کسب و کار مدیریت و رهبری

اصل هرم مینتو – Pyramid Principle Minto

142-Pyramid-Principle-Minto

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصل هرم مینتو – Pyramid Principle Minto”

اصل هرم مینتو – Pyramid Principle Minto

اسلاید 1: اصل هرم مینتوPyramid Principle MintoMGTools.ir

اسلاید 2: عنواناصل هرم مینتونوعابزارمراحل استفادهطراحیموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحفردی / گروهیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: اصل هرم مینتو باربارا، تکنیک ارتباطات و تفکر ساختار سلسله مراتبی است که می‌تواند قبل از نوشتن یک ساختار مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. اصل هرم مینتو فرض می‌کند که شما می‌دانید چگونه جملات و پاراگراف‌های خوبی بنویسید. و توجه اصلی خود را معطوف بر روی فرایند فکر کردن قبل از نوشتن ساختار می‌کند. هسته روش تفکر مینتو این است که ایده‌های گروه در روند تفکر افراد را به خوشه‌های کوچکی تقسیم کند به گونه‌ای که حمایت از خوشه پایانی اصلی در حال افزایش تدریجی باشد. طبق گفته باربارا در استفاده از این اصل دو نوع استدلال داریم: استدلال قیاسی: فرایند تفکری که در آن مقدمات استدلال از نتیجه‌گیری حمایت می‌کند اما آن را تضمین نمی‌کند. هر یک از عناصر ردیف دوم هرم به یک سوال ( به عنوان مثال: چرا؟ چگونه؟ برای چه؟) در مورد شاخه پایانی پاسخ می‌دهند. استدلال استقرایی: فرایند تفکری که در آن نتیجه‌گیری توسط حقایق قبلا شناخته شده به دست می‌آید . روش توضیح می‌دهد که چگونه به استفاده از چارچوب SCQ (وضعیت، عوارض، سوال، پاسخ) دقیقا همان ایده‌ای که می‌خواهید برای برقراری ارتباط و نظم می‌شود . باید به نکات زیر توجه کنید که: یک وضعیت شایع است در صورت بروز یک مشکل , کارکنان حوزه دانش سریعا یک متن برای آن ارائه دهند . نمونه‌ای از یک عارضه از وضعیت فوق این است که سازندگان این متون تمایل به سمت ردیابی نموده اند . همچنین زمان در دسترس آنها محدود است و خوانندگان از ضخامت زیاد گزارش تنفر دارند. در نتیجه سوال این است: چگونه می‌توانید گزارش کوتاه، مختصر، و روشن در بازه زمانی کوتاه ایجاد کنید؟ جواب ما استفاده از روش ارائه شده توسط مینتو است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتکنیک SQ3R SQ3R مزایاافزایش وضوح و شفافیت کاهش طول کاهش مدت زمانی که بطور معمول برای یک پیش‌نویس لازم است.معایبنظم و انضباط زیادی برای یادگیری و کاربرد روش بطور مداوم نیاز است.این روش برای افراد در سازمانی که باید اسناد تحلیلی را مبتنی بر تصمیم‌گیری مدیران ارشد بنویسند، مفید می‌باشد.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان