کسب و کار مهارت‌های شخصی

گرفتن یک رئیس جدید Getting a New Boss

Getting-a-New-Boss

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گرفتن یک رئیس جدید Getting a New Boss”

گرفتن یک رئیس جدید Getting a New Boss

اسلاید 1: گرفتن یک رئیس جدیدGetting a New Boss

اسلاید 2: عنوانگرفتن یک رئیس جدیدنوعابزارمراحل استفادهاجرا موضوعسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: گرفتن یک رئیس جدید مسئله‌ای است که همه ما در یک زمانی با آن مواجه می‌شویم. اگر شما کار یا بخش جدیدی را به قصد مجهز کردن شغلتان شروع کنید، گرفتن یک مدیر جدید، می‌تواند چالش‌های جدید و همچنین فرصت‌های جدیدی را برای حرفه‌تان ارائه دهد.یادگیری نحوه هدایت این رابطه جدید و پیشرفت کردن تحت رهبری تازه، یک مهارت شغلی است که هرکس نیاز دارد که آن را فرا بگیرد.ابتکار عمل برای شناخت رئیس جدیدقدم درستی که می‌توانید در مقابل رئیس جدیدتان بردارید، این است که انتظارات او را برای موقعیت و سبک ارتباطی خود بیاموزید. منتظر رئیس خود نباشید تا ملاقات با وی را، او هماهنگ کند، بلکه خودتان قدم جلو بگذارید و زمانی را برای شناختن مدیر جدید خود برنامه‌ریزی کنید.جین کلیلی می‌گوید: «درست این است که خود فرد، رئیس جدید را برای برنامه‌ریزی یک ملاقات آماده کند و سوالات مربوط به این جلسه را نیز از قبل آماده کند.» برخی از سوالاتی که می‌توانید بپرسید، عبارتند از: چگونه می‌خواهید میزان موفقیت من را اندازه‌گیری کنید؟ چه چیزی در یک کارمند ارزشمند است؟ بزرگترین چالش در حوزه کاری شما در شش ماه آینده چیست؟ چگونه می‌توانم به شما کمک کنم تا موفق شوید؟ مطمئن شوید که سوالاتتان کاربردی است.همچنین مهم است که سبک ارتباطی مدیر جدید خود را بیاموزید. رئیس جدید ممکن است بسیار متفاوت از رئیس قبلی شما باشد. جی بلوک، نویسنده 101 روش عالی برای استوارماندن در یک کار در زمان بحرانی، می‌گوید: «در حالی که رئیس سابق شما ممکن است تلفن را بردارد و به راحتی از شما سوال بپرسد، رئیس جدید ممکن است رسمی‌تر عمل کند و یک ایمیل مختصر ارسال کند.»انتظار و پذیرش تغییراتگرفتن یک مدیر جدید، اغلب تازه آغاز تغییرات است. با توجه به شخصیت و اهداف رئیس جدید، وی ممکن است تغییراتی در ساختار کارکنان، جلسات و اهداف کلی بخش شما ایجاد کند.اگر شما رئیسی دارید که می‌خواهد تغییرات زیادی را در پروژه‌هایی که در آن کار می‌کنید اعمال کند، باید خودتان را میان این تغییرات مدیریت کنید.«آنها این کار را به این دلیل که شما خوب کار نکردید، انجام نمی‌دهند ؛ آنها به این علت این امر را انجام می‌دهند که قصد دارند تغییراتی را اعمال کنند که فکر می‌کنند سازمان را ارتقا می‌دهد. این را به خودتان نگیرید و یاد بگیرید که احساسات خود را مدیریت کنید.»

اسلاید 4: مزیت تخته سنگ پاک!رئیس جدید می‌تواند یک فرصت خوبی باشد برای یک شروع تازه، به ویژه اگر او از خارج از سازمان آمده باشد یا شما یک کار جدیدی را در یک شرکت جدید شروع کرده باشید.بانك كوه مي‌گويد كه بسياري از امتيازات در مورد گرفتن يك رئیس جديد وجود دارد. او می‌گوید: «این می‌تواند به شما کمک کند تا به همان شیوه‌ای که شما هرگز انتظارش را نداشتید حرکت کنید. مزیت داشتن یک رئیس مشخص برای مدت طولانی، این است که شما بسیار آسوده و در آرامش هستید، اما داشتن یک رئیس جدید می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای شما ایجاد کند. این پر از فرصت است، اما شما باید به آن توجه کنید.»

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطمدیریت احساسات در محیط کار Managing Your Emotions at Workمزایا1) به کارکنان این فرصت را می‌دهد که استعدادهای به بروز نرسیده خود را آشکار کنند.2) رابطه و برخورد کارکنان با رئیس جدید به درستی شکل می‌گیرد و سامان می‌یابد.کاربردهادر زمان‌هایی که برای یک سازمان، مدیر یا رئیس جدیدی انتخاب می‌شود، به کار می‌رود.معایبامکان عدم انطباق فرد با تغییرات بوجود آمده توسط رئیس جدید

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان