ravande_digital_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “DIGITAL TRENDS 2”

DIGITAL TRENDS 2

اسلاید 1: Real-timehasonlylimitedapplicabilitytosomeonesittingatadeskinfrontofacomputerbeyondnewsanddialogue,whereistherealbenefit?“Whydon’tyouswitchoffandinstead?”yourlessscreenboringdosomething

اسلاید 2: honest.

اسلاید 3: MobileInternetOutpacesDesktopInternetAdoptioniPhone+iTouchUsers=8xAOLUsers8QuartersAfterLaunchMobileInternetNTTdocomoi-modeLaunched6/99DesktopInternetAOL*v2.0Launched9/94iPhone+iTouchNetscape*10~7MMQ1Q3Q5Q7Q9Q11Q13Q15Q17Q19QuartersSinceLaunchiPhone+iTouchNTTdocomoi-modeAOLNetscape2060504030(MM)Subscribers~57MMMobileInternetLaunched6/07~25MMDesktopInternetLaunched12/94~11MM18.3millionmillionpeoplemobilesocialnetworkuniquemobilesocialuseFacebookonaaudienceforYTDJuly‘09.networkusers.mobiledevice.65187%increaseinSource:MaryMeeker,MorganStanley,“Economy+InternetTrends”,October2009;NeilsenGlobalMobile–StrategiesforGrowth

اسلاید 4: “Themajorityofthereal-timesearchboomwillbeinitsconvergencewithanotherrapidlygrowingindustry,mobilecomputing.[Offeringpeople]real-timerecommendationsbasedonyourcurrentlocationusinganapplicationthataggregatesinformationfromreal-timesearchesaswellassocialsiteslikeYelpandUrbanSpoon......localadvertisementsand“limitedtime”discountsonyourmobile.”*SocialPeriphery*RobDiana

اسلاید 5: PhysicalobjectsinintelligentenvironmentsBrandsastheilterandtheenabler.Ideasmustbe“goodenoughtoshare”Oniso7/O7isonasphysicalanddigitalworldsfusenetworksGlobalServicesandCommunitiesCommunities&forumsBlogs,UGC&nichesitesNearFieldVision)SocialRFID&LocalnetworksofsensorsanddevicesGPS,location&bespokesensorsBarcodes,QRcodesandmarkersDynamiccommunicationbasedonactionandrelevance(Ambientawareness/SocialPeripheralMobile&mixedmediaapplications/toolsContent&relationshipsasintelligenceContext&LocationasilterSocialPeriphery&MobileSocialNetworksbyDavidJ.Carrdavidjcarr.wordpress.comBasedonNokia’sMobileGateway&JyriEngestromHelpingusplanfornowandwhat’snext.

اسلاید 6: Frompalmofyourhandsocialfeedintegrationasstandard,to24hrlocation-basedcontentstreamsanddocumentaries(TheGrid),

اسلاید 7: tothird-wavemobileapplicationsandhardwareextensionstomonitoranythingfromourfinancestoourhealthandfitness.Ande-readers/tablets.

اسلاید 8: Evenplayfullocation-basedsocialperipherytools.

اسلاید 9:

اسلاید 10: Augmentedrealitymovingbeyondmarketinggimmick.

اسلاید 11: Whatdothesetoolsmeanforourrelationships?adigression

اسلاید 12: Canwechallenge150?adigression

اسلاید 13: GeographicalproximityGeographicalproximityGeographicalproximityGeographicalproximityPre-digitalsociety:Closer,lessdiversediscussionnetworks,moregeographicallyclustered?>150<150(Dunbar’snumber)>150ofNumberRelationshipsadigressionRelationshipsNumberof>150<150(Dunbar’snumber)>150Digitally-enabledsociety:Morediversediscussionnetworks,moregeographicallyspread?Sources:PewInternetAndAmericanLifeProject,

اسلاید 14: adigression

اسلاید 15: Mobile&(REAL)timeMoreliveexperienceMoretimelyinformationMoreconnectionsMoreopportunitiestomeetupintherealworld

اسلاید 16: (REAL)timenow.live.&#1

اسلاید 17: digitalexperiencesweparticipateinanduse,experiencesthatbreakoutintotherealworld.What’shelpingthishappen?

اسلاید 18: Frommobilephonestocarsandtubealwaysontickets,inaworldofcheap,fast&Wi-Fi,anunconnecteddeviceisunusual.Moreliveinterfaceswiththerealworld.Onisoff/Offison.

اسلاید 19: “Ayearfromnowbasicallyeverynewphonethat’ssoldwillhave[NearFieldCommunication].It’satwo-way,bio-directionalRFIDcommunicationlinkthatmakesthisdeviceworkasatagorasareader.”SonyEricsson’sVPofsystemsarchitecture,HåkanDjuphammar

اسلاید 20: Balls?

اسلاید 21: adigressionArduino&Homemadehardwarehacking

اسلاید 22: Thesesensors,technologiesanddevicesarehelpingbrandsmovefrommessagingtodigitally-enabled,increasinglylive,real-worldexperiences.

اسلاید 23: Theshifttodigitalexperiencesenablesmoreshared“watercooler”moments...

اسلاید 24: ...accessto“exclusive”liveevents...

اسلاید 25: ...andeventhefeelingofliveandunfilteredbrandengagementorconsumercontrol.

اسلاید 26: 65.3%reportadigitalexperiencechangingtheirperceptionofabrand97.1%reportthatthedigitalexperiencehasinfluencedpurchase24%haveproduceddigitalcontentinordertoenteracontestSource:RazorfishFeedWhatinfluencesdodigitalexperienceshaveonconsumers?

اسلاید 27: Engagement=QuantityorTimeEngagement=Depth&Quality=Engagement

اسلاید 28: evenextendstochangingmarketingfrompurecommstocreatinguseful,useable&delightfulservices/productsadigression

اسلاید 29: digitalretailpos...orenablinglive,real-timeresponsiveretailPOSandoutdoor.Only16%ofgroceryshoppersuselists.70%ofpeoplemaketheirproductselectionatthefixture.adigressionSources:GMA2009,Insights”ReportACNielsenShopper“Actionable

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید