مدیریت و رهبری

طراحی سازمان Organization Design

Organization-Design

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحی سازمان Organization Design”

طراحی سازمان Organization Design

اسلاید 1: طراحی سازمانOrganization Design

اسلاید 2: عنوانطراحی سازماننوعابزارمراحل استفادهطراحیموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: طراحی سازمانی روشی گام به گام است که برای شناسایی جنبه های ناکارآمد از جریان کار، ررویه ها، ساختار و سیستم ها، هماهنگی مجدد آنها به تناسب فعلی واقعیات / اهداف کسب و کار و پس از آن توسعه برنامه ای برای اجرای تغییرات جدید می باشد. فرایند به بهبود جنبه فنی و افراد کسب و کار، تمرکز دارد. برای اکثر شرکت ها، فرایند طراحی به طراحی موثرتر سازمان، بهبود قابل توجه نتایج (سودآوری، خدمات به مشتریان، عملیات داخلی) و کارکنانی که به کسب و کار توانمند و متعهد گشته اند منجر میشود. مشخصه فرایند طراحی یک رویکرد جامع و کلی برای بهبود سازمانی بوده که تمام جنبه های زندگی سازمانی را لمس می کند ، بنابراین شما می توانید به موارد ذیل دستیابی داشته باشید:• خدمات عالی به مشتری• افزایش سودآوری• کاهش هزینه های عملیاتی• بهبود بهره وری و زمان چرخه• فرهنگ کارکنان متعهد و درگیر• استراتژی روشن برای مدیریت و رشد کسب و کار شما

اسلاید 4: مقصود از طراحی سازمانی را می‌توان بهینه کردن ترتیبات برای هدایت فعالیت‌های کسب‌وکار تعریف کرد. برای انجام این کار، تا جایی که شرایط اجازه می‌دهد، لازم است:- مقصود اصلی سازماندهی یا در واقع نکات استراتژیکی که آنچه سازمان انجام می‌دهد و چگونگی انجام آن را معین می‌کند، بروشنی بیان شود.- فعالیت‌های کلیدی مورد نیاز برای دستیابی به آن مقصود، به دقت تعریف شود.- فعالیت‌های کلیدی به گونه‌ای که از دوباره‌کاری غیرضروری پرهیز شود، به صورت منطقی گروه‌بندی شوند.- برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها و دستیابی به تلاش همگانی و کار تیمی با هدف دستیابی به مقصود مشترک، زمینه‌سازی شود.- به منظور انطباق سریع ترتیبات سازمانی با شرایط مختلف و چالش‌ها، انعطاف لازم در سیستم ایجاد شود.

اسلاید 5: فرایند طراحی اگرچه به سازگاری اندازه، پیچیدگی و نیازهای هر سازمان بستگی دارد اما بطور کل این فرایند شامل موارد ذیل است. منشور فرایند طراحی ارزیابی وضعیت کنونی کسب و کارطرح سازمان جدیدپیاده سازی طراحیطراحی سازمان را می‌توان توسط مدیریت صف و با کمک اعضای کارکرد واحد منابع انسانی (که به عنوان مشاوران داخلی عمل می‌کنند) یا با کمک مشاوران بیرونی انجام داد. مدیریت منابع انسانی همواره باید درگیر این فرایند باشد، چرا که طراحی سازمان اساساً فرایندی است درباره افراد و کاری که آنها انجام می‌دهند. مزیت استفاده از مشاوران بیرونی آن است که نگاهی مستقل و بی‌طرف دارند و می‌توانند فارغ از فشارهای درون سازمانی، سیاست‌ها و محدودیت‌ها کار کنند و با خود تجاربی از مسائلی که در دیگر سازمان‌ها با آنها روبه‌رو بوده‌اند را بیاورند. گاهی، متأسفانه، تغییرات عمده تنها با مداخله بیرونی [استفاده از مشاور بیرونی] حاصل می‌شود.

اسلاید 6: ابزارهای مرتبط تفکر طراحی Design Thinkingپیکربندی سازمانیConfigurations Mintzberg Organizational مزایااین رویکرد به طراحی مجدد نتایج در پیشرفت های چشمگیر در کیفیت، خدمات به مشتریان،کاهش زمان چرخه، گردش مالی و غیبت پایین تر ، امکان افزایش بهره وری از 25 تا حداقل 50٪ و غیره منجر میگردد.کاربردهادر طراحی سازمان ها کاربرد دارد.معایب

اسلاید 7: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 8: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان