کسب و کار فروش و بازاریابی

ماتریس به دست آوردن و از دست دادن مشتری – Customer Acquisition – Defection Matrix

39-Customer-Acquisition-–-Defection-Matrix

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماتریس به دست آوردن و از دست دادن مشتری – Customer Acquisition – Defection Matrix”

ماتریس به دست آوردن و از دست دادن مشتری – Customer Acquisition – Defection Matrix

اسلاید 1: ماتریس به دست آوردن و از دست دادن مشتریCustomer Acquisition – Defection MatrixMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانماتریس به دست آوردن و از دست دادن مشترینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / بازنگریموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: یکی از موارد موجود در بین اصول پذیرفته شده در کسب‌وکار این است که همواره نگهداشت مشتریان موجود ارزان‌تر از بدست آوردن مشتریان جدید است. پس کسب اطمینان از خوشحال نگه‌داشتن مشتریان فعلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.اما در دنیای واقعی در نظر داشتن و رعایت این مسئله کار ساده‌ای نیست، خصوصا که گاهی مسائلی خارج از کنترل شما رخ می‌دهد و مشتری تصمیم می‌گیرد ادامه فعالیت و تجارت خود را به جای دیگری انتقال دهد. اما باز هم این بدان معنا نیست که شما آن مشتری را برای همیشه از دست داده‌اید. در حقیقت حتی در نقطه ای که مشتری شما تنها چند قدم با خارج شدن از در فاصله دارد، شما می‌توانید با اتخاذ راهکارها و استراتژی‌های خاصی برای بازگرداندن وی برنامه‌ریزی کنید.ماتریس بدست آوردن / از دست دادن مشتری، ابزاری بسیار مناسب برای سنجیدن وفاداری مشتریان به یک کالا است تا شرکت از این طریق بتواند سهم رقبا از بازار را به نفع خود کاهش داده، رفتار، انتظار و نیاز مشتریان را شناسایی کند.مراحل اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- در قدم اول باید داده‌های مربوط به محصول مورد مطالعه به شکلی گسترده و بسیار دقیق جمع‌آوری شود.2- داده‌های مربوط به محصول مانند درصد مالکیت سابق، درصد خرید مجدد، و درصدهای سود/ ضرر رقبا، جمع‌آوری می‌شوند.3- جدول بدست آوردن / از دست دادن مشتری رسم شده، درصدهای مربوط به مارک‌های مختلف در مربع‌های مناسب نوشته می‌شوند.4- تمام درصدهای هر سطر را جمع بزنید و عدد حاصل را در ستون % بنویسید.5- تمام داده‌های نوشته شده و محاسبات را چک کرده، ماتریس را تاریخ‌گذاری کنید.این تکنیک کیفی، چند متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی آن چند مرحله‌ای و روندی می‌باشد. همچنین این ماتریس قابلیت جمع‌آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها را نیز دارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطسوالات اولیه مشتریCustomer First Questions (CFQ) تحلیل رضایت مشتریCustomer Satisfaction Analysis (CSA) استراتژی جمع آوری دادهData Collection Strategy تجزیه و تحلیل عوامل شکست و اثار آن Failure Mode Effect Analysis (FMEA)مدل بهبود تطبیقیBenchmarking مزایاساده و قابل اجراامکان ارزیابی در چند بعدکاربردهاشناسایی جریان مشتریان در خرید محصولات با برندهای مختلف، در مقایسه با سهم کنونی شرکت از بازار.ترسیم داده‌های مربوط به سهم بازار در مورد درصد خرید محصول در گذشته و حال حاضر.اندازه‌گیری درصد تغییرات در تقاضای محصول به منظور پیگیری میزان از دست دادن مشتریان.ایجاد یک برنامۀ الگوبرداری (محک زنی) در مورد رقبای اصلی.معایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانینیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان