کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم (ارزش ها)

modiriyat_manabe_ensani_dar_varzesh_va_tafrihate_salem_c1p2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم (ارزش ها)”

مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم (ارزش ها)

اسلاید 1: ارزش هامديريت منابع انساني در ورزش و تفریحات سالم(ارزش ها)

اسلاید 2: چگونه جای مناسب برای کارمند را تشخیص دهیم: 400 آجر را در اتاقی بسته بگذار.کارمندان جدید را در اتاق بگذار و در را ببند. آنها را ترک کن و بعد از 6 ساعت برگرد.

اسلاید 3: تجزیه و تحلیل موقعیت هااگر آنها آجرها را دارند می شمرند آنها را بخش حسابداری بگذار. اگر آنها از نو (برای بار دوم) دارند آنها را می شمرند، آنها را در بخش ممیزی بگذار. اگر آنها همه اتاق را با آجرها آشفته کرده اند، آنها را در بخش مهندسی بگذار. اگر آجرها را به طرز فوق العاده ای مرتب کرده اند آنها را در بخش برنامه ریزی بگذار. اگر آنها آجرها را به یکدیگر پرتاب می کنند آنها را در بخش اداری بگذار. اگر آنها آجرها را تکه تکه کرده اند آنها را در قسمت فناوری اطلاعات بگذار. اگر آنها بیکار نشسته اند آنها را در قسمت نیروی انسانی بگذار. اگر آنها اتاق را ترک کرده اند آنها را در قسمت بازاریابی بگذار. اگر به بیرون پنجره خيره شده اند، آنها را در قسمت برنامه ریزی استراتژیک بگذار.

اسلاید 4: اگر آنها با یکدیگر در حال حرف زدن هستند، بدون هیچ نشانه ای از تکان خوردن آجرها، به آنها تبریک بگو و آنها را در قسمت مدیریت ارشد قرار بده.

اسلاید 5: به معادل یا بهای یک چیز عملی که بر حسب پول یا کالا و یا آنچه مطلوب است یا باور به آنچه باید باشد اشاره می کند. مؤثر در اهداف و تصمیمات بلند مدت مبهم ترین زمینه تفاوت های فردی میزان تحمل=سازگاری ارزش ارزش

اسلاید 6: یک ارزش، باور با ثباتی است که روش خاصی از رفتار یا هدفی نهایی را به طور مشخص منجر می شود. ارزش ها، باورها، نگرش ها و هنجارها

اسلاید 7: 1- باورهای پدیدار شناختی (طبیعت اشیاء یا اشخاص)2- باورهای علی (روابط علی بین پدیده مشاهده شده)3- باورهای هنجاری (حالت های ترجیحی فرد)طبقه بندی باورها (اسپرول، 1984)

اسلاید 8: 1- باورهای پدیدار شناختی (طبیعت اشیاء یا اشخاص)باور فرد مبنی بر اینکه یک ورزش خاص نسبت به ورزش های دیگر به هزینه بیشتری نیاز دارد. 2- باورهای علی (روابط علی بین پدیده مشاهده شده)بالا بودن هزینه در یک ورزش به خاطر فشارهای ناشی از رسانه های گروهی است. 3- باورهای هنجاری (حالت های ترجیحی فرد)کل پول بایستی عادلانه بین همه ورزش ها تقسیم شود. طبقه بندی اسپرول (1984)

اسلاید 9: 1- باورهای توصیفی (تأیید درست یا غلط بودن)2- باورهای ارزشیاب (قضاوت در مورد خوب یا بد بودن)3- باورهای تجویزی یا نهی کننده (مطلوبیت ها)از نظر روکیج، ارزش ها بیشتر متعلق به باورهای نهی کننده و نیز باورهای هنجاری اسپرول هستند. طبقه بندی باورها (روکیچ، 1973)

اسلاید 10: شاخص ارزش ارزشخلق شدهمنابع صرف شده ارزش خلق شده(Worth)منابع صرف شده(Resources)شاخص ارزش=

اسلاید 11: شاخص ارزششاخص ارزش فرد(VIe) ارزشمنابعارزشمنابعشاخص ارزش سازمان(Vio)

اسلاید 12: شاخص ارزش فرد= شاخص ارزش فردارزشمنابع=دستمزد، تسهیلات، خدمات جانبی، شأن اجتماعی و ...حضور فیزیکی، عمل به تعهدات سازمانی و قانونی، نوآوری فردی، آرامش روانی(اعصاب)و...

اسلاید 13: = شاخص ارزش سازمانارزشمنابع=سود، تصوير مثبت در جامعه، رضايت مشتري، سهم بازار و ...حقوق و دستمزد، موقعیت اجتماعی، رضایت و ...شاخص ارزش سازمان

اسلاید 14: WRV WRV راه‌هاي بالا بردن شاخص ارزش فرد و سازمان

اسلاید 15: WRV WRV WRV راه‌هاي بالا بردن شاخص ارزش فرد و سازمان

اسلاید 16: ارزش ها و نگرش هانگرش: ساختاری از باورهای گوناگونی که در رابطه با یک شی یا موقعیت خاص وجود دارد. ارزش ها نسبت به نگرش ها دارای نقش مرکزی تری در ساختار شخصیتی و سیستم شناختی فرد هستند. ارزش ها تعیین کننده نگرش ها و رفتارهای فرد

اسلاید 17: باورهاپدیدار شناختیعلیهنجاریارزش هاغاییشخصی اجتماعیابزاریاخلاقیشایستگینگرشرفتار

اسلاید 18: ارزش هاسخت کوشمؤدبمطیعبرابریمطابقتدرستکاریقدرشناسیرفاقتموفقیتنگرش به سوی ورزش های تفریحینگرش به سوی ورزش های رقابتی

اسلاید 19: ساختار شناختیباورهاوکلا از مردم هزینه های گزاف می گیرند ارزش هابی انصافینگرشاز وکلا خوشم نمی آید

اسلاید 20: وکلاکمک میکنند مشتریانشان دروغ بگویندصداقتباورهاارزش هانگرشبی انصافیاز وکلا خوشم نمی آیدوکلا از مردم هزینه های گزاف می گیرند ساختار شناختی

اسلاید 21: وکلا به مردم ثروتمند کمک می کنندبرابریساختار شناختیاز وکلا خوشم نمی آیدصداقتبی انصافیوکلاکمک میکنند مشتریانشان دروغ بگویندوکلا از مردم هزینه های گزاف می گیرند باورهاارزش هانگرش

اسلاید 22: 1- هم هدف و هم وسیله رسیدن2- به موقعیت خاص محدود نمی شود3- فردی و درونی4- برنده شدنارزش ها و هنجارهاارزش هاهنجارها1- ابزار2- یک کد رفتاری برای موقعیتی خاص3- درک رایج افراد مشارکت کننده (خارجی)4- کنترل ابزارها برای برنده شدن

اسلاید 23: خانوادهدوستانمدرسه کلیسارسانه های گروهیجشن هانمایش فیلمالگوها و اسطوره های ورزشیمنابع ارزش ها

اسلاید 24: ارزش های غایی (Terminal) مربوط به اهداف یا مقصودهایی است که جستجو می شود و یا مورد علاقه است. 1- فردی (خود محور) آسایش خاطر2- اجتماعی (جامعه محور) صلح جهانیارزش های ابزاری (Instrumental) اشاره به مطلوبیت یا وسیله ای برای تحقق اهداف دلخواه1- اخلاقی2- شایستگیارزش های غایی و ابزاری

اسلاید 25:

اسلاید 26: سلسله مراتب ارزش ها در محیط های مختلف

اسلاید 27: انواع ارزش ها

اسلاید 28: چرخه انواع ارزش ها شوارتز (1992)

اسلاید 29: ارزش های اجتماعیارزش های سازمانیارزش های مدیرانرونق سازمانیارزش های کارکنانآسایش کارکنانکیفیت زندگیامکان تعارض

اسلاید 30: ارزش ها و اهداف سازمانی: اهداف سازمانی تابعی از ارزش های یک گروه خاصارزش ها و ارتباطات: برخی پیام های دریافت شده با فرستنده یکی نیستند. ارزش ها ممکن است بر ادراکات نهفته در یک پیام تأثیر بگذارند. ارزش ها و اعتماد اسنادی: ناسازگاری ارزشی ممکن است بر عملکرد گروهی نیز تأثیرگذار باشد. ارزش ها و رهبری: ارزش های فردی گروه می تواند بر ادراکات رهبری نیز اثرگذار باشد.

اسلاید 31: با تشکر از توجه شما

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید