مدیریت و رهبری

پویایی هزینه Cost Dynamics

Cost-Dynamics

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پویایی هزینه Cost Dynamics”

پویایی هزینه Cost Dynamics

اسلاید 1: پویایی هزینهCost Dynamics

اسلاید 2: عنوانپویایی هزینهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / بازنگریموضوعسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: پویایی هزینه اصطلاح مورد استفاده توسط پورتر است که نشان می‌دهد علاوه بر تجزیه و تحلیل رفتار هزینه در یک نقطه در زمان (محرک‌های هزینه)، یک شرکت همچنین باید چگونگی هزینه مطلق و نسبی فعالیتهای ارزش در طول زمان مستقل از استراتژی خود که تغییر خواهد کرد را درنظر بگیرد. شرکتی با بینش به پویایی‌های هزینه ممکن است قادر باشد موقعیت خود را برای مزیت هزینه‌هایی توسط پیش‌بینی این تغییرات و حرکت سریع جهت پاسخ به آنها به دست آورد. مهم‌ترین منابع پویایی هزینه عبارتند از:•رشد واقعی صنعت. به عنوان مثال، رشد کل صنعت ممکن است احتمالاتی برای رسیدن به صرفه‌جویی به مقیاس را باز کند.•دیفرانسیل مقیاس حساسیت. به عنوان بازار یا حجم فروش رشد یا کاهش می‌یابد، این ممکن است برخی از شرکت‌ها را بیش از دیگران تحت تاثیر قرار دهد.•نرخ‌های یادگیری مختلف•دیفرانسیل تغییر فناوری.•تورم نسبی هزینه‌ها. به عنوان مثال اگر قیمت نفت بالا برود، این ممکن است هزینه نسبی فعالیت‌های خاص را در مقایسه با دیگران تغییر دهد. •پیری. ماشین آلات قدیمی‌تر نیاز به هزینه‌های نگهداری بیشتری دارند. یک کارمند قدیمی‌تر معمولا حقوق و دستمزد بالاتر دریافت می‌کند.•تنظیم بازار. زمانی که رقبا بطور فزاینده فعالیتهای ارزشی مشابه اتخاذ می‌کنند، این امر ممکن است سطح هزینه برای این فعالیت‌ها را افزایش دهد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطصرفه جویی به مقیاس Economies of Scale) (محرک های هزینه ((Cost Driversاستراتژی های رقابتی عام(Generic competitive strategies)مزایاپویایی هزینه می‌تواند به تغییرات قابل توجهی در ساختار صنعت و موقعیت هزینه نسبی منجر شود.کاربردهاشرکتها باید در نظر بگیرند که چگونه هزینه مطلق و نسبی فعالیت های ارزش در طول زمان مستقل از استراتژی خود ، تغییر خواهد کرد. لذا از نظریه پورتر در مورد پویایی‌های هزینه بهره می‌برند. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان