پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی، فیلم ارائه‌های جذاب

اختراع دانشمندی نوجوان برای ترمیم زخم‌ها

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

در حین کار کردن در گاراژش، آنوشکا نایکناور یک حسگر طراحی کرد که ترمیم زخم‌ها را دنبال می‌کند، او را تبدیل به جوان‌ترین (در سن ۱۳ سالگی) برنده جایزه نمایشگاه علمی گوگل کرد. اختراع هوشمندانه‌اش چالش جهانی برای زخم‌های مزمن و شدید را جهت‌دهی کرد، زخم‌هایی که بصورت مناسب به علت بیماری‌های قبلی همچون دیابت …

در حین کار کردن در گاراژش، آنوشکا نایکناور یک حسگر طراحی کرد که ترمیم زخم‌ها را دنبال می‌کند، او را تبدیل به جوان‌ترین (در سن ۱۳ سالگی) برنده جایزه نمایشگاه علمی گوگل کرد. اختراع هوشمندانه‌اش چالش جهانی برای زخم‌های مزمن و شدید را جهت‌دهی کرد، زخم‌هایی که بصورت مناسب به علت بیماری‌های قبلی همچون دیابت و حساب‌ برای خرج‌های درمانی جهانی، ترمیم نمی‌شدند.

0 دیدگاه برای “اختراع دانشمندی نوجوان برای ترمیم زخم‌ها”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “اختراع دانشمندی نوجوان برای ترمیم زخم‌ها” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

نحوه ساخت پاورپوینت

در صورتی که تا پیش از این از پاورپوینت استفاده نکرده‌اید، لازم است تا مواردی را در خصوص نحوه کار کردن با متن و نوشته (Text) بیاموزید. در این درس شما با فرمان‌های, Format Cut ,Copy ,Paste آشنا می‌شوید. قبل از جابه جا کردن (Move) یا چینش متن لازم است آن‌ را ابتدا انتخاب کنید، …

سبک زندگی

میهای چِکسِنتمیهایْ میپرسد، «چه چیزی به زندگی ارزشِ زیستن میدهد؟» با ملاحظه بر اینکه ثروت نمیتواند ما را خوشحال کند، او توجه اش را به اشخاصی میدهد که خوشی و رضایتِ بادوام را، در فعالیتهایی که شرایط فِلو بوجود میاورند، پیدا کرده اند.

علوم پایه

همه‌ی بشریت تکه‌هایی مشترک از دی‌اِن‌اِی را در خود دارد، که از نیاکان آفریقایی‌تبارمان به ما رسیده‌است. اسپِنسِر وِلز، متخصص ژنتیک، درباره‌ی پروژه‌ی ژن‌نگاری -ژنوگرافیک- سخنرانی می‌کند که در آن از این دی‌اِن‌اِیِ مشترک برای دریافتن این نکته استفاده می‌:شود که ما چگونه – به‌رَغم گونه‌گونی‌مان – به راستی به‌ هم پیوند خورده‌ایم.