مدیریت و رهبری

جرم شرکتی Corporate crime

Corporate-crime

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جرم شرکتی Corporate crime”

جرم شرکتی Corporate crime

اسلاید 1: جرم شرکتیCorporate crime

اسلاید 2: عنوانجرم شرکتینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعاخلاق و مسئولیتسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: جرم عبارت است از عملي كه قانون را نقض كند و به بيان ديگر هر عملي كه داراي دو شرط زير باشد جرم است. 1.رفتاريكه بيش از حد قابل قبول و مخرب باشد.2.رفتاريكه كنترل آن از طريق احكام غيررسمي به تنهايي دشوار باشد.جرم شرکتی به جرائم مرتکب شده که هم توسط یک شرکت (بعنوان مثال نهاد کسب‌وکار با داشتن شخصیت حقوقی جدا از افراد طبیعی که فعالیتهای خود را مدیریت می‌کنند) و هم توسط افراد اقدام به نمایندگی از یک شرکت و یا نهاد کسب‌وکار دیگر (مسئولیت نیابتی و مسئولیت شرکت‌های بزرگ) رخ می‌دهد اشاره دارد. برخی رفتارهای منفی توسط شرکت ممکن است در واقع جنایی باشد. قوانین بین حوزه‌های قضایی متفاوت است. برای مثال، برخی از حوزه‌های قضایی معامله با خودی‌ها را اجازه می‌دهد. جرم و جنایت شرکتی با موارد ذیل همپوشانی دارد:• جرایم سازمان یافته، چرا که مجرمان ممکن است شرکت‌هایی هم برای اهداف جرم و جنایت و هم به عنوان وسایلی برای پولشویی جرم و جنایت راه‌اندازی نمایند. تولید و جرم و جنایت ناخالص در جهان، 20 درصد از تجارت جهانی برآورد شده است. • جرم دولتی – شرکتی بخاطر اینکه در بسیاری از زمینه ها، فرصت ارتکاب جرم از رابطه بین شرکت و دولت ظهور می کند. جرم شناسی سازمانی : در این شاخه از جرم‌شناسی، جرم‌شناسان به مطالعه نهادها و سازمانها و ادارات رسمی درگیر در امر مبارزه با جرم از جهت شکلی می‌پردازد به طور مثال آیا دادگاه‌های عمومی در امر مبارزه با جرم بیلانی داشته‌اند؟ آیا عملکرد آنها مطلوب بوده است؟ یا خیر؟ نحوه عملکرد نیروهای انتظامی چه تأثیری در شیوع جرایم دارد؟ آیا بودجه اختصاص داده شده برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر کافی بوده است؟

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطشفافیت سازمان Corporate Transparencyخارج از حدود اختیارات قانونی Ultra Vires مزایابا شناسایی این جرم‌ها می‌توان از بروز فساد و جرم در سازمان جلوگیری نمود و در راستای سلامت سازمان تلاش کرد.کاربردهاآگاهی از جرم‌هایی که درون سازمان یا شرکت اتفاق می‌افتد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان