چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
رابی وکس، طنزپرداز، معتقد است که بیماری های بدنی منجر به همدردی عمیقی می شوند. البته بیماری های روانی در این میان یک استثنا هستند. چرا؟ وکس که یک دهه پیش دچار افسردگی بالینی بود، با انرژی و شوخ طبعی خیره کننده ای براین نکته اصرار می ورزد که باید بر لکه ی ننگ بیماری …
زمانی که نوزادی به دنیا می آید، مادری نیز متولد می شود– اما طبیعت ( و گاهی متغیر) فرایند مادر شدن اغلب به خاطر خجالت و اشتباه گرفتن با افسردگی پس از زایمان در سکوت می ماند. در این سخنرانی کوتاه و آموزنده، الکساندر ساکس، روانپزشک تولید مثل، به طور مفصل احساس مادر شدن را …
قاتلان سایکوپات یکی از آن دسته چیزهایی است که باید آنها را در تلویزیون تماشا کرد، اما چه چیزی آنها را انگشت نما می کند؟ جیم فالن، دانشمند عصب شناس، درخصوص اسکن مغزی و تجزیه ژنتیکی صحبت می کند که ممکن است از مدارهای معیوب فیزیولوژیک (و نیز پرورشی) قاتلان پرده بردارد. در یک چرخش …
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.