کسب و کار فروش و بازاریابی

آنالیز جمعیت شناختی – Demographic Analysis

74-Demographic-Analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آنالیز جمعیت شناختی – Demographic Analysis”

آنالیز جمعیت شناختی – Demographic Analysis

اسلاید 1: آنالیز جمعیت شناختیDemographic AnalysisMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانآنالیز جمعیت شناختینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مساله / بازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانی / فراسازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: جمعیت‌شناسی یا دموگرافی بخشی از علوم اجتماعی است و مطالعه علمی جمعیت‌های بزرگ در حال تغییر انسانی است. جمعیت‌شناسی با حجم جمعیت و ترکیب و توزیع جمعیت سروکار دارد. این دانش به بررسی باروری، مرگ و میر و مهاجرت می‌پردازد. بخش‌هایی از این دانش که امروزه اهمیت بسیاری یافته‌اند عبارتند از: انفجار جمعیت، رابطهٔ بین جمعیت و توسعهٔ اقتصادی، اثر تنظیم خانواده، تراکم شهرها، مهاجرت‌های غیرقانونی و غیره جمعیت‌شناسی انسان‌ها معمول‌ترین نوع جمعیت‌شناسی است به طوری که معمولاً منظور از جمعیت‌شناسی همان جمعیت‌شناسی انسانی است. جمعیت‌شناسی می‌تواند برای شناختن کل جمعیت یک جامعه به کار رود یا برای گروه‌های جمعیتی با تعریف خاص. مثلاً براساس سطح سواد، مذهب، نژاد، ملیت و غیره. در بین دانشگاهیان جمعیت‌شناسی اغلب به عنوان شاخه‌ای از مردم‌شناسی، اقتصاد، یا جامعه‌شناسی شناخته می‌شود. مردم‌شناسی رسمی معمولاً تنها به مطالعهٔ فرایندهای جمعیتی می‌پردازد، حال آن‌که در حالت گسترده‌تر این دانش می‌تواند به بررسی فرایندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست‌شناسی اثرگذار برروی جمعیت‌ها نیز بپردازد. جمعیت‌شناسی در کمک به دولت‌ها برای برنامه‌ریزی توسعه و در بازاریابی کاربرد بسیاری دارد. اين ابزار وقتي كاربرد دارد كه نياز به اطلاعات صداي مشتري و مشتريان بالقوه داريم. داده‌ها با استفاده از روش‌هاي مختلف بدست مي‌آيد. آناليز جمعيت شناختی نيازها و انتظارات مشتريان را مشخص مي‌كند. مراحل اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد : 1- آناليز جمعيتي نياز به دستورالعملي براي جمع‌آوري داده دارد سوالات براي اين دستورالعمل بايد مشخص شوند. 2- داده‌ها با روش‌هاي مختلف جمع‌آوري داده مانند نقشه، ماكت و غيره جمع‌آوري مي‌شوند. 3- داده‌ها دسته‌بندي و خلاصه مي‌شوند. فرم‌ها مي‌توانند براي اهداف خاص توسعه يابند. 4- فرم‌ها در گزارشات بازاريابي يا داده‌هاي آماري مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطدایره پاسخ Circle Response جدول نیازهای مشتری Customer needs table آمارآزمون های توصیفی Descriptive Statistics فرض Hypothesis testing (chi-square) مزایاساده و قابل اجرامعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی•براي توسعه تعامل با مشتريان به منظور كمك در فرآيند تصميم‌گيري•جمع‌آوري داده با تمركز بر روي يك محصول يا خدمتکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان