کسب و کار فروش و بازاریابی

سهم بازار گارتنر – Gartner Market Share

64-Gartner-Market-Share

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سهم بازار گارتنر – Gartner Market Share”

سهم بازار گارتنر – Gartner Market Share

اسلاید 1: سهم بازار گارتنرGartner Market ShareMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانسهم بازار گارتنرنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: سهم بازار عبارت است از بخشی از کل بازار که مؤسسه آن را به خود اختصاص داده و برنامه‌های بازاریابی خود را در راستای رفع نیازهای آن تهیه، تنظیم و اجرا می‌کند.سهم بازار یکی از مهمترین معیارهای مورد استفاده توسط مدیران در هر کسب‌وکاری می‌باشد. از طریق روش تحلیل سهم بازار، مشتریان درک می‌کنند که چگونه سهم در میان 1200 ارائه‌دهندگان تکنولوژی در بیش از 30 بازار کلیدی اختصاص یافته است. تجزیه و تحلیل دقیق گارتنر از چگونگی توزیع درآمد ارائه‌دهنده و نشان‌دادن اینکه چه نوع راه‌حل‌های موفق ادامه‌دار بوده و منجر به ایجاد فرصت‌ها و سهم اضافی برای ارائه‌دهندگان گشته است. مشتریان با آنالیز سهم بازار گارتنر، ارزیابی خودشان از ارائه‌دهندگان پیشرو بازار را اعتبارسنجی و معتبر می‌نمایند. بطور خاص ارائه‌دهندگان فناوری اطلاعات با تکیه بر این آنالیز به درک موقعیت خود در بازار دست می‌یابند. مشتریان همچنین از داده سهم بازار جهت نظارت روندها و شناسایی تغییراتی که ممکن است فرصت‌ها را جهت گرفتن سهم اضافی نشان دهد، استفاده می‌کنند. از آنجا که بسیاری از بازارها سه ماهه به روز شده و تمام بازارها سالانه به روز می‌شوند، مشتریان می‌توانند در بهنگام بودن داده‌ها برای حمایت از تصمیمات کسب‌وکارشان، اعتماد کامل داشته باشند. رویکرد گارتنر برای تجزیه و تحلیل سهم بازار ترکیب نظرسنجی اولیه و جلسات توجیهی فروشنده با تحقیقات ثانویه مانند افشای مالی عمومی، انجمن تجارت صنعتی مواد و آمار دولتی می‌باشد. از نقاط داده‌های متعدد اطمینان حاصل می‌شود که آمار گزارش‌شده دقیق و عینی می‌باشند و بررسی‌های کیفیت در محل برای جلوگیری از دوبار شمارش در سراسر بخش‌ها انجام می‌شود.موسسه گارتنر از زمانی به زمان دیگر از دیدگاه‌های مختلف به بررسی بازارها جهت افزایش درک آنها و شناسایی تغییرات می‌پردازد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطپیش‌بینی بازار گاتنر Gartner Market Forecast مزایاتجزیه‌و تحلیل‌های و کنترل کیفیت دقیق بر روی نمونه از ویژگی‌های مثبت این روش موسسه گارتنر می‌باشد.کاربردهاسهم بازار معیاری مهم جهت شناختن سهم سازمان یا شرکت از بازار بوده که توسط مدیران مورد استفاده قرار می‌گیرد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان