیح کامل همراه با مثال کاربردی فهرست مطالب: ۱.تاریخچه روش ۲.فرایند روش ۳.ابزارهای گرداوری داده ها ۴.ابزار تحلیل داده ۵.ابزار اعتبارسنجی ۶.یک مقاله برای مثال ۷.نتیجه گیری
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
7089 بازدید, 72 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تحقیق پدیدارشناسی”

روش تحقیق پدیدارشناسی

اسلاید 1: روش تحقیق پدیدار شناسیمحمد مهدی مقدم پور

اسلاید 2: 010203040508070612345678پل کینگ هورن 1989 ون مانن 1990 موستاکاس 1994پدیدارشناسی به عنوان یک استراتژی تحقیق روشمندراپورت و وین رایت 2006پدیدارشناسی به عنوان یک نگرش (مجموعه نظام خاصی که یک موضوع را در چارچوب آن بتوان تحقیق کرد.)میلر و برور 2003پدیدارشناسی میخواهد بداند پدیدارها چه رابطه ای با ارگانیسم حسی، بدنی و عوامل محیطی دارند.وندر استوپ 2009 ون مانن 1990 پدیدارشناسی توصیف صریح و شناسایی پدیده ها آنگونه که در موقعیتی خاص از سوی افراد ادراک می شود.یانوا چوارتشی 2006پدیدارشناسی به توصیف معانی یک مفهوم یا پدیده از دیدگاه عده ای از مردم و برحسب تجارب زیسته آنان در آن مورد میپردازد.پریست 2002کسانی که به صورت واقعی در حال به سر بردن زندگی خویش در همجواری با پدیده مورد مطالعه هستند، تنها منبع مشروع، داده هایی هستند که محقق میتواند با اتکا به آن به حقیقت پدیده دست یابد.موستاکاس 1994در فرایند مطالعه پدیدارشناسی، پس از انتخاب موضوع یا پدیده مورد مطالعه، محقق به گرداوری داده ها از اشخاصی که تجربه آن موضوع را دارند، میپردازد و به بسط و ترکیبی توصیفی از جوهره و ماهیت تجربه میپردازد.تعریف نهاییپدیدارشناسي یك مقوله فلسفي و روش تحقیق است كه براي درك پدیده ها از طریق تجارب انساني گسترش یافته است. این روش تحقیق، به دنبال روشن كردن ساختار و جوهره پدیده هاي تجربه شده است و كیفیت دقیق آن با تجزیه و تحلیل تجارب افراد صورت مي گیرد.تاریخچه و تعریف

اسلاید 3: شروع123کشف یک موضوع و پرسشی که ریشه در معانی و ارزش های فردی یا اجتماعی دارند.بهترین مسائل برای این روش مسائلی هستند که مستلزم فهم مشترک یا تجربه مشترک عده ای در باب یک پدیده باشند.پدیده مورد بررسی برای گروه های متفاوت مردم چه معنایی دارد؟ مثلا برآشفتگی برای گروه های متفاوت چه معنایی دارد؟محقق به تشخیص و تعیین مفروضات فلسفی گسترده ای پیرامون پدیدارشناسی می پردازد.فرایند روشموستاکاس 1994

اسلاید 4: ابزار گرداوری داده هابا 5 تا 25 نفر که همه تجربه مربوط به پدیده را دارند مصاحبه عمیق یا چندگانه انجام میشود. دیگر ابزار گرداوری مشاهده، مکالمه های آهسته، مکتوب نمودن، مجلات، هنر، شعر، موسیقی و دیگر اشکال هنر.

اسلاید 5: توسعه گزاره های مهم گزاره های گروهی در درون واحد های معنیطبقه بندیتوسعه یک توصیف محتوایی (چه چیزی رخ داده) توسعه یک توصیف ساختاری (چگونگی تجریه کردن پدیده) توسعه ماهیت و جوهرهتفسیرارائه یک توصیف یا داستان از جوهر، تجارب، در جداول، اشکال و...ارائه و مجازی سازیخلق و سازماندهی فایل برای داده هامدیریت داده هاخواندن متن، نگارش یادداشت های حاشیه ای، کدهای رسمی، ایتکاریخواندن،یادداشتتوصیف تجارب فردی از طریق اپوخه توصیف ماهیت و جوهر پدیدهتوصیف کردنابزار تحلیل داده هاموستاکاس 1994

اسلاید 6: آیا نویسنده فهمی از اصول فلسفی پدیدار شناسی داشته است؟01آیا نویسنده پدیده روشن و صریحی برای مطالعه در اختیار دارد؟ یعنی پدیده ای که به شیوه ای دقیق ساختار بندی شده باشد؟02آیا نویسنده از رویه ای منسجم و سامان مند در تحلیل داده های پدیدارشناسی بهره برده است؟03آیا نویسنده جوهره کلی تجربه مشارکت کنندگان را احصا نموده است؟ آیا این جوهره شامل توصیفی از تجربه و محتوای آنچه رخ داده است، میشود؟04آیا نویسنده در سرتاسر مطالعه حالت بازتابنده داشته است؟05ابزار اعتبارسنجیپل کینگ هورن 1989

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید