کسب و کار مدیریت و رهبری

دایره فرصت‌ها – Circle of Opportunity

42-Circle-of-Opportunity

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دایره فرصت‌ها – Circle of Opportunity”

دایره فرصت‌ها – Circle of Opportunity

اسلاید 1: دایره فرصت‌هاCircle of OpportunityMGTools.ir

اسلاید 2: عنواندایره فرصتهانوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتغییرات و سازمان / تصمیم گیری و حل مسالهسطحگروهیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تكنيك دايره فرصت‌ها يك فرايند تصادفي از مشخصات و ويژگي‌هاي مرتبط با مشكلات انتخابي می‌باشد و بوسيله يك گروه آزاد، به ايده‌هاي جديد و ابتكاري يا راه‌حل‌هاي شدني دست می‌يابد. در حاليكه گروه‌ها شروع به شكل‌گيري و جمع‌شدن مي‌نمايند، روابط و ديدگاه‌ها يا موارد شدني جديد، منجر به ايده‌های جديد تازه‌اي براي بررسي و مطالعه تيمي می‌باشد. مراحل اجرای این تکنیک به شرح زیر است: 1- سرپرست تيم به ارائه شرح يك مسئله براي اعضاي تيم می‌پردازد. 2- دايره فرصت‌ها كشيده می‌شود. 3- مشخصات مشكلاتي كه با يكديگر ارتباط دارند بوسيله اعضا تيم مشخص می‌شوند. سرپرست آن‌ها را در 12 بخش در اطراف دايره فرصت‌ها می‌نويسد. 4- سرپرست بوسيله يك برش(قطاع از دايره) اولين ويژگي را مشخص می‌كند، سپس دومين برش براي مشخص كردن دومين ويژگي زده می‌شود و ... 5- تيم برای بكارگيری واژه‌های انفرادی و تركيبی گروه‌هاي آزاد را دور هم جمع می‌كند.سرپرست هر گونه توافق يا نتيجه ايده‌پردازی‌ها يا ديدگاه‌هايی كه بوسيله شركت‌كنندگان داده شده است را بر روي فليپ چارت می‌آورد. 6- روابط و لينك‌های مربوط به مشكلات تجزيه و تحليل می‌شوند. هر فكري كه امكان كمك به نهايی‌شدن راه‌حل مشكل شود نيز، ثبت می‌گردد. 7- در مجموع، شركت‌كنندگان به شرح يك راه‌حل‌های موجود می‌پردازند. 8- دايره فرصت‌ها تاريخ‌گذاری شده و به دارنده فرايند نشان داده می‌شود. تکنیک دایره فرصت‌ها کیفی و تک متغیره بوده و ارزیابی در آن چند‌مرحله‌ای می‌باشد که این ارزیابی به صورت نقطه‌ای انجام می‌پذیرد. جمع‌آوری داده و تجزیه و تحلیل آن نیز از دیگر قابلیت‌های این تکنیک است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطدیاگرام درخت تصمیمDecision Tree Diagram انتخاب اجباریForced Choice نگاه تازهFresh Eye دفاع از ایده Idea Advocate وزندهی اهمیتImportance Weighting مزایاساده و قابل اجرا امکان ترکیب با سایر تکنیک‌های تصمیم‌گیریکاربردهايافتن معاني و روابط جديد يا ارتباطات كلامي بوسيله مطالعات موردي در جهت ارائه افكار جديد براي راه‌حل‌های مشكل يا بهبود خدمات و محصولات. •براي تشكيل يك گروه آزاد به منظور دستيابي به ايده‌های ابتكاری براي حل مشكلات يا بهبود فرايندها. •مطالعه موارد انتخابی ، بوسيله تركيب واژه‌ها و جستجوي ايده‌ها و راه‌حل‌ها مي‌باشد.معایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی زمان‌بر بودن تکنیک نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان