کسب و کار فروش و بازاریابی

تحلیل همگانی – Conjoint Analysis

33-Conjoint-Analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل همگانی – Conjoint Analysis”

تحلیل همگانی – Conjoint Analysis

اسلاید 1: تحلیل همگانیConjoint AnalysisMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتحلیل همگانینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / بازنگریموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: تحلیل همگانی یک ابزار تحقیق بازاریابی است که بسیاری از شرکتها از آن برای بررسی ارزشی که مشتریان در مورد بعضی ویژگی‌های کالاها و خدمات قائل هستند، استفاده می‌کنند. این ابزار تیم‌هایی برای عرضۀ یکپارچه محصول (IPDT)ایجاد می‌کند که اطلاعات دقیقی در مورد خصوصیاتی که مشتریان در محصولات و خدمات جدید انتظار دارند، فراهم می‌کند. هر محصول به عنوان بسته‌ای از خصوصیات و ویژگی‌ها در نظر گرفته می‌شود. برای ارزیابی این مسئله که یک ویژگی، چقدر در ارزش نهایی محصول سهم دارد، یک طرح واره‌ی امتیازدهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموع تمام امتیازات داده شده از طرف مشتریان به خصوصیات شناسایی شده، ارزش آن خصیصه نزد مشتری را مشخص می‌کند. فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد:1- خصیصه‌هایی که بیشترین اهمیت را از نظر مشتری دارند، شناسایی کنید.2- مشتریان احتمالی را تعیین کنید.3- نمونه‌ای از مشتریان بالقوه را انتخاب کنید تا در فرآیند جمع‌آوری داده شرکت کنند.4- یک فرم امتیازدهی به محصولات تهیه کنید. محصولات خود و محصولات رقیب را فهرست کنید.5- با مشتریان آینده مصاحبه کرده، از آنها بخواهید خصوصیات محصول را از 1 تا 10 امتیازدهی کنند.6- امتیازهای هر محصول را جمع بزنید. (فرض بر این نهاده می‌شود که محصولی که بیشترین امتیاز مجموع را از مشتریان اخذ کرده است، بزرگترین سهم را نیز از آن خود می کند.) علاوه بر اینکه معلوم می‌شود کدام محصول پیروز رقابت خواهد بود، یک «تحلیل همگانی» برای شناسایی خصوصیاتی که مشتریان بیشتر علاقه دارند، انجام می‌شود. این اطلاعات به تیم طراحی کمک می‌کند تا قبل از توزیع، محصول را به گونه‌ای طراحی کنند که پاسخگوی توقعات مشتریان باشد.این تکنیک کمی، چند متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی یک مرحله‌ای در آن بصورت نقطه‌ای انجام می‌پذیرد. همچنین مدیریت و تجزیه و تحلیل داده از دیگر قابلیت های تحلیل همگانی می باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطارزیابی کمبود شایستگیهاCompetency Gap Assessment سوالات اولیه مشتریCustomer First Questions (CFQ) جدول نیازهای مشتریCustomer needs table تحلیل رضایت مشتریCustomer Satisfaction Analysis (CSA) استراتژی جمع آوری دادهData Collection Strategy گروه کانونیFocus Group خانه کیفیتHouse of Quality مزایاساده و قابل اجراسنجش ذهنی و عینی بطور همزمانامکان ارزیابی در چند بعدکاربردها•جمع‌آوری داده‌های بازخوردی مشتری، در مورد رابطۀ بین اهمیت وظایف و عملکردی که کارمندان در انجام آن وظایف از خود نشان داده‌اند.•بررسی هرگونه شکاف بین خدمات ارائه شده و خدمات مورد انتظار•بررسی نیاز به آموزش و تحصیل کارمندان، در صورت امکانمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان