کسب و کار فروش و بازاریابی

شهرت سازمان آنلاین – Online Corporate Reputation

89-Online-Corporate-Reputation

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شهرت سازمان آنلاین – Online Corporate Reputation”

شهرت سازمان آنلاین – Online Corporate Reputation

اسلاید 1: شهرت سازمان آنلاینOnline Corporate ReputationMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانشهرت سازمان آنلایننوعابزارمراحل استفادهاجرا موضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: شهرت آنلاین سازمان درک مردم از یک شرکت و برند آن مبتنی بر اطلاعات موجود از طریق رسانه‌های آنلاین می‌باشد. مفهوم شهرت آنلاین است. شهرت آنلاین به زبان ساده، شهرتی است که از شرکت‌ها در اینترنت وجود دارد. بر‌اساس آنچه وبر بیان می‌کند‌، شهرت آنلاین عمدتاً توسط مشارکت اجتماعی و از طریق شرکت‌های معروف به ‌گرد‌آورندگان شهرت‌‌، از جمله موتور‌های جستجو‌ مثل گوگل‌، که به مردم امکان پیدا کردن محتوای آنلاین را می‌دهند‌، ساخته می‌شود. با این وجود‌، ویند و همکاران (‌۲۰۰۱) نتیجه‌گیری می‌کنند که‌ به ویژه در محیط آنلاین‌، شرکت‌کنندگان در فضای وب آنچنان متنوع و پراکنده هستند‌، که یک شهرت خوب‌، به تنهایی تاثیر محدودی بر سیستم عمومی‌، جهانی‌، متنوع ‌و دائماً در حال تغییری‌‌ می‌گذارد که شرکتها می‌خواهند شهرت سازمانی خود را در آن پایه‌گذاری کنند. این تحول، رویکرد‌های سنتی نسبت به ارتباطات سازمانی را با هدف ارتقای شهرت سازمانی شرکتها تغییر می‌دهد‌، که در زمان مشارکت‌های اجتماعی بویژه در رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.4 روش کاربردی برای افزایش شهرت آنلاین:1. سایت شرکت خود را حتماً به روز نگه دارید2. بخش بلاگ شرکت خود را راه‌اندازی کنید3. مدیریت نقد‌ها و نظرات آنلاین4. مطالب مرتبط با شرکت را اجتماعی‌سازی نمایید.رسانه‌های آنلاین می‌تواند هر دو بهترین متحدان و بدترین دشمنان از یک نام تجاری و یا سازمان باشند, به منظور ایجاد رسانه آنلاین 5 راهبرد عملیاتی پیشنهادی ارائه شده است. 1- نظارت و ارزیابی آنلاین اعتبار از طریق غربالگری توجه از رسانه‌های اجتماعی اصلی و وبلاگ‌ها که در آن بحث در مورد نام تجاری در حال وقوع است2-هنگامی که شرایط در رسانه‌های اجتماعی مثبت است، شروع به ترویج روابط با ذینفعان از طریق این کانال. 3-ایجاد بحث و گفتگو از طریق ایجاد پست، گروه‌های بحث و مشتریان.4-ترویج استفاده مسئولانه از رسانه‌های اجتماعی در میان نیروی کار5-ترویج هویت نام تجاری با فیلم‌ها، بینش، حوادث اینترنتی، بازی‌ها و غیره ...

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبهره شهرت سازمانی Corporate Reputation Quotient Harris-Fombrunمزایاکمک به حل و فصل سریع شکایات مشتری کمک به مراقبت از خدما ت به مشتریانجلب اعتماد مشتریافزایش شفافیتشناسایی فرصت‌های پیش روی سازماناین کار باعث تشویق به آنلاین شدن تمام امور می‌شودکاهش مخارج بازاریابی با یادگیری چگونگی رسیدن به مشتریان ارزانترکاهش هزینه‌های داخلیبه دست آوردن بینش در مورد رقبا و ادراکات مشتریان خود در مورد محصولات و خدماتکاربردهاجهت افزایش شهرت و اعتبار سازمان کاربرد دارد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان