مدیریت و رهبری

نظرسنجی پالس Pulse Surveys

Pulse-Surveys-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظرسنجی پالس Pulse Surveys”

نظرسنجی پالس Pulse Surveys

اسلاید 1: نظرسنجی پالسPulse Surveys

اسلاید 2: عنواننظرسنجی پالسنوعابزارمراحل استفادهاجرا / تجزیه و تحلیلموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: نظرسنجی پالس نوعی از نظرسنجی کارمندان است که بطور خلاصه (5 تا 10 سوال) و هدفمند می باشد. این متفاوت از نظرسنجی سالانه رضایت کارکنان است. در عوض نظرسنجی پالس، هدفی خاص داشته و با عنوان سوالات کم این امر ممکن می شود. یک راه عالی بمنظور استفاده از نظرسنجی پالس، درخواست ایده های بهبود از گروه های کارکنان می باشد. نظرسنجی پالس قدمی مهم در افزایش مشارکت کارکنان می باشد. دو شیوه برای تشویق به مشارکت کارکنان وجود داشته که برای هرنوع از سازمان مهم می باشد: • برقراری فرآیندها برای درخواست (و عمل) ایده ها و ورودی کارکنان• فراهم آوردن استقلال برای کارکنان جهت تصمیم گیری (بزرگ یا کوچک) بطور خاص مشارکت کارکنان تاثیر قوی بر نتایج از قبیل موارد زیر دارد : • افزایش بهره وری فردی• عملکرد سازمانی• رضایت شغلی• انگیزه• حجم معاملات کاهش یافتهگام های عملی نظرسنجی پالس به شرح ذیل می باشد:1- طراحی نظرسنجی نظرسنجی مختصری با دو یا سه سوال انتها باز ایجاد کنید که برای ایده‌ هایی خاص درخواست بدهید که عملکرد سازمانی یا خدمات به مشتریان را بهبود ببخشد. دراینجا چند نمونه از سوالات برای نوشتن آمده که عبارتند از :• شما بطور خاص چگونه تغییر یا بهبودی در مورد شرکت ایجاد می کنید که عملکردتان را افزایش و تقویت نماید؟• اگر شما مدیرعامل بودید، دو چیزی که شما را به انجام بهتر برآوردن نیازهای مشتریان سوق می داد چه بودند؟• چه پیشنهادهای خاصی برای بهبود راهی که شرکت طی می کند دارید؟

اسلاید 4: استقرار نظرسنجیسوالات خود را در جایی بصورت آنلاین قرار داده و از کارکنان برای ورود دعوت کنید.• جهت بوجود نیامدن حس ترس در میان کارکنان، هرگز از آنان اطلاعات شخصی شان را نخواهید• در سه چیز با کارکنان ارتباط برقرار کنید : هدف از نظرسنجی چگونه و چه زمانی شما اشتراک گذاری نتایج را برنامه ریزی می کنید. 3) شما قصد انجام چه چیزی با بازخوردها و ایده های آنان دارید.3- تجزیه و تحلیل پاسخ هانظرسنجی را برای حداقل یک هفته ترک کنید. زمانیکه بسته شد، کارشناسان اماری و ارزیابی واجد شرایط جهت تحلیل محتوا بر روی پاسخ ها داشته باشید. تحلیل محتوا یک راه برای ارزیابی پاسخ های نظرباز بوده که در آن هر نظر طبقه بندی (و گاهی اوقات زیر طبقه بندی) شده و طبقه ها شمارش گردیده و با توزیع خاصی مشخص می شود. 4- به اشتراک گذاری نتایجنتایج را می توان بطور قطره چکانی یا در جلسه ای با حضور همه برررسی کرد. 5- اقدام کردن یک ایده در اینجا اینست که تیم وظیفه ای اقدام کننده از کارکنان جهت شناسایی و بررسی پاسخ ها تشکیل گردد. این تیم ها وظیفه دارند بهترین ایده ها را شناسایی کنند و پس از آن یکی را انتخاب و بطور عملی جهت بهبود مورد ارزیابی قرار دهند.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطایجاد رضایت شغلی Creating Job Satisfactionمشارکت شهروندان Citizen Participationمزایااین نوع از بررسی اجازه می دهد تا کارکنان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود و شرکت در یک چارچوب گسترده تر را داشته باشند. اعضای کار گروه (تیم) نیز در حال توسعه شایستگی های بحرانی مانند تجزیه و تحلیل اطلاعات، حل مشکلات، تعریف فرآیندها، رهبری و برخورد با ابهام می باشند. کاربردهااز این نظرسنجی جهت تقویت مشارکت کارکنان در سازمان و شرکت ها استفاده می شود. معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان