چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
کری ناجنت عضو گروهی از دانشمندان شکارچی سیارک است که بر روی کشف و طبقه بندی قدیمی ترین همسایگان کیهانی ما کارمیکنند. چرا باید سیارک ها رو مطالعه کرد؟ در این سخنرانی کوتاه ولی سرشار از حقایق علمی، ناجنت توضیح میدهد که چطور اصابت سیارکها میتواند سیاره ی مارا متحول کند و چطور پیدا کردن …
در کنفرانس سال ۲۰۰۸ ٬ طراح پازل مشهور اسکات کیم ما را به قاب ذهن یک طراح معما میبرد. نمونههایی از کار خود را نشان میدهد٬ بعضی از معروف ترین نمونهها را نمایش میدهد و جذبهای که الهام بخش بهترین کارهایش بوده را به اشتراک میگذارد.
“جاش سیلور” راه حل ساده و هوشمندانه اش را برای رفع مشکل ضعف بینایی به ازای حداقل هزینه ی ممکن ارائه می دهد — لنز های قابل تنظیم پر شده با مایع. در TEDGlobal 2009 او عینک ارزان خود را نمایش می دهد و نقشه جهانی خود را برای عرضه ی این عینک ها به …
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.