کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

غلبه بر عدم صلاحیت Overcoming a Lack of Qualifications

Overcoming-a-Lack-of-Qualifications

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “غلبه بر عدم صلاحیت Overcoming a Lack of Qualifications”

غلبه بر عدم صلاحیت Overcoming a Lack of Qualifications

اسلاید 1: غلبه بر عدم صلاحیتOvercoming a Lack of Qualifications

اسلاید 2: عنوانغلبه بر عدم صلاحیتنوعابزارمراحل استفادهطراحیموضوعمنابع انسانیسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: یافتن یک شغل خوب، زمانی که شما صلاحیت و دانش لازم را ندارید، طنزآمیز است. برای اینکه شما یک شغل مناسب پیدا کنید، نیاز به تجربه دارید. برای اینکه شما تجربه بدست آورید، به یک شغل خوب نیاز دارید. بدست‌آوردن مهارت‌های لازم به منظور کسب صلاحیت لازم، برای یافتن یک شغل خوب، ممکن است راحت‌تر از کسب تجربه باشد، اما بدست‌آوردن این مهارت‌ها زمان زیادی را می‌خواهد. یافتن یک شغل خوب زمانی‌که شما صلاحیت لازم را ندارید، غیرممکن است. این اصطلاح را به یادداشته باشید: « این چیزی نیست که شما می‌دانید ». درست است که مهارتها و تجربه مهم هستند، ولی واقعیت این است که فردی که کارش را می‌کند، همیشه صلاحیت لازم را ندارد. درواقع غالب افراد دارای صلاحیت لازم نیستند. یک تعریف مشخص از فرهنگ امروزی و بازار کار ((همبستگی مطلق)) است. کسی که نحوه کار شبکه ای موثر را می‌داند، از کسی که دارای بهترین تجربیات است، پیشی می‌گیرد. در یک نظرسنجی اخیر از کارفرمایان برتر، این نتیجه حاصل شد که اطلاعات مستقیمی که یک کارفرما یا کارمند ‌استخدام در مورد یک داوطلب شغل دارد، باعث می‌شود که مهارت های آنها، تحصیلات دانشگاهی و تجربه‌های مرتبط، اهمیت کمتری پیدا کند. این بدان معنا نیست که مثلا یک روزنامه نگار می‌تواند در جایگاه یک مهندس قرارگیرد. با این حال پیشنهاد می‌شود اگر شما فاقد تجربه و مهارت مناسبی هستید، ممکن است بتوانید گزینه های لازم برای صلاحیت داشتن را در صورتی که قادر به ایجاد یک رابطه نزدیک با یک مدیر استخدام یا کارفرما باشید، ازبین ببرید. ایجاد یک رابطه‌ی با اعتماد، باعث توسعه حس مجاورت با کارفرمایان می‌شود. و شما به صورت یک فرد باشخصیت دیده می شوید. شما باید غریبگی نکنید و با افراد در صنعت مشارکت داشته باشید. موارد زیر، مواردی هستند که ما توصیه می‌کنیم که از آنها بهره ببرید:•انجمن های حرفه‌ای – اکثر زمینه های شغلی دارای سازمان های حرفه‌ای هستند. اگر که شما یک پرستار، مهندس، بانکدار یا مدیر تجاری باشید، سازمان های حرفه‌ای وجود دارند که در زمینه شغلی شما، نماینده هستند. در انجمن های حرفه‌ای شرکت کنید. با حضور در حوادث، داوطلب شدن و در میان اعضای دیگر بودن، خود را بشناسید.•سازمان های فارغ التحصیل - اگر از کالج یا دانشگاه فارغ التحصیل شدید، به خصوص یکی از مدارس بزرگ، شانس این را دارید که به یک انجمن دانشجویان دوره کارشناسی یا فارغ التحصیلی تحصیلات عالی ملحق شوید. فارغ التحصیلی از همان مدرسه یا سازمان به عنوان یک کارفرما یا کارمند استخدام یک ارتباط خوبی با آنجا را برایتان ایجاد می‌کند. پیوستن به سازمان فارغ التحصیلی یک گام بزرگ برای بیرون آمدن از سایه و کامل شناخته شدن است.

اسلاید 4: •گروه های مورد علاقه - انواع زیادی از گروه های علاقه خاص وجود دارد و اعضای این گروه ها، معمولا متشکل از افراد متخصص هستند.این گروه ها به عنوان مثال، چند ایالت و شهرداری‌های محلی، کارآفرینی، کسب و کار کوچک، سرمایه‌گذاری، مالی و گروه‌های حسابداری را برای حمایت از اقتصاد محلی حمایت می‌کنند. بعضی از موفق‌ترین متخصصان در این گروه ها شرکت می‌کنند. برای شناخته شدن در میان اعضای گروه های علاقه خاص در زمینه‌ی مورد نظرتان، راهی طولانی را باید پشت‌سر بگذارید.•گروه‌های مدنی - اگرچه خدمات اجتماعی محلی، خودکفائی و گروه‌های مدنی ممکن است مستقیما به حرفه شما مرتبط نباشد، اما آنها هنوز هم یک راه عالی برای ارتباط‌گیری مناسب و نزدیک با جامعه، مدیران جامعه و دیگر متخصصان موفق هستند.•بهتر از همه، کارفرمایان و مدیران استخدام، اغلب در انجمن ها، سازمان ها و گروه‌های ذکر شده در بالا شاغل هستند. بنابراین از لاک خود بیرون بیایید، درگیر شوید، خودتان را شناخته و اجازه دهید کارفرمایان و مدیران، شما را بشناسند تا شما نیز ارزشهایتان را بشناسید. انجام این کار به شما این امکان را می‌دهد تا بر نقص در تجربه و مجموعه مهارت‌هایتان غلبه کنید.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطقدرت فردی Personal Powerبدانید که شما شایسته هستید! Get The Recognition You Deserveمزایاکسب آمادگی و شرایط لازم برای بدست آوردن یک شغل جدیدافزایش اعتماد به نفس در فردکاربردهاهنگامی که فرد به دنبال یک شغل مناسب است یا به دنبال افزایش بهره وری از استعدادهای خویش است از این مدل استفاده می شود.معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان