مدیریت و رهبری

پیروی از مقررات Regulatory compliance

Regulatory-compliance

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیروی از مقررات Regulatory compliance”

پیروی از مقررات Regulatory compliance

اسلاید 1: پیروی از مقرراتRegulatory compliance

اسلاید 2: عنوانپیروی از مقرراتنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعاخلاق و مسئولیتسطحسازمانی / فراسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: Regulation در معنا و كاربرد يعني تنطيم شی، وسیله و يا رفتاري به قصد اصلاح و رسيدن به حد مطلوب. رگولاتور يا مقررات‌گذار كسي است كه تلاشش كنترل اصلاح است. همه بخش‌هاي اقتصادي نياز به تنظيم‌كننده يا رگولاتور دارند تا از ايجاد اغتشاش در آن جلوگيري به عمل آيد. اما Regulation معناي ديگري هم دارد. مقررات ديگر معني اين كلمه است. در مهندسي كنترل به معنای تنظيم و در مديريت به معناي مقررات به کار می‌رود.در انگليسي اين كلمه در جايگاهي استفاده مي‌گردد كه كاركرد مقررات‌گذاري مدنظر ما باشد. اما معادل رسمي و قانوني آن در زبان فارسي و اداري ما تنظيم مقررات است. نمونه‌هايي از مقررات‌گذاران ما در ايران عبارتند از شوراي شهر، بورس، خانه احزاب، اتاق بازرگاني، كميته ملي المپيك، نظام پزشكي، بانك مركزي و ... و نمونه‌هايي از سازمان‌هاي جهاني رگولاتور عبارتند از اتحاديه بين‌المللي مخابرات، سازمان بهداشت جهاني و CONGO كه نهادي جهاني براي هماهنگ‌كردن نهادهاي مردمي يا NGO هستند.پیروی و تبعیت از مقررات هدفی را توصیف می‌کند که سازمان‌ها اشتیاقی جهت بدست آوردن نتیجه تلاش‌های خود بمنظور اطمینان از اینکه آنها آگاه هستند، داشته و قدم‌هایی مطابق با قوانین و مقررات مربوط بر می‌دارند. با توجه به افزایش تعداد مقررات و نیاز به شفافیت عملیاتی، سازمان‌ها به طور فزاینده استفاده از مجموعه‌های تثبیتشده و هماهنگ شده از کنترل تبعیت را اتخاذ می‌کنند. درواقع پیروی از مقررات پایبندی یک سازمان به قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و مشخصات مربوط به کسب و کار خود است. نمونه‌هایی از قوانین، پیروی از مقررات و قوانین و مقررات شامل قانون داد-فرانک ، پرداخت کارت صنعت امنیت اطلاعات استاندارد PCI DSS) )، قانون حمل و پاسخگویی بیمه سلامت به HIPAA))، قانون مدیریت امنیت اطلاعات فدرال FISMA) )و قانون ساربنز-آکسلی SOX))

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطخارج از حدود اختلارات قانونی Ultra Viresشفافیت سازمان Corporate Transparencyمزایاحفظ اطلاعات بخشی از پیروی مقررات است که اثبات شده در بسیاری از موارد مهم و اساسی می‌باشد. کاربردهااین رویکرد بمنظور اطمینان از اینکه تمام نیازهای لازم حکومت را می‌توان بدون دوباره کاری غیر ضروری تلاش و فعالیت از منابع برآورده کرد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین پیروی از قوانین و مقررات از دیگر کاربردهای این ابزار می‌باشد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان